Sheltje explantatie 11-06 door dr. Kingma
Op zich voel ik me ook wel aardig hoor. Ik ben wel goed geworden in uiltjes knappen Hihihi! Zal wel door de narcose komen
Paracetamolletjes slik ik ook nog wel en ik kan me helemaal vinden in je irritatie. Ik wordt ook niet goed van dat strakke gedoe.. Vandaag na het douchen even zonder geprobeerd maar dat was geen succes, auwie! Ze hebben echt nog steun nodig. Heb jij al eventjes zonder gelegen/gezeten? Blij als ik dalijk wat anders aan kan. Hoe gaat het met jou? Wordt er al gefluft? 
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Nou nee hoor, geen gefluf hier. Als het al gebeuren gaat, duurt het heel lang denk ik. Als ik maar gewone beha's aan kan heb ik er geen problemen mee ook gelukkig. Het is zoals het is. (goh waarom kon ik dat jaren geleden niet denken?).
Ik heb 1 keer geprobeerd te gaan slapen met een heeel strak hemdje aan, maar na 10 minuten opgestaan en de sportbeha weer aan. Het voelde niet goed.
Ik heb inderdaad de eerste dagen 's middags nog een dutje gedaan, lekker toch? Nu hoeft het meestal niet meer. Pijnstillers niet meer genomen, maar ik merk het direct als ik teveel heb gedaan. Rustig aan doen is best moeilijk als je je goed voelt.
Ik heb 1 keer geprobeerd te gaan slapen met een heeel strak hemdje aan, maar na 10 minuten opgestaan en de sportbeha weer aan. Het voelde niet goed.
Ik heb inderdaad de eerste dagen 's middags nog een dutje gedaan, lekker toch? Nu hoeft het meestal niet meer. Pijnstillers niet meer genomen, maar ik merk het direct als ik teveel heb gedaan. Rustig aan doen is best moeilijk als je je goed voelt.
Weet je waar ik benieuwd naar ben? Wanneer een zwelling minder wordt. Ik ben nl. Erg nieuwsgierig of en hoeveel ze nog krimpen..
Laura, zijn de jouwe erg geslonken? Jij bent alweer een paar weekjes verder dan ons.
Laura, zijn de jouwe erg geslonken? Jij bent alweer een paar weekjes verder dan ons.
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Nou, nou.. Vandaag even een mindere dag gehad zeg. Ietsepietsie teveel hooi op m'n vork genomen gisteren. M'n rechterborst is aan het protesteren zeg. Zooooo moeilijk om niks te doen. Je zou zeggen dat je het fijn moet vinden als je mannetje het huishouden doet?
kan niet wachten tot ik zelf weer wat kan doen..
Doe alsjeblieft rustig aan, anders duurt je herstel nog langer!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Update
vrijdag voor controle naar het Slotervaart gegaan en het zag er goed uit. Er zit nog wel redelijk wat vocht dus wellicht gaan de dames nog wat krimpen. Deze week mag ik weer gaan autorijden, halleluja! Mijn onafhankelijkheid is in zicht
ze heeft de kapsels naar het lab gestuurd en tot ieders verbazing zaten er geen sporen van siliconen in de kapsels. Ik ben blij! Ik ben blij! Ik ben blij!
Verder moest ik goed naar m'n lichaam luisteren (voor het herstel) dat is alleen donders moeilijk omdat ik pas s'avonds voel of ik overdag iets teveel heb gedaan.. Al met al, ben ik nog steeds heeeeel blij dat ik deze stap gezet heb en ik heb nog geen seconde spijt gehad.
Verder moest ik goed naar m'n lichaam luisteren (voor het herstel) dat is alleen donders moeilijk omdat ik pas s'avonds voel of ik overdag iets teveel heb gedaan.. Al met al, ben ik nog steeds heeeeel blij dat ik deze stap gezet heb en ik heb nog geen seconde spijt gehad.
wauw geen sili's in de kapsels! Wat een geruststelling!
Heb nog geen spijtoptant gezien hiero gelukkig wat fijn dat ook jij zo blij bent. Ik ook nog steeds, iedere dag. Heerlijk.
Heb nog geen spijtoptant gezien hiero gelukkig wat fijn dat ook jij zo blij bent. Ik ook nog steeds, iedere dag. Heerlijk.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Thanks! Ik stond er ook echt van te kijken. Wat een bofkont ben ik... Voor mijn gevoel precies op tijd de juiste beslissing genomen. Jij ook nog steeds geen spijt Karlijn? Hoe voel je je?
Hoi Sheltje,
Heb je gevonden!
Jeetje, wat ben ik enorm trots op jou zeg, en natuurlijk op alle andere dames.
Super dat alles zo spoedig verlopen is en ze geen siliconen in je kapsels hebben kunnen vinden.
Echt een opluchting eerste klas voor je, nu kan je echt gaan genieten van al je gezonde levensverandringen en super trots zijn op je zelf.
Toppie meid.
Dikke knuffel,
Liefs, karin
Heb je gevonden!
Jeetje, wat ben ik enorm trots op jou zeg, en natuurlijk op alle andere dames.
Super dat alles zo spoedig verlopen is en ze geen siliconen in je kapsels hebben kunnen vinden.
Echt een opluchting eerste klas voor je, nu kan je echt gaan genieten van al je gezonde levensverandringen en super trots zijn op je zelf.
Toppie meid.
Dikke knuffel,
Liefs, karin