Mijn grote stap, explantatie! door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
schramir

Ongelezen bericht 18 jun 2013 23:05

Dag meiden,

Even weer een update.
Ik ben nu precies drie weken verder na de operatie.
Heb gisteren alweer voor de klas gestaan.Vorige week wilde ik ook al werken met 30 kindjes maar dat ging echt niet. Ja ja, ik weet wat jullie denken. Dat kan toch nog niet. Dan heb je gelijk. Voor een klas staan met 30 kinderen kan je niet voor de helft doen. Gelukkig heb ik tijdig aangegeven dat het niet ging.
Wat was ik de afgelopen weken labiel. Snel huilen bij films en gebeurtenissen.
Ook wel eens lekker hoor. Tranen laten lopen.
Mijn linkerborst is aardig vol van vorm in vergelijking met de rechter. De rechterborst is ook zo aangepakt dat deze gewoon leger is geworden en er is meer borstweefsel weg. Het zij zo.Met een mooie bh is er niks te zien.
In bed kan ik genieten dat ik geen bulten meer heb en het is lekker zacht.
Ik voel me weer vrij.
Mijn rechterlitteken doet nog zeer en moet qua hechting nog oplossen.
Donderdag ga ik naar Dr,Kappel voor controle. Dan hoop ik ook eindelijk mijn foto's te krijgen. Heb ik vast nog nodig voor verdere juridische stappen.

gr.Mirjam
Kim1986

Ongelezen bericht 19 jun 2013 16:13

Hey Miriam,

Vreselijk he om te weten dat die smurrie al die tijd in je lijf heeft gezeten... Maar daardoor ook heel fijn om te weten dat het er nu uit is! Ik ben vergeten te vragen om er foto's van de maken,dom dom dom... Hoop dat ze dat mss toch hebben gedaan,maar ben bang van niet. Volgende keer even vragen met de controle. Ben benieuwd hoe t je afgaat met de juridische stappen!
Vind het vreemd dat je zelf 1500 euro moet betalen. Ik heb het helemaal vergoed gekregen,alleen 350 euro eigen risico moet ik zelf betalen. Mss als je de foto's hebt en die aan de verzekering kan laten zien,zij ook de noodzaak van deze operatie inzien. Heel veel succes met alles!

Groetjes,Kim
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 jun 2013 19:42

Lieve Mirjam, Ben blij om te horen dat het ondanks alles goed met je gaat. Maar blijf rustig aan doen hoor!! Zoveel mogelijk door je man laten doen als je thuis bent van het werk en meteen rusten en bijtanken voor de volgende dag. Als je niet uitkijkt, dan ga je dat beetje energie wat je had opgebouwd, opmaken. Ik heb dat ook nu en da's niet leuk!!! Kan ook weer niet zoveel tikken, want het is weer zo ver met mijn arm.

Pop, pas op jezelf, rust goed uit neem de supplementen!! Gelukkig is het bijna, bijna vakantietijd. Dan kun je lekker lang uitrusten.

KUS+ Luna

ps. Hoop dat je snel alles in orde hebt met de verzekering. Stuur Sabrah eens een pm en vraag haar wat zij allemaal heeft gedaan, want zij had precies hetzelfde probleem als jij.
schramir

Ongelezen bericht 21 jun 2013 21:42

Weer een krabbel van mij.

Gisteren heb ik de controle bij mevr.Kappel gehad. Ze is zo'n schat. Ze vertelde dat ze erg tevreden is over mijn herstel en dat als ik zou willen zelfs weer mocht hardlopen en zwemmen. Ik hoef alleen maar naar mijn lichaam te luisteren.
Nog een leuk nieuwtje. Ik ben vanochtend heerlijk in mijn eentje naar de H&M geweest om een bikini te kopen. Jeetje wat een keus. Nu met mijn kleinere cup kon ik veel gemakkelijker eentje vinden. Vroeger was het immers altijd scheef. Heerlijk nu.

Luna, ik heb de foto's wel gekregen via de mail van dr.Kappel maar helaas kon ik ze niet meer downloaden.Ze zijn ergens opgeslagen op internet door een van haar medewerkers. Ik ben er al achter aangegaan maar nu moet ik afwachten.Ik hoop niet dat ze weg zijn omdat de download verlopen is.Dat zal wat zijn zeg. Zal vast goedkomen. Maak me geen zorgen hoor.

