Explantatie Meisie door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
meisie

Ongelezen bericht 14 mar 2013 14:52

Hallo allemaal,
Even weer een update :)
Inmiddels is het ruim 2 weken gelden dat ik geopereerd ben. Ik ben inmiddels voor controle geweest en alles ziet er goed uit. Littekens zijn mooi aan het genezen, nog wel rood en wat verdikt maar daar wordt aan gewerkt ;) (masseren met arganolie, er zijn littekenpleisters voorgeschreven maar daar denk ik nog even over na: siliconen :) en errug prijzig). Ik voel ook onderhuids het littekenweefsel van de onderste lagen, dit is wat gevoelig bij aanraken en kan soms een beetje steken (kortdurende steekjes). Hoort allemaal bij de genezing.

Inmiddels heb ik een bikini gescoord _YEAH_ een gel-push-up, cup AA (jaja, ze bestaan echt) en die zit keurig. Ben er heel blij mee.

Mijn borsten zijn dus inderdaad iniemini: links AA en rechts AAA maar ik vind het goed zo! Ben er helemaal tevreden mee. En misschien dat de overgang me t.z.t. nog iets meer te bieden heeft :lol: Ik zou niet de eerste zijn bij wie dat gebeurt. We wachten het rustig af.

Over een tijdje ga ik eens bij Hunkemuller kijken naar de gel-bh's (heb ze al op de site gevonden Wendy). Daar zijn ze ook in AA en ik heb goede hoop dat dat wel gaat passen. Komt helemaal goed voor de zomer :lol:

Groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
vanda

Ongelezen bericht 14 mar 2013 15:43

fijn te lezen dat je toch zo tevreden bent met je AA'tjes! lang leven de gel-bh's en bikini's! zelf ben ik ook tevreden hoor...ze zijn zeker niet te groot geworden (kan ze moeilijk op foto zetten...wordt er vast uitgeknikkerd :oops: ). Leuke stevige tietjes, heb geen idee welke maat nog, ze zitten nog strak in de postoperatieve bh geperst. Ik heb mijn drain-pleisters er vanochtend zelf afgehaald onder de douche..blauwe plekken eronder, maar was ze zat. maandag voor controle. Jouw herstel ging toch goed, he? Hoe gaat het met de chlorella, zit je al op 3x 6 per dag? en hoe lang ga jij het volhouden, aangezien die protheses nog intact waren bij ons?
meisie

Ongelezen bericht 14 mar 2013 16:24

Waarom kun jij je borsten niet op de foto zetten? Er uit geknikkerd worden? Waaruit? Haha... Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe ze zijn geworden. We horen het vast wat je uiteindelijke cupmaat is geworden. :)

Mijn herstel gaat als een speer :) In het begin toch echt wel af en toe een pas op de plaats gemaakt, dat wel. en ik voel heus wel dat er iets gebeurd is maar het valt me gewoon ontzettend mee. Ik had me ingesteld op meer last en langer uit de running zijn. En dan is het een leuke verrassing als het sneller gaat. Mijn borstspieren vinden nog niet alles leuk, dus daar houd ik dan toch nog wel rekening mee.

Qua chlorella zit ik op de maximale dosering van het merk dat ik heb. Ik weet niet precies hoe lang ik dit door moet gebruiken maar ik denk dat ik de pot maar gewoon leeg eet :lol:

groetjes
Meisie
Francien

Ongelezen bericht 14 mar 2013 17:14

O, fijn dat het zo voorspoedig gaat Meisie, toppie!!
Die nog wat harde littekens zijn volkomen normaal hoor, volgens mij gaat het helemaal volgens het boekje!

En Vanda: waarom zou jij geen foto's mogen plaatsen? Ik ben wel heel benieuwd, en ook naar die van jou Meisie!!

Als ik geopereerd ben zal ik mijn foto's ook plaatsen: voor en na!
meisie

Ongelezen bericht 15 mar 2013 08:50

Hoi Francien,
Mijn littekens doen het goed hoor ;) Wat ik voel is inderdaad volslagen normaal.
Ik kan trouwens ook voelen waar de protheses gezeten hebben, ik voel daar een soort randje... Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat dat weg getrokken is. We wachten dat ook maar rustig af :)

En foto's... mwah... ik weet het nog niet. Ik heb zelf ook veel foto's bekeken, vooral ook om weer te wennen aan geen/hele kleine borsten, maar of ik nu zelf zo graag op het internet wil staan met het spul... :shock: :oops:

groetjes
Meisie
Francien

Ongelezen bericht 15 mar 2013 18:19

Hahaha, Meisie, je maakt me aan het lachen! :lol:

Maar wat fijn dat het allemaal zo lekker gaat, jij hebt helemaal geen complicaties gehad en je bent alweer zo lekker actief!
meisie

Ongelezen bericht 21 mar 2013 18:02

Even weer een korte update:
Ik ben deze week naar de Hunkemöller geweest. :) en heb me, jaja... laten helpen

(even gekopieerd uit een topic van Francien. Ik schreef daar:...)
... Ik kwam voor een push-up 70AA. Was kansloos, "geen kijk gelijk", cupje groter zat ook nergens naar. Push up lijkt te benadrukken dat de bovenpool leeg is (oftewel: dat je uitgezakte tietjes hebt ;) )
Ik kreeg allerlei goede adviezen over modellen, grootte van de beugels en heb me een slag in de rondte gepast.
Ik ben met 3 bh's de deur uitgegaan, volslagen andere modellen dan ik zelf gepakt zou hebben maar die goed en lekker zaten. En de maat??? Niet lachen... 70B en zelfs een met 70C. En echt als je me ziet dan vraag je je echt af hoe ik dat vul. Nou, dat ligt niet aan mij, dat ligt gewoon aan het model. (als ik een centimeterlint pak dan haal ik niet eens een AAA, en echt, dat is niet overdreven!)

