Explantatie Meisie door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
meisie

Ongelezen bericht 27 feb 2013 21:46

Hoi Keira,
Het platte viel niet zo zeer tegen maar was naar verwachting :lol: Voor zover ik het achter het verband kon zien heb ik (nog) wel een "ouwe wijven vel", rimpelig dus maar ik verwacht dat dat wel wat zal bij trekken. Strak zal het niet meer worden maar daar heb ik de leeftijd ook niet meer voor ;)
Morgen als de drains er uit gaan zal ik er eens een uitgebreidere blik op werpen.

groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Ikke

Ongelezen bericht 27 feb 2013 21:49

Succes morgen meisie met het verwijderen van de drains. Ik duim voor je dat het geen pijn zal doen. Slaap lekker voor straks!
Angelique

Ongelezen bericht 27 feb 2013 22:49

Succes morgen!!!!! Na het lezen van je verhaal zie ik eigenlijk helemaal niet meer op tegen de explantatie en bijbehorende pijn. Thanks voor het delen van je ervaringen.Lief Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
meisie

Ongelezen bericht 28 feb 2013 08:41

Zo, de drains zijn er uit!
Even het hechtinkje doorknippen en de drain gleed er zo uit. Best nog wel een lang eind ;) ong 10 cm. Maar... pijnloos.
Geeft een vrij gevoel, geen slangen meer aan je lijf, geen containertjes mee te zeulen (en oppassen dat je er niet op gaat zitten/liggen).

M'n borsten zien er eigenlijk heel schattig uit, heel klein en het vel is nog wat te ruim :lol: Dus plooien. Maar dat strijkt de tijd wel glad ;)
Verder kun je iets zien waar de protheses hebben gezeten, daar zit toch enigzins een deuk. Het weefsel heeft vlgs mij toch best een beetje in de verdrukking gezeten. Maar er is weer ruimte dus ook dat gaat wel bijtrekken.

Ik heb nu een strakke sporttop van hunkemoller aan en dat zit prima (maar geeft extra platte voorgevel). Morgen de bh met vulling proberen.

Morgen en overmorgen heb ik studiedagen en als ik me zo blijf voelen als nu kan ik daar gewoon naar toe (is vlak bij mijn huis) en als ik moe wordt/geen zin meer heb ga ik weer lekker naar huis.
Ik voel me echt uitzonderlijk goed na de operatie. Oppassen dat ik niet te hard van stapel ga lopen want een terugslag zou zonde zijn. Prioriteiten stellen dus, ik ga voor de leukste dingen, vervelende klusjes laat ik nog even over aan anderen :lol:

groetjes maar weer,
Meisie
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 feb 2013 14:00

Afbeelding
Ben heel blij om te horen alles goed is gegaan. Pas alsjeblieft wel goed op jezelf en ga niet teveel hooi op je vork nemen!!!
Sterkte verder!
+LOVE+ Luna
Francien

Ongelezen bericht 28 feb 2013 14:57

Wat heerlijk om te lezen Meisie!!
Maar houd je een beetje gedeisd he, het was toch echt een operatie!!
Keira

Ongelezen bericht 28 feb 2013 15:00

Hee meisie!
Thanks boor het delen van alles. Ik zie er steeds minder tegenop. Ik heb ook zon topje van de hunkemolle besteld trouwens!
Ik denk dat het inderdaad goed is als je je mentaal voorbereid hebt, wat jij ook deed, dat he gewoon plat is na explantatie. Misschie. Lijkt het nu extra plat o dat je die ballen gewend bent. Net na de bv had ik soms nog het gevoel plat te zijn in de spiegel totdat ik fotos van mezelf zag. Is geestelijk denk ik. En misschien fluft het nog wel wat op, ik denk dat jouw huid vast nog wel beter wordt. Dat rimpelige zal wel bijtrekken, toch? Ik ben blij voor je dat de drai s er lekker ui zijn en je je zo goed voelt dat je zelfs al dingetjes wilt gaan doen.
Maar inderdaad wat luna zegt: neem niet teveel hooi op je vork!
Rust lekker uit en hou ons op de hoogte!
meisie

Ongelezen bericht 28 feb 2013 15:38

Ik heb van te voren de topless foto's van mezelf bekeken en de foto vlak voor de BV. Vooral bij de laatste was er eigenlijk geen borstweefsel meer herkenbaar :cry: maar ik was toen net 3 mnd gestopt met borstvoeden en mijn borsten waren daar nog niet helemaal van hersteld (qua vorm). Ik ben maar van die situatie uit gegaan. En kijk nu toch eens: er zit toch nog wat! Wel heel erg weinig hoor, ik ga geen 70AA vullen. Maar het voelt zo lekker zacht!!! Nou was ik ook wel betonblokken (nee heus!) gewend.
Als je je er op instelt dat het inderdaad weer een stuk kleiner zal zijn, eerst nog met een slap rimpelig velletje ;) en zonder vulling bovenin... dan valt het echt mee :lol:

