Verleden week vrijdag (02 nov '12) zijn bij mij borst implantaten verwijderd die er al 30 jaar inzaten ...
Reden dat ik zit heb laten doen was het feit dat ik steeds meer er tegen op zag om naar het bevolkings onderzoek te gaan,, ik vertelde het wel maar had het idee dat soms mijn schoenen uitvlogen bij het samen persen voor de foto
Afijn,, eindelijk eens de stoute schoenen aangetrokken en had een afspraak met dr. Blecourt in het Vlietlandziekenhuis alhier en idd ze moest er nodig uit!
De linker was ingekapseld (had ik ook last van) en de rechter voelde hij niet eens (had ik geen last van)
Na de operatie vertelde hij dat de linker flink ingekapseld was en deze is ook verwijderd, de rechter was helemaal kapot en deze hebben ze flink schoon moeten maken (kapsel ook verwijderd overigens)
Volgende dag naar huis met drains die afgelopen dinsdag 06 nov '12 zijn verwijderd.. paar dagen later heb ik het idee om er een paar stenen inzitten en de hele boel in pijnlijk en gevoelig en heb het idee dat de rechter een beetje aan het klieren is,, c.q. vocht vast houden maar dat zal ik even aanzien.
Wel dit is mijn verhaal