Nadia: explantatie 03-04-2012 door dr. Kingma

Deel je ervaringen en foto's
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 apr 2012 15:59

Fijn om te horen dat alles zo goed gaat lieve Nadia. Echt super!
Dat dr. Kingma je kapsels heeft onderzocht, wat geweldig!! Ongelofelijk. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Had je het zelf gevraagd of gaf zij het aan?
Wat goed dat er nu dat onderzoek wordt uitgevoerd! Heb je dit via dr. Kingma aangevraagd of via de huisarts? En heb je daar veel voor moeten betalen?
Laat het me weten, want dan kan ik dit bij het onderwerp lichamelijk onderzoek toevoegen.

Sterkte met je verdere herstel lieve Nadia. Het komt allemaal goed!
Veel liefs, Luna

Ps. Ik heb het lab gebeld. Morgenochtend is er iemand die mij meer kan zeggen over het nieuwe onderzoek. En de prijs e.d. Het klopt dus wel. Er is een nieuw onderzoek!! Ooooh, wat ben ik blij voor ons! Eindelijk een onderzoek naar siliconen!
Sheltje

Ongelezen bericht 07 jun 2012 23:14

Nadia, ik wil jou ontzettend bedanken! Ik heb net pas voor het eerst de uitzending van de vijfde dag gezien en dat heeft me (zo een paar dagen voor m'n explantatie) weer zoveel kracht gegeven. Ik weet zeker dat je een heleboel vrouwen hebt geholpen met je inbreng. Hoe gaat het nu met je? Klachten minder? Al gewend aan je nieuwe/oude boezem?
Liefs
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 sep 2012 19:55

Lieve Nadia,
Jouw berichtje heb ik nu hier staan zodat het meer opvalt.
Liefs, Luna
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”