Explantatie moonriver door dr. Kingma

Deel je ervaringen en foto's
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jun 2013 21:25

Die waas is niet vreemd als je een lage bloeddruk hebt hoor. De nawerking van narcose kan bij sommige mensen voor dit soort klachten zorgen. En ook is het bijna volle maan. Misschien heb jij er net als ik ook veel last van. Ja, dat klinkt pas raar :lol: maar het is niet vreemd hoor. Veel mensen hebben dat. Een vriendin van mij die ook fibromyalgie heeft, heeft ook meer klachten bij volle maan.

Ik heet niet voor niets Luna he? :)

Sterkte poppie!

+SLAPEN+ lekker! LOVE3 Luna

Als je weer naar buiten kunt, moet je een flesje floradix kopen. Zal je goed doen.
Moonriver

Ongelezen bericht 21 jun 2013 21:29

Hahaha ja Luna, daar zit wat in! Wij hebben idd veel van dezelfde klachten dus ik geloof je meteen!
Ga morgen de "boodschappendienst" een potje floralix laten halen en een pot appelstroop en spinazie ;)

Slaap lekker voor zo!

Liefs moonriver
schramir

Ongelezen bericht 21 jun 2013 21:34

Hai moonriver,

Wat heerlijk om thuis te zijn he. Ik wil je zeggen dat ik nu na 3 weken me echt heel goed voel. Gisteren heb ik de controle bij mevr.Kappel gehad. Ze is zo'n schat. Ze vertelde dat ze erg tevreden is over mijn herstel en dat als ik zou willen zelfs weer mocht hardlopen en zwemmen. Ik hoef alleen maar naar mijn lichaam te luisteren. Voor jou klinkt het raar misschien maar over 3 weken denk ik dat je ook zo praat. Nog een leuk nieuwtje. Ik ben vanochtend heerlijk in mijn eentje naar de H&M geweest om een bikini te kopen. Jeetje wat een keus. Nu met mijn kleinere cup kon ik veel gemakkelijker eentje vinden. Vroeger was het immers altijd scheef. Heerlijk.
Dus straks mag je gaan shoppen en dat is natuurlijk een leuke gedachte.
in ieder geval nu veel lekker aanrommelen in huis en regelmatig een tukkie doen. Dat heb ik vooral de eerste 2 weken gedaan.
Good luck.

Liefs Mirjam
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 jun 2013 21:35

je kunt ook de tabletjes ervan kopen. kijk maar even.

de narcose geeft nawerking maar ook de morfine, want dat heb je ook gehad. ook dat heeft een nawerking. dit in combinatie met de maanstand een explosie van "rare dingen" :lol:

X
Moonriver

Ongelezen bericht 21 jun 2013 21:39

Nou heb gister ook in ene mijn menstruatie gehad! Terwijl dat eigenlijk pas eind volgende week zou moeten zijn. Heel raar allemaal! :)

Liefs moonriver
Moonriver

Ongelezen bericht 22 jun 2013 11:09

Hallo meiden,
Ben ik weer even. Vannacht wel ok geslapen, vind het vervelend om alleen maar op me rug te slapen dus toch geprobeerd om op mijn zij te liggen.....
Daar kwam ik na 10 min van terug. Had enorme steken in me linkerborst en pijn dus dat was toch niet zo'n goed idee.

De "waas" is al minder aan het worden gelukkig. Vandaag weer in de relax.

Liefs moonriver
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 jun 2013 12:54

moonriver schreef:Nou heb gister ook in ene mijn menstruatie gehad! Terwijl dat eigenlijk pas eind volgende week zou moeten zijn. Heel raar allemaal! :)

Liefs moonriver
komt bekend voor!!!!!
ik heb dat ook gehad. jeetje, we lijken veeeeel op elkaar. dat is eng!!! :lol:

de operatie doet gewoon veel met je lijf en de hormonen. het hersteld zich wel weer.

denk wel dat je heel voorzichtig moet gaan doen. je hestel zal langer duren dan bij anderen, omdat je al ziek was. je bent kwetsbaarder.
blijf af en toe schrijven ok.

sterke! _Omhelzing luna
Moonriver

Ongelezen bericht 25 jun 2013 15:00

Meiden heeft iemand last gehad van rode uitslag na de explantatie op de boven benen?

Liefs moonriver
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jun 2013 10:41

Hoi mop, Hoe is het nu met je? Is het nog gelukt met het terugsturen?

Ik heb geen tijd gehad nog voor alles. Had wel de website maker van chlorella-guide kunnen achterhalen. Ga ze nog mailen.
Moonriver

Ongelezen bericht 27 jun 2013 10:43

Hai mop!

Ik krijg er nog bericht over. Ze konden niet meteen toe zeggen. Dus ik wacht het wel af.
Komt allemaal goed. Verder gaat het met mij ook wel goed, maar ben een beetje emo. Geen idee waar het vandaan komt. Zal alles van afgelopen weken wel zijn.

