Zo, de drains zijn er uit!
Even het hechtinkje doorknippen en de drain gleed er zo uit. Best nog wel een lang eind

ong 10 cm. Maar... pijnloos.
Geeft een vrij gevoel, geen slangen meer aan je lijf, geen containertjes mee te zeulen (en oppassen dat je er niet op gaat zitten/liggen).
M'n borsten zien er eigenlijk heel schattig uit, heel klein en het vel is nog wat te ruim

Dus plooien. Maar dat strijkt de tijd wel glad
Verder kun je iets zien waar de protheses hebben gezeten, daar zit toch enigzins een deuk. Het weefsel heeft vlgs mij toch best een beetje in de verdrukking gezeten. Maar er is weer ruimte dus ook dat gaat wel bijtrekken.
Ik heb nu een strakke sporttop van hunkemoller aan en dat zit prima (maar geeft extra platte voorgevel). Morgen de bh met vulling proberen.
Morgen en overmorgen heb ik studiedagen en als ik me zo blijf voelen als nu kan ik daar gewoon naar toe (is vlak bij mijn huis) en als ik moe wordt/geen zin meer heb ga ik weer lekker naar huis.
Ik voel me echt uitzonderlijk goed na de operatie. Oppassen dat ik niet te hard van stapel ga lopen want een terugslag zou zonde zijn. Prioriteiten stellen dus, ik ga voor de leukste dingen, vervelende klusjes laat ik nog even over aan anderen
groetjes maar weer,
Meisie