Explantatie Lena38 door dr Fortuin (met foto litteken)
Komt door de explantatie lieverd. Het slechter voelen komt nooit meteen na de operatie maar juist 1 tot 3 of zelfs 4 weken later...
Natuurlijk kun er er ook nog iets bij hebben, want je immuun systeem verzwakt, maar de grootste boosdoener is de explantatie.
STERKTE!!!❤
Heel veel liefs,
Luna
Natuurlijk kun er er ook nog iets bij hebben, want je immuun systeem verzwakt, maar de grootste boosdoener is de explantatie.
STERKTE!!!❤
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Daar was ik al een beetje bang voor.Luna schreef:Komt door de explantatie lieverd. Het slechter voelen komt nooit meteen na de operatie maar juist 1 tot 3 of zelfs 4 weken later...
STERKTE!!!❤
Heel veel liefs,
Luna

Liefs x
Lena
- 19 april 2018 EXPLANTATIE gehad
Dat kan weken of maanden duren. Soms zelfs jaren...
Maar maak je geen zorgen, dat zal bij jou ech niet zo zijn. Ik denk dat je de komende weken wel even geduld moet hebben. Daarna zul je je langzaam aan beter gaan voelen hoor!
Ik lees nog even welke klachten je precies had. Het is vaak een bepaalde groep die langer klachter houdt na de explantatie.
Maar maak je geen zorgen, dat zal bij jou ech niet zo zijn. Ik denk dat je de komende weken wel even geduld moet hebben. Daarna zul je je langzaam aan beter gaan voelen hoor!
Ik lees nog even welke klachten je precies had. Het is vaak een bepaalde groep die langer klachter houdt na de explantatie.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ja, je klachten geven wel aan dat je wel erg kwetsbaar bent en dat het wel even zwaar zal worden voor je. Ik vrees ook dat je allergische reacties misschien erger zullen worden. Het is echt zwaar, maar je moet door deze zure appel heen en daarna voel je je een stuk sterker.
Kwetsbaar blijf je wel, want het is niet meer terug te draaien wat jou is overkomen, maar alles wordt wel dragelijker hoor. Je bent sterk genoeg en een lijf kan heel wat aan. Het komt goed lieverd!!! Nu deze periode goed naar je lichaam luisteren en hulp vragen.
Sterkte lieve schat!!!!!
X Luna
Kwetsbaar blijf je wel, want het is niet meer terug te draaien wat jou is overkomen, maar alles wordt wel dragelijker hoor. Je bent sterk genoeg en een lijf kan heel wat aan. Het komt goed lieverd!!! Nu deze periode goed naar je lichaam luisteren en hulp vragen.
Sterkte lieve schat!!!!!
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dank je wel lieve Luna.Luna schreef:Ja, je klachten geven wel aan dat je wel erg kwetsbaar bent en dat het wel even zwaar zal worden voor je. Ik vrees ook dat je allergische reacties misschien erger zullen worden. Het is echt zwaar, maar je moet door deze zure appel heen en daarna voel je je een stuk sterker.
Sterkte lieve schat!!!!!
X Luna
Hulp is gelukkig altijd in de buurt.
Het is even een tegenvaller. Maar ik ga helemaal voor het positieve. Dan maar even doorbijten idd. Zit toch niks anders op.

Liefs x
Lena
Hallo Lena,
Wat vervelend dat je je minder lekker voelt; hopelijk komt de opwaartse lijn snel in zicht
Ja, 2 jui is ver weg maar eerder is er geen plek, helaas. Of ik moet kijken voor een andere Pc
Heel veel sterkte, ik hoop dat je snel minder/geen paracetamol meer nodig hebt
LIeve groetjes
Diana
Wat vervelend dat je je minder lekker voelt; hopelijk komt de opwaartse lijn snel in zicht
Ja, 2 jui is ver weg maar eerder is er geen plek, helaas. Of ik moet kijken voor een andere Pc
LIeve groetjes
Diana
Dank je Diana.diana1967 schreef:Hallo Lena,
LIeve groetjes
Diana
Hoop inderdaad dat ik het alleen met paracetamol red. Want ik heb het idee dat het niet zo best meer werkt. Ik hou het nog wel even vol zo hoor. Anders moet ik toch even wat anders verzinnen dan.paracetamol.
Maar ben nu bezig met een hoop groentes en fruit te eten. Krijg ook zelfgemaakte smoothies van mijn zoontje (8jaar). Das ook iedere keer een verassing.