Xxxx
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jun 2013 10:52

Ja, dat is zo. Het is alles bij elkaar. En de hormonen maken het niet makkelijker. Heb je er nog over nagedacht om teunisbloem olie te slikken? Dat maakt de cyclus regelmatig. Kan wel begrijpen dat je nu even niets meer durft in te nemen. Zou ik ook wel hebben. Ik kreeg door andere dingen klachten wat uiteindelijk resulteerde in een maagzweer. Dus ben pas ruim 4 maanden na explantatie begonnen met supplementen.

Ben blij dat het ondanks alles toch een beetje goed gaat nu.

Afbeelding
Moonriver

Ongelezen bericht 01 jul 2013 15:33

Lieve allemaal,

Vanmorgen ben ik weer bij Dokter Kingma geweest voor mijn controle afspraak.
In mijn linkerborst zit nog wat vocht dus het kon wel kloppen dat ik daar dus nog wat last van had.
Ze vertelde mij ook dat de kapsels die eruit zijn gehaald opgestuurd en onderzocht zijn door de patholoog....
Guess what: in de kapsels van zowel mijn linker als mijn rechter zijn siliconen aangetroffen!

Ik wist helemaal niet dat de kapsels opgestuurd waren. En toen ze me ook nog de uitslag ervan vertelde was ik toch wel geschokt.
Nu weet ik dat ze aan beide kanten een stuk kapsel heeft moeten laten zitten omdat ze anders mijn spieren zou beschadigen, maar nu ik weet dat daar dus siliconen in zitten weet ik echt even niet meer wat ik moet. Aangezien ik een allergische reactie op de Chlorella kreeg.

Iemand tips?

Liefs moonriver
meisie

Ongelezen bericht 02 jul 2013 11:29

Hoi moonriver,
De uitslag van de kapsels is toch weer erg confronterend. Niet onlogisch maar je hoopt altijd dat het anders is.

Omdat je allergisch op de chlorella gereageerd hebt is een ontgifting via die route niet mogelijk.

Met het homeopathische Hepar Sulphuricum (in D6 of D12) kunnen de zware metalen (uit siliconen) gebonden en afgevoerd worden (een beetje vergelijkbaar met chlorella dat oa ook zware metalen bindt).

Je kunt je uitscheidingsorganen extra ondersteunen in hun taak om zo toch troep weg te werken. Ik denk dan aan je nieren en vooral de lever (bijv met detoxthee).

Een klassiek homeopaat of een natuurgeneeskundige kan je daar wellicht bij helpen óf een speurtocht op het net/tips van de andere dames.

Ik zou er zeker wel mee aan de slag gaan.

Succes!
=liefs= Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 jul 2013 14:16

lieve moonriver,
vervelend dat je zulk slecht nieuws hebt gekregen. niet leuk om dat te horen en kan me voorstellen hoe je je nu voelt. je moet weten dat er meer vrouwen zijn bij wie niet alles weg kon en waar ook siliconen restjes zijn achtergebleven en toch herstellen vrouwen redelijk goed. dat moet je ergens ook geruststellen toch? heel veel vrouwen herstellen zelfs volledig.
er zijn naast chlorella heel veel andere middelen om je te helpen met ontgiften. ik kreeg bijv. betula folium d2/ equisetum d1 druppels voorgeschreven van mijn antroposofisch huisarts. alleen lijkt het mij voor jou beter om begeleid te worden in het ontgiften. denk je ook niet dat dit verstandig is? ben je aanvullend verzekerd? dan krijg je een heel groot deel van de kosten vergoed. als je van alles moet gaan kopen en niet eens weet of je het kan gebruiken vanwege je gevoeligheid, dan ben je uiteindelijk duurder uit.
kijk even naar ons lijstje. http://klachtensilicon.forum2go.nl/lijs ... -t849.html misschien is dr. bodde wel goed voor je. hij lijkt mij een geweldig mens die rekening houd met mensen met een klein budget. even bellen met je vraag of mailen, kost niets. ik wilde zelf contact maken namens de vrouwen, maar ik kwam er niet aan toe en nu al helemaal niet. dus alles blijft liggen nu.
sterkte met alles!! en hou moed hoor, de grootste aanvoer van gifstoffen is nu gestopt.
xxxluna
@ meisie ik ben je heel erg dankbaar dat je reageert op vragen. zou je dat als het kan willen blijven doen nu ik even minder actief ben. ik hoop dat het kan. xxxluna
Moonriver

Ongelezen bericht 03 jul 2013 14:19

Bedankt lieve meiden,

Voor alle antwoorden, steun en tips!

Het was toch naar om te horen dat de protheses wel echt gezweet hebben.
Je hoopt op de 1 of andere manier toch dat ze nog "intact" waren.

Ik ga eens even goed uitpluizen hoe ik het beste kan ontgiftigen. Ik voel me nog niet helemaal goed, heb best nog wat pijn en ook (best raar) aan de onderkant van mijn ribben.

Ook ga ik vrijdag weer voor het eerst werken dus ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Nogmaals dank!

Liefs moonriver
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”