Na 4.5 jaar explantatie bij van Selms

Deel je ervaringen en foto's
Ehjohanna

Ongelezen bericht 20 mar 2021 21:42

Heb alleen geen idee hoe ik dat moet doen 🤔
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 mar 2021 21:50

Wees niet bang, je weefsel zal zich goed herstellen. Doe een topje of hemdje aan die een beetje strakker zit, maar hoeft heus niet megastrak.
De bandjes van bh's zijn vaak niet fijn.

Hier het topic over foto's plaatsen:
viewtopic.php?f=208&t=2102

Kusss!
Ehjohanna

Ongelezen bericht 20 mar 2021 22:14

Het verkleinen van de foto lukt nog niet echt
Ga t morgen proberen ..
fijne avond x
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 mar 2021 22:18

KUSSS!
Ehjohanna

Ongelezen bericht 20 mar 2021 22:23

Trudie schreef:
20 mar 2021 18:29
WabiSabi schreef:
20 mar 2021 11:28
Heel mooi om te lezen Johanna.
Het lijken allemaal zo’n clichés maar wat is het allemaal waar. Geloof meteen dat ze mooi zijn. Ze zijn ook zo zacht hè.
OOh fijn om dit te lezen!!!! Dit geeft me moed voor as dinsdag! Ben wel zoo benieuwd..mn omdat voor zover ik me kan herinneren ik links echt niks had... :? Dus wat zal er overblijven?!??! Ik ga het beleven..zo doorlopen met kapsels en "tijdbommen" wil ik ook niet...Naarmate de datum dichterbij kwam ging die harde bal links me steeds meer tegenstaan en begon ik ook steeds meer bewust te voelen hoe dat het trok bovenin mijn borst.
Veel succes dinsdag Trudie ... komt goed
Dikke knuffel 🥰
WabiSabi

Ongelezen bericht 24 mar 2021 18:32

Hi Johanna, ik reageer even in jouw eigen topic.
Ik ben ook door Van Selms geopereerd en heb na de operatie een top aan gekregen. Ze adviseren deze tot de controledag (twee weken) te dragen. Wat daarna hoor ik dus morgen. Hij zit inderdaad erg strak. Ik doe m een paar keer per dag uit om alles zachtjes in vorm te masseren en dat mag heeft Van Selms gezegd. Snachts slaap ik er wel mee. Ik hou ook heel veel vocht vast en aangezien het een compressietop is lijkt het me dat wel goed.
Ehjohanna

Ongelezen bericht 24 mar 2021 18:57

Dank je wel voor je antwoord..as dinsdag moet ik op controle bij van selms .. tot die tijd dan maar die strakke bh aan ... met jou gaat t ook goed ? Hier alles boven verwachting.. fijn dat dit forum er is .. ik ben toch beetje onzeker of ik alles wel goed doe x
Ehjohanna

Ongelezen bericht 26 mar 2021 13:38

Hallo allemaal.. hier even een up date van mijn explantatie .
Ik voel me goed ..
toen ik m’n bv kreeg 4.5 jaar geleden toen kreeg ik gelijk problemen met m’n rechterborst
De onderkant en zijkant is totaal gevoelloos
Niet bij het litteken maar daar boven
Nog steeds geen gevoel en ik denk dat dat ook nooit meer terug komt ..
nu bij m’n litteken rechts een rot gevoeld.. trekkerig en steken .. zeker als ik me omdraai in bed met de compressie bh aan .. dinsdag moet ik op na controle bij van selms en dan hoor ik vast wel over hoe en wat ..
Maar ik kan niet anders zeggen dat ik me zo opgelucht voel en trots ben dat ik de stap heb genomen .. ik wil van alles en denk ook dat ik alles weer kan doen .. mijn energie is weer terug
Ik hou wel een beetje m’n gemak omdat ik goed wil genezen .. toch heb ik geen spijt dat ik een bv heb gedaan ... anders zat het toch in m’n hoofd en nu weet ik dat ik prima ben zonder grote borsten .. mijn zelfbeeld is weer oké... ik mag er zijn ook met lieve kleine borsten ..
ik wil graag foto’s plaatsen maar dat ga ik vanavond aan een vriendin vragen om de foto’s te verkleinen .. ik heb zo vreselijk veel aan jullie gehad en zonder dit forum had ik nooit de stap durven zetten .. ook omdat de kliniek waar de bv gedaan is zei dat het er echt niet uit ging zien
Wat hat die man het fout! En wat had van selms gelijk ! Iedereen die twijfels heeft moet dit forum maar eens doorspitten .
Dank jullie allemaal voor jullie oprechtheid en
Ik probeer vanavond m’n foto te plaatsen x
Essi

Ongelezen bericht 26 mar 2021 13:41

Fijn dat het je zo goed bevallen is bij van Selms.
Liefs essi
Trudie

Ongelezen bericht 26 mar 2021 18:07

Wat goed dit te horen..en dat je zo snel al meer energie hebt!!blij voor je!!!
Ehjohanna

Ongelezen bericht 30 mar 2021 11:43

Hallo allemaal.. vandaag nacontrole gehad bij van selms.. alles zag er goed uit en hechtingen zijn er uit . Hij heeft zo veel mogelijk kapsel verwijderd en na onderzoek zijn er geen siliconen gevonden .. ik mag alles weer doen .. en hoef ook de compressie bh niet meer aan .. Lieve dames ik ben zo verschrikkelijk blij ! Heb wel een deuk als ik m’n arm omhoog doe bij linker borst maar dat is dan maar zo ... de operatie was makkelijk zei van selms .. ik had mentor protheses en hij zei dat die wel goed waren .. maar het heeft me veel geld gekost en veel zorgen maar ben blij dat het voorbij is en ik weer ben zoals ik ben .. mijn herstel is prima en iedereen die twijfels heeft ? Gewoon doen ! Lieve groet x
Essi

Ongelezen bericht 30 mar 2021 17:38

👍😘
Ehjohanna

Ongelezen bericht 01 apr 2021 23:57

Hai..
Ik ben 2 weken geleden geopereerd
En ik heb geen pijn , voel me prima , heb energie
ga volgende week weer aan de slag ..
Ga ik te snel? Ik lees van veel dames dat ze erg moe zijn en pijn hebben ..
ik heb alléén explantatie gehad, en na 1 week was alles eigenlijk wel oké.. heb geen traan gelaten dat ik weer kleine borsten heb, ze zijn wel groter dan ik had voor de bv..
Ik heb af en toe niet eens door dat ik pas 2 weken geleden geopereerd ben .. maar moet alles van binnen in m’n borsten niet helen? Kan m’n litteken nog per ongeluk open gaan ? Misschien stomme vragen maar ik wil niet te snel gaan en later spijt krijgen dat ik toch niet meer rust heb gehouden ... bv .. waarom mag je niet tillen ?
X
D-borah

Ongelezen bericht 02 apr 2021 11:29

Wat fijn dat het zo goed met je gaat! Luister gewoon goed naar je lichaam, als je pijn krijgt of moe wordt is dat het seintje om het wat rustiger aan te doen. Ik denk dat het niet tillen te maken heeft met de plaatsing van de implantaten, boven of onder de spier? Afgezien daarvan is er toch een wond van binnen die moet genezen en teveel activiteit heeft dan invloed op het herstelproces vermoed ik.
- Beauty is only skin deep -
Ehjohanna

Ongelezen bericht 02 apr 2021 12:18

M’n implantaten zaten dual plane ..
Ja ik hou gewoon m’n lichaam goed ik de gaten
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”