Ik heb me inmiddels gemeten en ik haal wel een cupje AAA, nét niet een AA (verschil onder-bovenwijdte is 9,5 cm). Met een van m'n nieuwe bh's ziet het er echt nog wel leuk uit. Ja kleine borstjes maar er zit tenminste wel wat :lol: En ze voelen heel natuurlijk, lekker zacht. Niet meer die harde bollen voor m'n ribbenkast.

En... ik vind lingerie shoppen nu toch eigenlijk best wel heel leuk! Party time

groetjes
Meisie
Keira

Ongelezen bericht 21 mar 2013 19:00

Yes! Ik ben blij voor je!!
vanda

Ongelezen bericht 21 mar 2013 19:01

hahahha, meisie, ik had gister dezelfde ( nou ja, dezelfde... ;) ) ervaring. Ik heb me ook laten helpen in een mooie lingeriezaak. Mijn monoblocks zijn kleiner dan de protheses die ik had (nu 275cc) dus ik dacht dat ik een andere maat bh moest hebben. aan de buitenkant zien ze er echt uit als een klein cupje c...schertst mijn verbazing dat ik nu 75 dubbel D (en zelfs eentje van cup e) moet hebben om het geheel goed uit te laten zien. Tja...schaamde me er gewoon voor, terwijl het er zo leuk en bescheiden uit ziet. Maar ja, voorlopig nog even proppen in de sport bh!
meisie

Ongelezen bericht 21 mar 2013 19:16

Jaja... DD en E. En ze waren toch echt een stúk kleiner :lol: :lol: :lol:

Nee, ik ben er al lang achter dat die maten niet altijd alles zeggen. Er zijn meer aspecten die een rol spelen (al heb ik dat nog niet helemaal begrepen) maar het voelt toch wel leuk dat ik een fatsoenlijke maat heb.

En als een duiveltje uit een doosje komt daar dan meteen achteraan:

"En wie bepaalt wat een fatsoenlijke maat is??? Wanneer vind je je lijf nu eindelijk eens goed zoals het is?"

Oeps... ja, inderdaad: aan wie of wat meet ik mezelf/mijn cupmaat af? Aan het beeld dat ons wordt voorgehouden? Nee, als ik in de spiegel kijk vind ik het eigenlijk wel schattig :) en het past bij mij, tenger als ik ben.

En ik ben er eigenlijk ook wel heel trots op want ze hebben hun dienst heel goed bewezen toen mijn kinderen geboren zijn...

Wat ik in ieder geval wel héél leuk vind, is dat ik toch een paar leuke bh's heb kunnen scoren waarin ik mijn kleine dametjes mooi kan verpakken ;)
-BLOEM-

Meisie
Sabrah

Ongelezen bericht 22 mar 2013 14:12

Grappig om te lezen dat met 275 cc je dubbel d hebt. Ik heb met 265 cc net aan een c haha. Zalmwelmte maken hebben met hoeveel eigen vulling je nog hebt ;)
Keira

Ongelezen bericht 22 mar 2013 14:16

Ja gek is dat he? Een vriendin van me heeft natuurlijke D's maar die zagen er toch een stuk groter uit dan die van mij. Maar ik moest echt een 70D bh, heb genoeg 70C's geprobeerd maar daar floepten ze gewoon uit! Ik had 260cc.
Francien

Ongelezen bericht 22 mar 2013 19:48

Ik had ook 260cc, en ik zat op 70D of 75C.

Maar het leek zo enorm...

Wat een heerlijke verhalen van jullie trouwens! :)
meisie

Ongelezen bericht 22 mar 2013 20:23

Ach Francien, nog even geduld en dan sta jij ook te passen :lol:

Heb je nog een sporttopje gescoord bij hunkemöller? Zit echt lekker stevig.

Groetjes
meisie
meisie

Ongelezen bericht 31 okt 2013 10:58

Hallo allemaal,

Even een korte update:
Het is nu 8 maanden geleden dat mijn protheses er uit gingen. Het beste wat ik ooit heb kunnen doen!

Ik ben qua cupgrootte er flink op achteruit gegaan maar oh wat voelt dit een stuk beter :lol:
Het verschil onderwijdte en bovenwijdte is 9,5 cm en dus een cupje AAA. Rechts was en is nog steeds kleiner. Iedereen is enigermate a-symmetrisch maar bij deze omvang valt dat extra op. Maarrr... met een goed passende bh (en dan blijken cupmaten niet zoveel te zeggen) ziet het er prima uit. Eenmaal uit de kleren zie ik nu zelf ook dat mijn kleine borstjes gewoon veel beter passen bij mijn super tengere lijf.

In het begin zagen mijn borstjes er nogal verfrommeld uit :D Dat trok al snel een beetje bij maar ong een half jaar na de operatie was het weer zonder plooien. Ook de littekens worden nu mooi lichter en ik moet goed kijken wil ik ze kunnen zien.

Je borsten veranderen nog maanden na de operatie. Iedereen heeft het er over maar ik ondervind dat dat inderdaad zo is. Het gaat er steeds beter uit zien :lol:

Voor iedereen die nog dubt of ze voor explantatie moet gaan... Het is het grootste cadeau dat je jezelf/je lijf kunt geven!
liefs
=liefs=
Meisie
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”