Moet positief blijven dan gaat t al een stuk beter.

Liefs
Lena
Misschien kun je diclofenac proberen 75 mg langwerkende 1- 2 maal daags. Of 50 mg 3 maal daags. Maar dan wel een maagbeschermer (omeprazol of pantozol) nemen.
Diclofenac kan echt wel een hele verbetering geven ook omdat het ontstekingen afremt.
Sterkte lieverd!!!!!!!!
X
Als er dames zijn die nog een kinderwens hebben en NSAID's (diclofenac, ibuprofen of naproxen) slikken, dan moeten ze overstappen op een andere pijnstiller, want deze medicijnen kunnen ervoor zorgen dat je minder vruchtbaar bent. Zelfs als je ze niet dagelijks inneemt kan dit je vruchtbaarheid verminderen. Vooral niet tijdens de vruchtbare dagen innemen!!! Het vertraagt de ovulatie maar verstoord ook de opbouw van je baarmoederslijmvlies waardoor een eventueel bevrucht eitje zich niet kan innestelen.
Helaas worden vrouwen niet genoeg gewezen op deze nare bijwerking van deze middelen. Ik vind het persoonlijk ook geen goede zaak dat ze gewoon verkocht worden zonder doktersrecept.
Diclofenac kan echt wel een hele verbetering geven ook omdat het ontstekingen afremt.
Sterkte lieverd!!!!!!!!
X

Helaas worden vrouwen niet genoeg gewezen op deze nare bijwerking van deze middelen. Ik vind het persoonlijk ook geen goede zaak dat ze gewoon verkocht worden zonder doktersrecept.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lees net dat je misselijk wordt van andere pijnstillers dan paracetamol.
Er zijn ook zetpillen die iets minder last geven, maar je moet alsnog een maagbeschermer nemen, omdat het middel via de bloedbaan alsnog de maagwand irriteert.
Het kan zijn dat je misselijk werd omdat je er misschien nooit een maagbeschermer bij hebt genomen. Heb je wel eens maagbeschermers geslikt bij dit soort medicijnen? Zo niet, dan moet je het proberen, want het kan zijn dat je er dan wel tegen kunt.
De doseringen van omeprazol of pantozol die verkocht worden zijn niet genoeg voor je. Je moet minimaal 40mg hebben, want 20mg is veel te weinig als je snel last krijgt van je maag.
Even naar de huisarts gaan voor een receptje.
Hoop dat je hier wat aan hebt mop.
X
Er zijn ook zetpillen die iets minder last geven, maar je moet alsnog een maagbeschermer nemen, omdat het middel via de bloedbaan alsnog de maagwand irriteert.
Het kan zijn dat je misselijk werd omdat je er misschien nooit een maagbeschermer bij hebt genomen. Heb je wel eens maagbeschermers geslikt bij dit soort medicijnen? Zo niet, dan moet je het proberen, want het kan zijn dat je er dan wel tegen kunt.
De doseringen van omeprazol of pantozol die verkocht worden zijn niet genoeg voor je. Je moet minimaal 40mg hebben, want 20mg is veel te weinig als je snel last krijgt van je maag.
X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ja hier heb ik zeker wat aan Luna.Luna schreef:Lees net dat je misselijk wordt van andere pijnstillers dan paracetamol.
X
Diclofenac heb ik al in huis. Maar nooit genomen. Nanayakara wilde het ook voor me uitschrijven. En ik heb daar inderdaad ook nooit maagbeschermers bij gekregen. Goede tip Luna. Ik kan het altijd proberen.
Xx
Hallo Dames
Ben net terug van de controle afspraak bij Dr Fortuin.
Alles ziet er goed uit. Hechtingen zijn netjes en rustig. De stand van mijn borsten is goed. Tepels op de goede plek. (Had hij niet gedacht) Beetje verzakking van de linkerborst. (Meer rimpelvorming aan de zijkant). Borsten zijn niet symetrisch. (Dat zijn ze nooit geweest). En dat stoort mij ook niet. Dus al met al. Ik ben meer dan tevrede met mijn nieuwe/ oude borstjes.
Ik hoef verder niet terug te komen voor een controle afspraak. Behalve als er dus iets gaande is.
Verder heb ik wel gezegt dat ik me steeds zieker voel. En daar was hij niet bekend mee. Dus hij kon mij daar verder geen advies over geven. Wel heb ik vermeld dat het een normale reactie kan zijn. En hij kon daar wel mee instemmen. Als het maar op ten duur beter word.
En de algenolie is binnen. Lekker snel.
Liefs
Lena
Ben net terug van de controle afspraak bij Dr Fortuin.
Alles ziet er goed uit. Hechtingen zijn netjes en rustig. De stand van mijn borsten is goed. Tepels op de goede plek. (Had hij niet gedacht) Beetje verzakking van de linkerborst. (Meer rimpelvorming aan de zijkant). Borsten zijn niet symetrisch. (Dat zijn ze nooit geweest). En dat stoort mij ook niet. Dus al met al. Ik ben meer dan tevrede met mijn nieuwe/ oude borstjes.

