Mitch - explantatie 07-06-2012 dr van Loenen
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
De tijd gaat snel!
Het gaat heel goed met mij. Ik ben nog steeds blij dat ik de implantaten heb laten verwijderen toen in juni!
Mijn borsten zijn best aardig geworden, geen klachten wat dat betreft hoor. Als ik stil sta zien ze er best gezellig uit, wel een schansje, maar dat vind ik niet erg. Wat ik wel vreemd vind is dat, als je beweegt, de boel platter wordt dan "normaal" gesproken zou gebeuren denk ik. De basis is breder zeg maar, dan voorheen en daardoor kan je weefsel meer kanten op dan voor de implantaten. Weet niet of ik het goed uitleg hoor.
Bij mij zijn de kapsels toen niet verwijderd. Bij welke dames was dat nog meer het geval? (van Pia weet ik het nog). Voelt iemand daar iets van? Of vind je niets meer terug in je borst(en)?
Het gaat heel goed met mij. Ik ben nog steeds blij dat ik de implantaten heb laten verwijderen toen in juni!
Mijn borsten zijn best aardig geworden, geen klachten wat dat betreft hoor. Als ik stil sta zien ze er best gezellig uit, wel een schansje, maar dat vind ik niet erg. Wat ik wel vreemd vind is dat, als je beweegt, de boel platter wordt dan "normaal" gesproken zou gebeuren denk ik. De basis is breder zeg maar, dan voorheen en daardoor kan je weefsel meer kanten op dan voor de implantaten. Weet niet of ik het goed uitleg hoor.
Bij mij zijn de kapsels toen niet verwijderd. Bij welke dames was dat nog meer het geval? (van Pia weet ik het nog). Voelt iemand daar iets van? Of vind je niets meer terug in je borst(en)?
Hey wat leuk weer wat van je te horen Mitch!
Wat bedoel je met een schansje? Dat het volume meer onderin je borsten zit? Want dat heb ik ook hoor en volgens mij iedereen die geen 20 meer is 
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Hé Mitch,
Fijn om te horen dat alles goed gaat met je!
FLOWER Luna
Fijn om te horen dat alles goed gaat met je!
FLOWER Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~