Explantatie moonriver door dr. Kingma
[url=http://postimg.org/image/r04r1raev/][img]http://s23.postimg.org/r04r1raev/image.jpg[/img][/url]
Hier zijn ze kleiner me extra fijne erwtjes hahaha.
Liefs moonriver
Hier zijn ze kleiner me extra fijne erwtjes hahaha.
Liefs moonriver
wat fijn dat je naar huis mag!
je borsten lijken best groot op foto 1.
foto 2 komt eraan....
je borsten lijken best groot op foto 1.
foto 2 komt eraan....
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
hier is hij dan:

toch nog een mooie a cup hoor.
sterkte lieverd!
_Omhelzing Luna
oh ja, ga je berichtje afsplitsen hoor. x

toch nog een mooie a cup hoor.
sterkte lieverd!
_Omhelzing Luna
oh ja, ga je berichtje afsplitsen hoor. x
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Heb je foto's ook nog even hier gedaan. Dan is het sneller te vinden. http://klachtensilicon.forum2go.nl/foto ... -t914.html
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Eigen bank ligt toch altijd het beste.
Je hebt het weer ook niet mee, het is nog steeds benauwd en dat helpt je niet. Laat je verwennen met een pittige bouillon. Door je lage bloeddruk in combinatie met dit zweterige weer... kun je daar toch een beetje van opknappen. Verder natuurlijk ook op vochtinname letten.
En de komende tijd heel rustig aan doen!
Over je foto's... je doperwtjes zien er prachtig uit!!! Nu al!
Dat gaat helemaal goed komen als je weer gewone bh's mag dragen.
Fijn dat het nu achter de rug is!
=liefs= meisie
Je hebt het weer ook niet mee, het is nog steeds benauwd en dat helpt je niet. Laat je verwennen met een pittige bouillon. Door je lage bloeddruk in combinatie met dit zweterige weer... kun je daar toch een beetje van opknappen. Verder natuurlijk ook op vochtinname letten.
En de komende tijd heel rustig aan doen!
Over je foto's... je doperwtjes zien er prachtig uit!!! Nu al!
Dat gaat helemaal goed komen als je weer gewone bh's mag dragen.
Fijn dat het nu achter de rug is!
=liefs= meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Dat het weer me niet mee zit zei de verpleegkundige ook idd.
Heb daar ook 3 dagen liggen zweten was geen airco alleen zo'n elektrische waaier. Dus dat zal het ook vast allemaal zijn.
Ga zo ff bouillon nemen. Goeie tip!
En zo weer even slapen ook, want merk al dat ik te veel wil doen.
Thanks!
Liefs moonriver
Heb daar ook 3 dagen liggen zweten was geen airco alleen zo'n elektrische waaier. Dus dat zal het ook vast allemaal zijn.
Ga zo ff bouillon nemen. Goeie tip!
En zo weer even slapen ook, want merk al dat ik te veel wil doen.
Thanks!
Liefs moonriver
lieverd, heb jij vaker last van een te lage bloeddruk? of komt het door de operatie? ik heb dat wel namelijk en aangezien jij en ik niet zo heel veel verschillen qua klachten enz. ik eet af en toe een dropje, dus das lekker
ken je floradix? http://www.salus.nl/default.asp/id,178/index.html
ik gebruikte dit na de explantatie. het heeft mij enorm geholpen. alleen moet je wel voorzichtig zijn met je maag. je kunt ook tabletjes ervan kopen.
nogmaals sterkte pop!
lekker snoepen

ken je floradix? http://www.salus.nl/default.asp/id,178/index.html
ik gebruikte dit na de explantatie. het heeft mij enorm geholpen. alleen moet je wel voorzichtig zijn met je maag. je kunt ook tabletjes ervan kopen.
nogmaals sterkte pop!
lekker snoepen

Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hai mammyrocks,
Hoe gaat het nu met je? Je hebt echt prachtige borsten ( en ze worden alleen maar mooier ). Wat een tegenvaller zeg dat je nog een dag langer moest blijven. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, het weer is voor je herstel wel veel beter nu.
Liefs Angélique
Hoe gaat het nu met je? Je hebt echt prachtige borsten ( en ze worden alleen maar mooier ). Wat een tegenvaller zeg dat je nog een dag langer moest blijven. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, het weer is voor je herstel wel veel beter nu.
Liefs Angélique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
Hallo meiden!
Het gaat al wat beter. De duizelingen en het wankel voelen heb ik nog steeds ondanks de drop, bouillon e.d.
Met me borsten gaat het ook beter alleen doe je toch snel te veel in huis en met mijn dochter waardoor ik vanmiddag een brandend gevoel in me borsten had en ik meteen in slaap ben gevallen op de bank. Voelde dat me lichaam ff "op" was. Maar verder gaat het allemaal wel, wat ook best vreemd is is dat ik niet het gevoel heb dat ik weer in me eigen huis ben en dat mijn dochter ook niet "echt" van mij is. (Ik snap dat het heel bizar klinkt, dat vind ik zelf ook maar zo voel ik het wel) het is net alsof ik op een kindje aan het passen ben?!
Maar goed zal misschien wel van de narcose komen ofzo?
Verder ben ik niet down of depressief en ben ik al aardig aan mijn cupje minder aan het wennen. Maar ik moet het gewoon toch wat rustiger aan doen. dus het zal allemaal vanzelf wel weer vertrouwd voelen ;)
Liefs moonriver
Het gaat al wat beter. De duizelingen en het wankel voelen heb ik nog steeds ondanks de drop, bouillon e.d.
Met me borsten gaat het ook beter alleen doe je toch snel te veel in huis en met mijn dochter waardoor ik vanmiddag een brandend gevoel in me borsten had en ik meteen in slaap ben gevallen op de bank. Voelde dat me lichaam ff "op" was. Maar verder gaat het allemaal wel, wat ook best vreemd is is dat ik niet het gevoel heb dat ik weer in me eigen huis ben en dat mijn dochter ook niet "echt" van mij is. (Ik snap dat het heel bizar klinkt, dat vind ik zelf ook maar zo voel ik het wel) het is net alsof ik op een kindje aan het passen ben?!
Maar goed zal misschien wel van de narcose komen ofzo?
Verder ben ik niet down of depressief en ben ik al aardig aan mijn cupje minder aan het wennen. Maar ik moet het gewoon toch wat rustiger aan doen. dus het zal allemaal vanzelf wel weer vertrouwd voelen ;)
Liefs moonriver
Dat klinkt best raar inderdaad. Heb je het gevoel dat je in een soort van waas zit?
Je lichaam moet echt de tijd krijgen om goed te herstellen en in het ziekenhuis herstel je toch minder snel dan thuis. Goed en veel water drinken, gezond eten en bijna het belangrijkste doe alsjeblieft rustig aan! Over een paar weken haal je alles maar weer in maar nu nog niet hoor.
Liefs Angélique
Je lichaam moet echt de tijd krijgen om goed te herstellen en in het ziekenhuis herstel je toch minder snel dan thuis. Goed en veel water drinken, gezond eten en bijna het belangrijkste doe alsjeblieft rustig aan! Over een paar weken haal je alles maar weer in maar nu nog niet hoor.
Liefs Angélique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
Ja een soort waas lijkt het. Misschien ook omdat ik 2 wkn op vakantie ben geweest, ik ben 1 dag thuis geweest en toen was de operatie. Eenmaal thuis gister wel mensen over de vloer die willen helpen, super lief allemaal maar ik ben nu net pas echt tot rust aan het komen. Visite allemaal weg, mijn kleine meisje ligt lekker in bed te slapen en ik lig naast haar even rustig tv te kijken. En nu heb ik wel een beetje het gevoel dat alles weer word zoals het was.
Het klinkt echt heel raar maar hoop wel dat het snel weer voorbij is.
En ja Angelique je hebt gelijk, ik moet echt rustiger aan gaan doen.....
Liefs moonriver
Het klinkt echt heel raar maar hoop wel dat het snel weer voorbij is.
En ja Angelique je hebt gelijk, ik moet echt rustiger aan gaan doen.....
Liefs moonriver