Eindelijk.....Ze zijn eruit!!!! Door van Loenen

Deel je ervaringen en foto's
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 nov 2012 08:48

Lieve Angel, hoop dat alles goed gaat met je en dat je goed bent hersteld. Laat je snel weer eens wat van je horen? Dat zouden we fijn vinden.
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Angel

Ongelezen bericht 11 nov 2012 12:49

Hallo Luna,

Ja het gaat goed met mij.Merk wel verbetering in mijn lichaam, al gaat het maar heel langzaam.Iets meer energie, en de pijn is helemaal weg nu.Alleen kan ik nog steeds niet met mijn arm onder mijn kussen slapen als ik op mijn zij lig dat is nog steeds pijnlijk, maar verder...Geen pijn meer.Ik slaap nu ook zonder sportbeha en overdag heb ik gewoon mijn eigen bh weer aan.
De littekens genezen goed, smeer er dagelijks vitamine E creme erop.
Ik zit nog steeds in de ziekte wet, volgende week nog de hele week thuis en dan daarna 3 ochtenden werken ( ipv 4) voor 2 uurtjes per dag, ipv 4 uur Langzaam aan opbouwen.Ik zit nu al 3 mnd in de ziektewet, dus het wordt wel weer tijd dat ik weer wat ga doen!
De bedrijfsarts benadrukte nog eens dat ik een hoop meegemaakt heb en dat ik het echt rustig aan moet doen op het werk!
Na die week ( proberen) op het werk, moet ik weer terug komen bij de bedrijfsarts , om te evalueren.Ik mag absoluut nog niet reiken en tillen.
Gelukkig geen geestelijke problemen...Ik vind ze nog steeds mooi en met een push up beha, lijkt het toch een flinke B cup...Ik heb denk ik nog steeds een kleine B cup overgehouden.

Ik was van de opvliegers af, maar helaas, sinds afgelopen week, zijn ze er weer!
:evil: Het had natuurlijk ook te mooi geweest, protheses eruit...opvliegers verdwenen...was het maar zo.
Maar ik voel me goed...Maar absoluut nog niet zo veel meer energie...ben nog steeds veel moe, maar iedere dag een beetje beter.Ik heb ook erg weinig geduld.
Oh ja, vreselijk veel haar uitval...komt vast door de narcose.En dat vind ik wel erg jammer.Ik had nl een flinke bos haar, maar nu wordt het dun...het verdwijnt met wortel en al, volgens mijn kapper.Dus het komt niet meer terug.

Maar verder...mag ik niet klagen en hoop dat het herstel zich in stijgende lijn voortzet.Ben wel enorm opgelucht dat ze eruit zijn en dat het allemaal vergoed is door CZ.

Bedankt voor je belangstelling!
Liefs,
Angel
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 nov 2012 14:36

Ben blij dat je je al wat beter voelt! En heel blij dat je een goede arboarts hebt die inziet dat dit niet niks is wat je hebt meegemaakt.

Over haaruitval: Ik weet er alles van!!! Ooooh, wat vreselijk he? Ik zit er nu ook weer middenin en je schrikt er gewoon van hoeveel haar er uitvalt.

Heb gelezen dat je in de herfst meer haaruitval schijnt te hebben.

Dat je haren niet meer terugkomen na het afvallen met wortel is NIET waar hoor. Er wordt een nieuw haartje aangemaakt!!

Er is een goed middel dat ECHT werkt tegen haaruitval bij vrouwen. Ik heb het in het verleden gebruikt en het werkte echt! Vichy heeft nu ook iets nieuws maar dat is echt heel duur. 91 euro!!!
Deze is ook duur hoor. 39,- bij de apotheek en je hebt minimaal 2 dozen nodig. http://www.vichy.nl/haarverzorging/amin ... p1560.aspx
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Angel

Ongelezen bericht 14 nov 2012 08:26

Luna schreef:Ben blij dat je je al wat beter voelt! En heel blij dat je een goede arboarts hebt die inziet dat dit niet niks is wat je hebt meegemaakt.