Vandaag al weer allerlei klusjes gedaan, ben zelfs even op de fiets naar de buurtsuper geweest. Ging allemaal goed. Wilde eigenlijk ook nog even naar de stad fietsen maar dat vond ik bij nader inzien toch niet zo'n goed plan. In plaats daarvan lekker op de bank, beentjes omhoog en oogjes toe... en toen was het opeens ruim een uur later :lol:
Ik wil al wel van alles maar eergisteren lag ik m'n narcose nog uit te slapen :) Toch maar een beetje op de rem gaan staan.

groetjes
Meisie
meisie

Ongelezen bericht 28 feb 2013 15:57

Dank je Luna!

Ik ben echt zó blij dat ze er uit zijn! Het had ook niet veel langer moeten duren of ze waren in mijn lichaam kapot gegaan! Moet er niet aan denken!

En ik zal braaf zijn ;) Je hebt gelijk, ik moet niet teveel willen. In m'n oren geknoopt! Het was inderdaad pas eergisteren dat ik op de OK-tafel lag.

groetjes
Meisie
sassiedepassie

Ongelezen bericht 28 feb 2013 19:43

Ow meisie ik ben zo blij voor je en je bent zo heerlijk positief!
Fijn en leuk om je ervaringen te lezen. Ik hoop dat het bij mij ook zo goed verloopt :D
Goed dat je jezelf in de gaten houdt om niet te hard van stapel te lopen!
Neem je tijd en rust.
Succes met je cursus!
Fijn weekend meis LOVE3
Sabrah

Ongelezen bericht 28 feb 2013 21:21

Oh wat heerlijk!Weer zo'n positief verhaal!! Je gevoel straalt gewoon van je berichtjes af joh. Zit hier met een glimlach te lezen. Pas wel op dat je niet teveel hooi op je vork neemt, want je hebt wel narcose gehad en het is evengoed een beste ingreep. ;)
Francien

Ongelezen bericht 01 mar 2013 19:51

Ik sluit me aan bij Sabrah. Je kunt een paar dagen na de operatie best nog een terugslag krijgen, je lijf heeft toch best wat te verduren gehad, vooral zo'n narcose hakt erin.
Ik las net zoiets bij Ikke!

Dus toch rustig aan doen hoor Meisie! Maar toch heerlijk te lezen dat je je zo goed voelt!
meisie

Ongelezen bericht 01 mar 2013 19:56

Hoihoi,
Even een update hoe mijn 3e dag postoperatief verlopen is.
Ik heb de hele dag in de collegezaal gezeten :D Hele leuke en inspirerende dag gehad en bijna vergeten dat ik dinsdag geopereerd ben. Ik voel me echt heel goed. Ik gebruik sinds gisteren ook geen pijnstillers meer, heb ze niet meer nodig. Ik voel wel dat er wat gebeurd is maar het is niet pijnlijk, het leidt niet af.
Ik ga vanavond wel lekker onderuit op de bank en op tijd naar m'n mandje want je kunt ook overdrijven ;)
Morgen weer een leuke studiedag in het vooruitzicht. Ga ik ook gewoon weer proberen. En als ik het welletjes vind kan ik zo naar huis.

Ik denk echt dat het scheelt dat ik een week vakantie heb gehad voor de operatie en heel uitgerust was. Ik kan het iedereen aanraden (maar niet iedereen zal dat kunnen inplannen, was bij mij ook gewoon toeval).
Ook weet ik dat ik toch moet oppassen dat ik niet te hard ga. Toch geregeld even een rustmoment inbouwen dus.

lieve groetjes
Meisie =liefs=
vanda

Ongelezen bericht 01 mar 2013 20:37

hartstikke fijn te horen dat het met jou zo goed gaat! geeft de burger weer moed voor a.s dinsdag....
heb je het topic bij 'belangrijke data' nog gevolgd? voel je er iets voor om met het huidige 'explantatie groepje" iets af te spreken?

groetjes!
meisie

Ongelezen bericht 01 mar 2013 22:05

Een explantatie-uitje :) Zijn we dan allemaal Kappellianen??? :lol:
Laat maar horen wat de plannen zijn. Mijn weekenden zijn grotendeels al geclaimd maar wie weet implanteer ik dit uitje er gewoon bij ;)

Vanda, voor jou komt het al snel dichterbij! Fijn! Elke dag weer dag dichterbij. Voor je het weet is het dinsdag. _YEAH_

groetjes
Meisie
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”