Liefs Mirjam
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 jun 2013 13:05

lieverd, wat een goed nieuws!

over de foto's: hoop dat je ze nog te pakken krijgt. zou erg zijn als ze weg zijn. wel raar dat dr. kappel ze zelf niet meer heeft.

heb je je verzekering al gebeld? ook zonder foto's moet je verder kunnen komen. maak een afspraak met de medisch adviseur.

succes!

+LOVE+
schramir

Ongelezen bericht 26 jun 2013 13:50

Dag allen,

Ik heb de foto's van tijdens de operatie in bezit. Gelukkig!
Het is echt heftig om te zien dat deze foto's bij mij horen. Zo raar en onwerkelijk. Waarschijnlijk voor velen weer een extra bevestiging dat dit Criminele troep is.
Gelukkig lijk ik op tijd te zijn. Uiteraard wel die pijn altijd aan mijn tong en bepaalde uitslag op mijn lichaam. Maar toch!
Wie nu nog niet overtuigd is van de gevaren.

Afbeelding

Afbeelding
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jun 2013 20:02

Afbeelding

Lieve schat, wat een afschuwelijke foto's!!!!!!!! Bah!!!!

Wat ben ik blij dat die rotzooi eruit is. Hoe kunnen ze nou blijven zeggen dat het allemaal veilig is? Dank je voor het opsturen van de foto's. Ga ze ook naar Monique toesturen, dan komen ze op de website. Mag wel toch? Ik heb trouwens deze boven er nog even bij gedaan.

Zijn dit foto's van de oude prothese? Welk is van 4 jaar geleden? Als mijn berekeningen kloppen, deed jij de bv in 95. Toen had je nog vloeibare vullingen. Maar jij kreeg 4 jaar geleden een wissel met McGhan dan zouden het de cohesieve moeten zijn, maar zo zie je dus dat dat spul vloeibaar wordt!! Afschuwelijk!!!

Ga de foto's over het forum verspreiden en bij die van Renee doen. Die had ook van die nare foto's.

Lieve schat, ben zo blij dat je bent verlost van dit alles. Gaat het nu wel goed met het ontgiften en het gebruik van chlorella en omega3? Laat af en toe wat van je horen ok. Dat is belangrijk voor alle anderen.

Je borsten zien er trouwens helemaal niet zo verkeerd uit. Het gaat nog wat verder bij trekken. Dat had dr. Kappel je wel gezegd toch?

Ben heel erg trost op je dat je dit hebt gedaan!!! CRIMINELE TROEP!!!!!!!!

Heel veel sterkte verder met ontgiften en herstellen!!

Dikke _Omhelzing & KUS+ Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jun 2013 20:11

Lees nu dat links (die van 4 jaar geleden) nog goed was. Dit is dus die van 95. Echt smerig!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jun 2013 20:12

Ik zie trouwens niet meer van die ongelijkheid in je borsten. Goed man!!! Party time
schramir

Ongelezen bericht 27 jun 2013 08:52

Hoi Luna,

Het is soms wat verwarrend als je twee verschillende merken in je lichaam hebt gehad.
Het klopt dat mijn linker borstprothese 4 jaar jong was (merk Allergan) die was al vervangen dus. De rechter prothese 18 jaar oud (merk MC Ghan).
Dus inderdaad zijn de foto's van de rechterborst die kapot waren (MC Ghan).

Op dit moment ben ik een brief aan het schrijven naar het ziekenhuis die mij onder deze omstandigheden destijds heeft laten lopen. Ze behoren te weten wat er is gebeurd.
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jun 2013 10:36

Het is echt een wonder dat je zo sterk bent gebleven. Dat je niet nog meer klachten hebt gehad. Hoop dat alle klachten die je nu hebt, snel verdwijnen.

