explantatie volgende week door dr. Niessen
Zit heel hard aan je te denken! +BIDDEN+
KUS+ Luna
KUS+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi lieve mensen,
Ik ben sinds 14.00 uur wakker. Net nog even geslapen.
Ik voel mij aardig goed. Heb pijn, maar veel minder pijn dan na de borstvergroting van 2 jaar geleden.
Heb wat stekende pijn aan de onderkant van de borsten. En soms wat hartkloppingen. Het is me erg meegevallen. Heel aardige mensen hier. En een aardige dokter. Kreeg een infuus en werd op een gegeven moment veel slaapmedicatie ingedaan.
Net of mijn hand afknelde. Daarna viel ik in slaap.
Ik heb een trui aan en zie wel dat ik nu plat ben.
Maar ik neem het op dit moment voor lief. Merk nu dat vingers en handen al soepeler voelen.
En kan beter doorademen. Want de prothesen veroorzaakten best wat benauwdheid.
Ik ben toch blij dat ik de beslissing genomen heb.
De prothesen waren 2 jaar geleden achter de spier geplaatst dus dokter Kappel heeft niet al het kapsel kunnen verwijderen, helaas.
Nu verder herstellen.
Ik ben sinds 14.00 uur wakker. Net nog even geslapen.
Ik voel mij aardig goed. Heb pijn, maar veel minder pijn dan na de borstvergroting van 2 jaar geleden.
Heb wat stekende pijn aan de onderkant van de borsten. En soms wat hartkloppingen. Het is me erg meegevallen. Heel aardige mensen hier. En een aardige dokter. Kreeg een infuus en werd op een gegeven moment veel slaapmedicatie ingedaan.
Net of mijn hand afknelde. Daarna viel ik in slaap.
Ik heb een trui aan en zie wel dat ik nu plat ben.
Maar ik neem het op dit moment voor lief. Merk nu dat vingers en handen al soepeler voelen.
En kan beter doorademen. Want de prothesen veroorzaakten best wat benauwdheid.
Ik ben toch blij dat ik de beslissing genomen heb.
De prothesen waren 2 jaar geleden achter de spier geplaatst dus dokter Kappel heeft niet al het kapsel kunnen verwijderen, helaas.
Nu verder herstellen.
Ach meissie, leef met je mee. Weet zo goed hoe het is de eerste uren en om te zien hoe het eruit ziet.
Ik wens je heel veel sterkte. Je bent een KANJER! Je hebt gekozen voor je gezondheid dat is echt het belangrijkste. Wie weet knap je snel op en kun je daarna wat aankomen en dan misschien lipofilling laten doen als je dat wilt. Wie weet lukt het wel.

Herstel maar snel!
X Luna
Ik wens je heel veel sterkte. Je bent een KANJER! Je hebt gekozen voor je gezondheid dat is echt het belangrijkste. Wie weet knap je snel op en kun je daarna wat aankomen en dan misschien lipofilling laten doen als je dat wilt. Wie weet lukt het wel.

Herstel maar snel!
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~