Ik hoef verder niet terug te komen voor een controle afspraak. Behalve als er dus iets gaande is.
Verder heb ik wel gezegt dat ik me steeds zieker voel. En daar was hij niet bekend mee. Dus hij kon mij daar verder geen advies over geven. Wel heb ik vermeld dat het een normale reactie kan zijn. En hij kon daar wel mee instemmen. Als het maar op ten duur beter word.
En de algenolie is binnen. Lekker snel.

Liefs
Lena
Hee Lena
Dat ziet er super mooi uit!!
inderdaad, ook niet rood ofzo. Dat word heel mooi. Beroerd dat je nog niet zo fit bent. Maar alles heeft zijn tijd nodig.
Wat je misschien ook nog zou kunnen proberen is Vis-collageen. Ooit van gehoord.? Ik snap dat je naast alle dingen die je slikt, misschien niet zit te wachten op meer slikellende
Maar Vis-collageen zorgt naast verbetering van de huid en het bindweefsel (altijd welkom bij herstel van borsten) ook voor je darmhuishouding. Weerstand begint in je darmen. Daarnaast moet het ook dus voor energie boost zorgen. Ik slik het zelf al een tijdje en ben bescheiden positief. Je huid verbetert zowieso. En dat is bij borsten ook belangrijk
Veel succes lieverd !!!!
Dat ziet er super mooi uit!!

Wat je misschien ook nog zou kunnen proberen is Vis-collageen. Ooit van gehoord.? Ik snap dat je naast alle dingen die je slikt, misschien niet zit te wachten op meer slikellende

Maar Vis-collageen zorgt naast verbetering van de huid en het bindweefsel (altijd welkom bij herstel van borsten) ook voor je darmhuishouding. Weerstand begint in je darmen. Daarnaast moet het ook dus voor energie boost zorgen. Ik slik het zelf al een tijdje en ben bescheiden positief. Je huid verbetert zowieso. En dat is bij borsten ook belangrijk

Veel succes lieverd !!!!
Dank je lieve SolSol schreef:Hee Lena
Dat ziet er super mooi uit!!inderdaad, ook niet rood ofzo. Dat word heel mooi. Beroerd dat je nog niet zo fit bent. Maar alles heeft zijn tijd nodig.
Veel succes lieverd !!!!
Het gaat nu gelukkig iets beter. Ups en downs he. Het zonnetje maakt een hoop goed.

Kun je mij vertellen hoe jij de viscollageen gebruikt?
Liefs
Lena
Ik heb het van een natuurvoedingsdeskundige, in poeder vorm. Ik roer een flinke eetlepel met een kop door een beetje aanmaaklimonade met water. Het kan ook door sappen en smoothies. Het is niet echt lekker 
En dat iedere dag. Je kan het ook bestellen op www.viscollageen.nl
En het is goed te combineren met omega 3/algenolie
Liefs

En dat iedere dag. Je kan het ook bestellen op www.viscollageen.nl
En het is goed te combineren met omega 3/algenolie
Liefs