Goed van je dat je zoveel actie onderneemt. Hoop dat je met de foto's ook nog de verzekering zover krijgt dat ze alles vergoeden. Het is toch absurd als dat niet gebeurt. Stelletje imbecielen!!! :evil:

Afbeelding
meisie

Ongelezen bericht 28 jun 2013 10:00

GETVER... wat een vieze smeerboel kwam er tijdens de operatie uit! :evil:

Echt shocking! Lieve Mir, wat zul je blij zijn dat je daar van verlost bent! Maar boosheid zal er ook zijn! Dat dit heeft kunnen gebeuren...
Het is niet alleen criminele troep maar ook crimineel dat PC's de ogen sluiten voor wat er kan gebeuren!

En nu op naar een gezond lijf!

=liefs= Meisie

PS. Je borsten nu zien er een stuk beter uit! En dat gaat alleen maar beter worden!
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
schramir

Ongelezen bericht 08 sep 2013 00:20

Dag dames,

Ik heb al een tijdje niet meer geschreven. We zijn alweer ruim 3 maand verder na mijn explantatie. Over mijn borsten ben ik super super happy.
Dit maatje hoort bij mij en het mooiste is dat ik niet meer scheef ben. Nu realiseer ik me hoe dat mijn leven heeft beinvloed. Thuis loop ik zelfs zonder bh. Durfde ik nooit. Het was zo lelijk en hard.
Binnenkort heb ik mijn laatste controle bij mevr.Kappel. De borsten doen trouwens nog wel pijn. Vooral de rechterkant. Deze was immers ook erg kapot dus veel schoonmaakwerk vanbinnen.

Wat betreft mijn gezondheid blijft het dubbel.Ik heb al ruim 1,5 jaar zweertjes aan de zijkant van mijn tong en wang. Ook heb ik regelmatig vreemde bulten op mijn lichaam en zijn mijn handen of andere lichaamsdelen zeer pijnlijk en opgezet na inspanning. Ik denk toch dat dit verband heeft met mijn siliconenverleden van 18 jaar.
Wil me laten onderzoeken op reuma. Komt namelijk ook in de familie voor.
Ik vind dat ik zeker recht heb op onderzoek na mijn kapotte prothese.

Verder ben ik al bezig om bij Dhr. van Uchelen in Zwolle mijn verhaal te doen. Ik heb al een gesprek gehad met de klachtenfunctionaris. Zij nam mij heel serieus maar geeft ook aan dat Dhr. van Uchelen totaal geen verband ziet met mijn klachten t.o.v. siliconen. Ik zal hem zeker vertellen dat hij zijn ogen niet meer kan sluiten na o.a. mijn ervaring.
Het gaat me alleen om gerechtegigheid want de tijd kan ik niet terugdraaien.
P.s. deze arts heeft mij toen alleen de linkerkant een nieuwe prothese gegeven en heeft de oude gewoon laten zitten. De linker was toen kapot en de ander was toen nog intakt. Later dus ook niet meer.
Ze moeten de waarheid onder ogen zien.

Een ding staat vast. Ik ben en blijf voor altijd verlost van die criminele troep.
Mijn gezondheid zal vast ook beter worden. Heeft tijd nodig.

liefs Mirjam

vervolg: http://klachtensilicon.forum2go.nl/post9229.html#9229
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 sep 2013 10:41

Lieve schat, wat doet het me goed om jouw berichtje te lezen. Wat een kracht straalt er van af!!! Ben zo ongelofelijk blij en trots op je!!! Je komt er wel meissie, echt!

Ik weet niet of Amstelveen ver is voor je qua reistijd. Ik raad je deze therapeute erg aan. http://www.bakenhealthcoaching.nl/Bloedonderzoek.html zij doet verschillende bloedtesten. Ik ben er onlangs zelf geweest en zij ontdekte dingen die artsen niet ontdekten. Ze is ontzettend lief en heeft verstand van zaken. Echt alle vrouwen zouden bij haar langs moeten vind ik.
Het consult wordt vergoed als je aanvullend bent verzekerd. Kijk maar of het je wat lijkt.

Sterkte met alles verder en blijf vechten voor je recht. Dat zal je gezondheid ook helpen deze vechtlust. En ook alle andere vrouwen helpen. Samen staan we sterk!
Afbeelding
Liefs +LOVE+ , Luna
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”