Explantatie Ikke Radboud ziekenhuis

Deel je ervaringen en foto's
meisie

Ongelezen bericht 28 feb 2013 16:55

Dat douchen kijk ik ook wel naar uit! Maar ik zal braaf doen wat mijn dokter gezegd heeft ;) reken maar dat áls ik mag, ik er ook heel erg van ga genieten.

En fijn dat het er zo goed uit ziet. Valt best mee hé? Maar ja eerst zien, dan geloven. Had ik ook.

groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Sabrah

Ongelezen bericht 28 feb 2013 21:16

Wat ontzettend fijn dat het allemaal zo is meegevallen en dat je tevreden bent met het resultaat. Lekker rustig aan doen en dan voel je je zo weer de oude.

groetjes,
Sabrah
Ikke

Ongelezen bericht 01 mar 2013 11:13

Dag 3 na de explantatie: ik voel me zweverig en heb momenten dat ik erg duizelig wordt. Ik denk zelf dat mijn bloeddruk wat laag is maar het kan ook zijn dat mijn HB wat aan de lage kant is. Ik vul het aan met extra (natuurlijke ijzer) en doe het nog steeds rustig aan. Gisterenavond was er 10 minuten gesprek op school. Ik ben meegeweest, maar oh, wat viel dat tegen. Thuis lijk ik me heel wat te voelen maar als ik buiten kom, merk ik duidelijk dat mijn energie van heel ver moet komen. Ik geef me er maar aan toe, heb geen andere keuze. Heb ook een hectische maand achter de rug met verhuizing en misschien komt nu alles eens ff lekker eruit. Laat maar komen, alleen dat duizelig zijn is niet prettig, zeker niet als je alleen thuis bent. Straks maar weer eens even lekker douchen en daarna een lange middagdut +SLAPEN+ . Heb trouwens nog een extra bh'tje besteld, de Maximizer van de Hunkemöller zit me nu perfect, helemaal blij mee.
Nou dat was het dan weer voor nu. Liefs, Ikke. Hug
meisie

Ongelezen bericht 01 mar 2013 19:45

Hallo Ikke,
Joh, wat vervelend dat je je zo voelt! De enige remedie is inderdaad goed luisteren naar je lijf. Je geeft al aan dat je een drukke maand achter de rug hebt. Je bent niet zo uitgerust aan de operatie begonnen als ik.
Denk goed om jezelf! Rust en gezond eten, niet te snel opstaan/omhoog komen ;) maar dat weet je zelf ook wel. Herstel heeft tijd nodig en na een energieslag als een verhuizing kan zijn heeft dat domweg wat meer tijd nodig. Tandje lager dus.
KUS+
Meisie
Francien

Ongelezen bericht 01 mar 2013 19:47

Vaak heb je dat een paar dagen na de operatie, je moet ook wat afkicken van die narcosetroep in je lijf he?
Ikke

Ongelezen bericht 01 mar 2013 22:03

Nog even een update voor het weekend. Sinds vanmiddag 12 uur voel ik me weer helemaal de oude. Nadat ik vanmorgen gedoucht had, voelde ik me weer helemaal goed. Ben vanmiddag zelfs even weggeweest met de auto. Ook vanavond nog even wat boodschappen gedaan met manlief (zelf natuurlijk niks getild) maar het was gewoon fijn om er ff uit te zijn. Ik heb geen pijn en slik sinds de avond dat ik ontslagen was geen pijnstillers meer. Ben gisteren gestart met Omega 3 en vandaag met chlorella. Ik slik daarbij ook selenium en zink, hoge dosis vitamine C en vitamine D.
Ik blijf verder wel mijn middagdutjes doen de komende week en 's avonds op tijd naar bed. Ik houd van gezond eten en heb de afgelopen dagen veel groente en fruitsapjes op wat ook zuiverend werkt.
Oja, toen ik vanmorgen in de spiegel keek na het douchen, viel me op dat mijn borsten steeds meer in model gaan zitten. Ben super tevreden!
meisie

Ongelezen bericht 01 mar 2013 22:21

Fijn om te horen dat je je weer beter voelt Ikke! Lekker een rustig weekend houden...

Ik zal straks ook eens kijken hoe de stand/hang van zaken is bij mij. Vanmorgen had m'n tepel schijnbaar wat dubbel gezeten, haha... zag niet uit! Was kort daarna al weer beter. Ik heb Arganolie besteld, ga ik ze maar eens mee verwennen. De littekens krijgen later hun Arganverzorging.

