Explantatie Ikke Radboud ziekenhuis
Hoi Vanda,
ze lagen achter de spier en ik heb geen flauw idee waarom deze keer draintjes niet nodig waren. Ik zie ook geen overtollig vocht ofzo, het lijkt goed te gaan. Bij jou schiet het nu ook op hè?! Bij mij heeft het erg geholpen er rustig in te gaan. Voor de operatie ook nog een pilletje gevraagd om rustig te worden (ik was niet onrustig) maar ik weet dat je dan vaak ook rustig wakker wordt en het heeft zeker geholpen. Om 5 uur gisterenmiddag was ik nog steeds niet goed wakker. Ze kwamen langs met warm eten en ik had zoiets van: eet het op, dan komt het goed, dan word ik wakker. Ik heb alles opgegeten en daarna was ik helemaal wakker. Toen ik thuis kwam had ik nog steeds zo'n trek en heb tot gisterenavond 11 uur zitten eten haha!
Sterkte hoor Vanda, het komt goed!
Lieve groet, Ikke. Hug
ze lagen achter de spier en ik heb geen flauw idee waarom deze keer draintjes niet nodig waren. Ik zie ook geen overtollig vocht ofzo, het lijkt goed te gaan. Bij jou schiet het nu ook op hè?! Bij mij heeft het erg geholpen er rustig in te gaan. Voor de operatie ook nog een pilletje gevraagd om rustig te worden (ik was niet onrustig) maar ik weet dat je dan vaak ook rustig wakker wordt en het heeft zeker geholpen. Om 5 uur gisterenmiddag was ik nog steeds niet goed wakker. Ze kwamen langs met warm eten en ik had zoiets van: eet het op, dan komt het goed, dan word ik wakker. Ik heb alles opgegeten en daarna was ik helemaal wakker. Toen ik thuis kwam had ik nog steeds zo'n trek en heb tot gisterenavond 11 uur zitten eten haha!
Sterkte hoor Vanda, het komt goed!
Lieve groet, Ikke. Hug
-
sassiedepassie
Ow meiden ik ben zo blij jullie positieve berichten te lezen! Dat het mee is gevallen en dat de pijn meevalt. Ik heb meteen zo'n anna bh besteld, bedankt voor de tip!
Waar deze site allemaal wel niet goed voor is
Doe lekker rustig aan de komende dagen en ik ga de dagen aftellen!!
liefs Sas =liefs=
Waar deze site allemaal wel niet goed voor is
Doe lekker rustig aan de komende dagen en ik ga de dagen aftellen!!
liefs Sas =liefs=
Hey Ikke,
Succes straks met de drains eruit halen. Bij mij zijn ze er uit en het viel zo ontzettend mee! Vooral niet zenuwachtig voor zijn!
Hoe is het met je temperatuur? Weer normaal?
Ik hoor wel hoe het jou vergaat/vergaan is.
groetjes
Meisie
Succes straks met de drains eruit halen. Bij mij zijn ze er uit en het viel zo ontzettend mee! Vooral niet zenuwachtig voor zijn!
Hoe is het met je temperatuur? Weer normaal?
Ik hoor wel hoe het jou vergaat/vergaan is.
groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Hoi meisie, wat fijn dat ze eruit zijn en dat het geen pijn deed! ben zo blij voor je, eindelijk een beetje bewegingsvrijheid terug toch?! Ik heb geen drains en de verhoging is weg. Ik mag zo gaan douchen...YES!!! Yeah! Daarna ga ik ze aanschouwen. Gisteren manlief laten zien, hij vond het eng om te kijken maar toen ie het eenmaal zag, viel hem het alles mee. Fijne dag nog hoor en doe het rustig aan. Ga ik ook doen. Lieve groet, ikke.
Ach ja natuurlijk! Jij had geen drains. Maar vandaag mag je douchen! Ik mag een week lang niet douchen
andere PC, ander beleid. Ach, een washand doet het ook.
Geniet van het douchen
Ennuh... hoe ze er uit zien? Het valt best mee hoor, het zit alleen een beetje ruim in het vel
Maar dat trekt allemaal nog bij.
Fijne dag!
groetjes
Meisie
Geniet van het douchen
Fijne dag!
groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Ben heel blij om te horen dat het achter de rug is en dat alles goed is gegaan. Veel sterkte verder met je herstel!
+LOVE+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Het douchen was heel erg fijn, kon wel huilen, zo fijn. Daarna heel voorzichtig afgedroogd en mijn borsten eens even rustig bewonderd en ze zien er mooi uit. Minder klein dan ik gedacht had. Tuurlijk heb ik rimpels, vouwen maar ze hangen veel minder, iets waar ik toch wel bang voor was. Voor de BV had ik een 70AA, nu denk ik een 70 A en daar ben ik heel blij.
De pleisters zitten ook nog goed vast, lopen met een mooi rond boogje onder de borsten door. Ik ben ook totaal niet blauw. Het gaat veel voorspoediger dan ik ooit had kunnen dromen. Ik neem wel veel tijd om te rusten. Heb net ook even een uurtje geslapen. Dat blijf ik de komende week ook nog wel even volhouden. Ik kreeg straks te horen dat een andere arts mijn hechtingen zal verwijderen. Anders moest ik nog 6 dagen langer wachten en dat zie ik niet zitten. Ik weet uit ervaring dat na een dag of 10 die dingen er bij mij echt uit moeten, anders gaan ze echt zitten zeuren in de huid met als gevolg.....lelijke littekens. Ik lees nu veel over arganolie, het schijnt super te werken bij littekens maar ook bij erg droge en verrimpelde huid. Ik denk dat ik dat maar eens ga proberen. KUS+
De pleisters zitten ook nog goed vast, lopen met een mooi rond boogje onder de borsten door. Ik ben ook totaal niet blauw. Het gaat veel voorspoediger dan ik ooit had kunnen dromen. Ik neem wel veel tijd om te rusten. Heb net ook even een uurtje geslapen. Dat blijf ik de komende week ook nog wel even volhouden. Ik kreeg straks te horen dat een andere arts mijn hechtingen zal verwijderen. Anders moest ik nog 6 dagen langer wachten en dat zie ik niet zitten. Ik weet uit ervaring dat na een dag of 10 die dingen er bij mij echt uit moeten, anders gaan ze echt zitten zeuren in de huid met als gevolg.....lelijke littekens. Ik lees nu veel over arganolie, het schijnt super te werken bij littekens maar ook bij erg droge en verrimpelde huid. Ik denk dat ik dat maar eens ga proberen. KUS+
Fijn! Ik ben hartstikke blij voor je en ook dat het resultaat zo mooi is! En kan alleen nog beter worden! Argan olie ben ik ook wel eens naar op zoek gegaan. Ik heb een hele tijd bio oil gesmeerd en mijn littekens zijn heel minimaal en mooi wit geworden. Weet niet of he daardoor komt maar ik heb er goede ervaringen mee. Liefs!