Operatie 19 mei Joy dr. Kappel
Hoi Joy,
Ik ben zo blij voor je dat ze er uit zijn! Ze kunnen nu niet nog meer schade aanrichten en dan kan je je nu richten op je herstel.
Met mij gaat het goed. Ik heb wel het idee dat er een bus over m'n benen is gereden, maar ik blij dat ik het gedaan heb. De komende dagen zullen nog wel pijnlijk zijn. Volgende week maandag weer terug naar de pc.
Heel veel sterkte de komende dagen. Lekker uitrusten!
Liefs, Diene
Ik ben zo blij voor je dat ze er uit zijn! Ze kunnen nu niet nog meer schade aanrichten en dan kan je je nu richten op je herstel.
Met mij gaat het goed. Ik heb wel het idee dat er een bus over m'n benen is gereden, maar ik blij dat ik het gedaan heb. De komende dagen zullen nog wel pijnlijk zijn. Volgende week maandag weer terug naar de pc.
Heel veel sterkte de komende dagen. Lekker uitrusten!
Liefs, Diene
You are altogether beautiful my darling, there is no flaw in you.
Hè lieve Joy,
Wat fijn om te lezen dat je al weer in staat bent om een berichtje achter te laten, wat heftig om te lezen dat je ene implantaat zo kapot was! Dat is echt wel een heftige constatering dat je de beste beslissing hebt genomen! Ik ben zo blij dat je alsnog zo snel geholpen bent! Vanaf nu kan je herstel gaan beginnen! Hou je taai lieverd.
Dikke kus! Paulien
Wat fijn om te lezen dat je al weer in staat bent om een berichtje achter te laten, wat heftig om te lezen dat je ene implantaat zo kapot was! Dat is echt wel een heftige constatering dat je de beste beslissing hebt genomen! Ik ben zo blij dat je alsnog zo snel geholpen bent! Vanaf nu kan je herstel gaan beginnen! Hou je taai lieverd.
Dikke kus! Paulien
Las gisteren dat het achter de rug was en jij alweer had geschreven
Dat is een goed teken!
Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd lieverd, want het wordt echt wel pittig, maar je bent sterk genoeg hoor!!!
Ik blijf aan je denken,
X Luna

Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd lieverd, want het wordt echt wel pittig, maar je bent sterk genoeg hoor!!!
Ik blijf aan je denken,
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo lieve dames,(Luna/Paulin/Diene)
Dank jullie wel voor jullie lieve bemoedigende woorden.
Jullie zijn een enorme steun in deze moeilijke tijd.
Dag 3 na de operatie voel ik me redelijk goed.
De spanning is er af en ik heb ook geen last meer van hyperventilatie gehad, dus dat is op zich wel heel erg fijn.
Vannacht heel erg goed geslapen, was vanmorgen
pas 9 uur wakker.
Ik ben heel blij dat ik verlost ben van die rotte dingen, maar voelde mij gisterenavond ineens heel verdrietig toen ik besefte dat ik wel heel erg plat was.
Stom eigenlijk. Pffff !!
Morgen afspraak met dr Kappel om de drains te gaan verwijderen. Zie op tegen de reis, maar is voor een goed doel. Dr Kappel kwam gisteren ook met de uitslag, dat de ontstekingen in mijn lichaam 25 waren, terwijl 3 normaal is. Ik moet nu verplicht van haar het zone dieet volgen.
We zullen het gaan meemaken...
@ Diene,
Ook nog heel veel sterkte lieverd!
Het komt goed met ons!
Liefs,
Joy
Dank jullie wel voor jullie lieve bemoedigende woorden.
Jullie zijn een enorme steun in deze moeilijke tijd.
Dag 3 na de operatie voel ik me redelijk goed.
De spanning is er af en ik heb ook geen last meer van hyperventilatie gehad, dus dat is op zich wel heel erg fijn.
Vannacht heel erg goed geslapen, was vanmorgen
pas 9 uur wakker.
Ik ben heel blij dat ik verlost ben van die rotte dingen, maar voelde mij gisterenavond ineens heel verdrietig toen ik besefte dat ik wel heel erg plat was.
Stom eigenlijk. Pffff !!
Morgen afspraak met dr Kappel om de drains te gaan verwijderen. Zie op tegen de reis, maar is voor een goed doel. Dr Kappel kwam gisteren ook met de uitslag, dat de ontstekingen in mijn lichaam 25 waren, terwijl 3 normaal is. Ik moet nu verplicht van haar het zone dieet volgen.
We zullen het gaan meemaken...
@ Diene,
Ook nog heel veel sterkte lieverd!
Het komt goed met ons!
Liefs,
Joy
Sterkte moppie ook voor morgen!!!!!!!!!!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Fijn dat het meeviel
Bij mij deed het ontiegelijk zeer en ik kan wel wat hebben...
Het was alsof er een stukje vlees meeging bij het trekken
Was trouwens niet door dr. Kappel.

Bij mij deed het ontiegelijk zeer en ik kan wel wat hebben...
Het was alsof er een stukje vlees meeging bij het trekken

Was trouwens niet door dr. Kappel.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo dames,
Het is nu 3 weken geleden, dat ik geopereerd ben door
dr. Kappel. Wat een geweldige arts, na de operatie belde ze me elke dag om te vragen hoe het met me ging.
Het is me tot nu toe reuze meegevallen moet ik zeggen. Ik voel me steeds sterker worden. Ben nog wel wat moe, maar de pijn in mijn borsten is gelukkig al meer dan een week over. Ik kan gelukkig alles weer doen. Ik hoop dat de verbetering zich voortzet. Mijn ontstekingen zijn 25 en daarom op advies van dr Kappel begonnen met het zone dieet. Dit valt ook best mee. Ben wel bewuster geworden met de keuze van eten nu. Ik neem nog wel genoeg rust, omdat ik bang ben om een terugval te krijgen. Mijn borsten zijn ook redelijk bijgetrokken, boven mijn verwachting eigenlijk.
Ga denk ik over een week weer langzaam starten met werken.
Liefs,
Joy
Het is nu 3 weken geleden, dat ik geopereerd ben door
dr. Kappel. Wat een geweldige arts, na de operatie belde ze me elke dag om te vragen hoe het met me ging.
Het is me tot nu toe reuze meegevallen moet ik zeggen. Ik voel me steeds sterker worden. Ben nog wel wat moe, maar de pijn in mijn borsten is gelukkig al meer dan een week over. Ik kan gelukkig alles weer doen. Ik hoop dat de verbetering zich voortzet. Mijn ontstekingen zijn 25 en daarom op advies van dr Kappel begonnen met het zone dieet. Dit valt ook best mee. Ben wel bewuster geworden met de keuze van eten nu. Ik neem nog wel genoeg rust, omdat ik bang ben om een terugval te krijgen. Mijn borsten zijn ook redelijk bijgetrokken, boven mijn verwachting eigenlijk.
Ga denk ik over een week weer langzaam starten met werken.
Liefs,
Joy
Hoi lieverd,
Ben heel erg blij voor je dat het al veel beter met je gaat!
Wat lekker voor je dat je misschien alweer aan het werk kunt. Probeer wel langzaam terug te keren en niet meteen volle dagen draaien, want dat is denk ik nog teveel van het goeie..
Succes met je verdere herstel!
X Luna
Ben heel erg blij voor je dat het al veel beter met je gaat!

Wat lekker voor je dat je misschien alweer aan het werk kunt. Probeer wel langzaam terug te keren en niet meteen volle dagen draaien, want dat is denk ik nog teveel van het goeie..
Succes met je verdere herstel!
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~