Bh's heb ik nog niet besteld. Een maximizer lijkt me op zich ook wel wat maar ik ben nog steeds een beetje bang dat ik die niet ga vullen :( Aan de andere kant kan ik niet wachten om de stad in te gaan. Ik zal het toch een keer moeten proberen nietwaar? Of toch gewoon bestellen... scheelt weer pashokjes... heb ik toch zo'n ontzettende hekel aan! Ik geloof dat ik niet de enig ben hier. Alles op z'n tijd. Ik ga morgen eerst maar weer eens een studiedagje doen :) en dan zondag lekker niks en dan... zie ik wel weer verder ;)

Denk om jezelf!
groetjes
Meisie
Francien

Ongelezen bericht 04 mar 2013 15:46

Wat fijn te lezen Ikke, dat je je nu alweer een stuk beter voelt en dat je er zelfs alweer op uit bent geweest! Wat gaat dat snel zeg, vroeger duurde het veel langer eer je weer op de been was na een operatie, ik heb twee keer een week in het ziekenhuis moeten blijven in de jaren 80 na de operaties aan mastopathie..

Lekker je rust nemen, op tijd naar bed en gezond eten!! En wat een mooie, zonnige dag is het vandaag he?
Wendy

Ongelezen bericht 04 mar 2013 20:43

Wat goed om te lezen dat de explantatie zo goed is verlopen en dat je goed herstelt! +Thumbs+Up+
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Ikke

Ongelezen bericht 04 mar 2013 20:49

Wendy schreef:Wat goed om te lezen dat de explantatie zo goed is verlopen en dat je goed herstelt! +Thumbs+Up+

Dank je wel Wendy!!
Ikke

Ongelezen bericht 04 mar 2013 20:52

Francien schreef:Wat fijn te lezen Ikke, dat je je nu alweer een stuk beter voelt en dat je er zelfs alweer op uit bent geweest! Wat gaat dat snel zeg, vroeger duurde het veel langer eer je weer op de been was na een operatie, ik heb twee keer een week in het ziekenhuis moeten blijven in de jaren 80 na de operaties aan mastopathie..

Lekker je rust nemen, op tijd naar bed en gezond eten!! En wat een mooie, zonnige dag is het vandaag he?
Hoi Francien, het was idd een erg mooie dag en ik heb vanmiddag 2 uur in de tuin gezeten. Ben net verhuisd en heb zo'n mooie tuin. Het buiten zijn deed me erg goed! Ja gaat echt snel allemaal! Het lijkt al wel een paar weken geleden dat ik geopereerd ben, terwijl het morgen pas een week geleden is. Ben benieuwd hoe het voelt als de hechtingen eruit zijn!
Keira

Ongelezen bericht 04 mar 2013 21:00

Hee ikke, fijn om te lezen dat je je een stuk eter voelt! En lekker in je nieuwe tuin kunnen genieten, hopelijk scheen de zon bij jou ook vandaag.

Wanneer mogen de hechtingen er eigenlijk uit?
Na een week, of twee?

Liefs,
Keira
Ikke

Ongelezen bericht 04 mar 2013 21:10

Hoi Keira,

de hechtingen mogen er bij mij na 10 dagen uit. Ik mocht ook 14 dagen wachten tot mijn eigen arts er was, maar dat zag ik zelf niet zitten omdat ze vaak beginnen te irriteren rond een dag of 10 dus langer gaat niet. Vrijdag a.s gaan ze eruit. De pleistertjes zitten nog steeds muurvast. Ik mocht ze eraf halen als ze los zouden gaan zitten. Ik blijf er maar lekker vanaf zolang ze nog zo vast zitten.

Lieve groet,
Ikke.
sassiedepassie

Ongelezen bericht 04 mar 2013 21:38

Hey Ikke,

Wat fijn dat je je weer goed voelt, dat zonnetje helpt natuurlijk ook goed mee :D Geniet ervan (morgen nog zo'n lekker dagje) en neem je rust.

liefs Sas _Omhelzing
Angelique

Ongelezen bericht 06 mar 2013 12:03

Hai ikke,

Wat fijn dat je herstel zo goed verloopt! Geniet van je tuin en doe maar lekker rustig aan.

Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”