Over haaruitval: Ik weet er alles van!!! Ooooh, wat vreselijk he? Ik zit er nu ook weer middenin en je schrikt er gewoon van hoeveel haar er uitvalt.

Heb gelezen dat je in de herfst meer haaruitval schijnt te hebben.

Dat je haren niet meer terugkomen na het afvallen met wortel is NIET waar hoor. Er wordt een nieuw haartje aangemaakt!!

Er is een goed middel dat ECHT werkt tegen haaruitval bij vrouwen. Ik heb het in het verleden gebruikt en het werkte echt! Vichy heeft nu ook iets nieuws maar dat is echt heel duur. 91 euro!!!
Deze is ook duur hoor. 39,- bij de apotheek en je hebt minimaal 2 dozen nodig. http://www.vichy.nl/haarverzorging/amin ... p1560.aspx
Dank je Luna voor de tip, maar ik heb er geen geld voor, voor deze dure middeltjes :evil: Jammer genoeg.
Angel

Ongelezen bericht 06 aug 2013 09:33

Hallo Allemaal,
Inmiddels zijn we alweer bijna 1 jaar verder.Voel me goed nu, maar nog wel steeds wat last van mijn borsten,Af en toe een pijnlijke steek en ik moet er absoluut nog geen druk op hebben, maar dat wordt wel steeds minder.Afgelopen week kreeg ik een uitnodiging voor borstkanker onderzoek.Ik heb het maar verzet, naar over twee jaar.Zie het nu niet zitten dat mijn borsten gemangeld worden.
Maar verder, weinig klachten en nog steeds heel opgelucht dat ze eruit zijn, en trots op mezelf.Ik ben nog steeds trots op mijn borsten.En als ik zo naar de dochter van mijn vriend kijk , die nu ook al 5 jaar implantaten heeft, denk ik, meisje meisje toch!! Van die opgeblazen nep dingen...Ik heb haar gewaarschuwd voor de gevaren, maar ze is er nog niet aan toe, zegt dat ze veilig zijn.
Wat de opvliegers betreft...hmmm niet veel veranderd hoor! Ik heb ze nog steeds en regelmatig, net zo heftig als vorig jaar. :evil: Zal er mee moeten leren leven.Verder merk ik wel dat ik meer energie heb gekregen en dat mijn lichaam minder hoeft te knokken.
Nooit geen 1 dag spijt gehad van mijn explantatie .
Groetjes,
Angel
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 aug 2013 10:57

Lieve Angel,

Wat leuk om weer eens wat van je te horen!! Echt leuk meissie. Ik had helemaal niet gezien dat je wat had geplaatst. Ik ben de afgelopen tijd niet online geweest vanwege de gezondheid en zie dus nu pas dat je er weer was!!
Ben zoooo blij dat je zo goed hersteld! Een explantatie doet wonderen!
_YEAH_

Sterke verder met alles en je overgang enz. Het komt goed, gewoon over je heen laten komen.

-kiss- Luna
en blijf terugkomen zo nu en dan.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Angel

Ongelezen bericht 18 aug 2013 11:01

Luna schreef:Lieve Angel,

Wat leuk om weer eens wat van je te horen!! Echt leuk meissie. Ik had helemaal niet gezien dat je wat had geplaatst. Ik ben de afgelopen tijd niet online geweest vanwege de gezondheid en zie dus nu pas dat je er weer was!!
Ben zoooo blij dat je zo goed hersteld! Een explantatie doet wonderen!
_YEAH_

Sterke verder met alles en je overgang enz. Het komt goed, gewoon over je heen laten komen.

-kiss- Luna
en blijf terugkomen zo nu en dan.
Hoi Luna,
Dank je,ja zo af en toe kom ik even "buurten "hoor! Ik ben jullie echt niet vergeten.
x
angel
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”