lieve moonriver,
vervelend dat je zulk slecht nieuws hebt gekregen. niet leuk om dat te horen en kan me voorstellen hoe je je nu voelt. je moet weten dat er meer vrouwen zijn bij wie niet alles weg kon en waar ook siliconen restjes zijn achtergebleven en toch herstellen vrouwen redelijk goed. dat moet je ergens ook geruststellen toch? heel veel vrouwen herstellen zelfs volledig.
er zijn naast chlorella heel veel andere middelen om je te helpen met ontgiften. ik kreeg bijv. betula folium d2/ equisetum d1 druppels voorgeschreven van mijn antroposofisch huisarts. alleen lijkt het mij voor jou beter om begeleid te worden in het ontgiften. denk je ook niet dat dit verstandig is? ben je aanvullend verzekerd? dan krijg je een heel groot deel van de kosten vergoed. als je van alles moet gaan kopen en niet eens weet of je het kan gebruiken vanwege je gevoeligheid, dan ben je uiteindelijk duurder uit.
kijk even naar ons lijstje.
http://klachtensilicon.forum2go.nl/lijs ... -t849.html misschien is dr. bodde wel goed voor je. hij lijkt mij een geweldig mens die rekening houd met mensen met een klein budget. even bellen met je vraag of mailen, kost niets. ik wilde zelf contact maken namens de vrouwen, maar ik kwam er niet aan toe en nu al helemaal niet. dus alles blijft liggen nu.
sterkte met alles!! en hou moed hoor, de grootste aanvoer van gifstoffen is nu gestopt.
xxxluna
@ meisie ik ben je heel erg dankbaar dat je reageert op vragen. zou je dat als het kan willen blijven doen nu ik even minder actief ben. ik hoop dat het kan. xxxluna