Explantatie Snoes
Het is klaar ze zijn eruit en ik ben weer thuis. Vanochtend om 7:15 al melden. Half 9 operatie en half 2 weer naar huis. Ik voel me redelijk, wel wat licht in mijn hoofd. Heb een after bh aan en ik voel onder de pleisters de hechtingen wat trekken. Ff kijken hoe ik me blijf voelen en hoeveel pijnstillers ik ga nemen. Hoe deden jullie dat ? Met of zonder ‘spiegel’ van pijnstillers? Vandaag lekker rustig aan doen en morgen zien wat er kan en wat niet.
De protheses mee naar huis gekregen. Zagen er nog goed uit. Kapsel was erg dun, pc had zelfs foto gemaakt en mij laten zien, en kapsel is blijven zitten verder. B
Nu zijn mijn borsten plat en leeg en wat breder als ze waren, ben benieuwd of en hoe lang het duurt of ze nog bijtrekken. Dit was mijn verhaal eerst even.
De protheses mee naar huis gekregen. Zagen er nog goed uit. Kapsel was erg dun, pc had zelfs foto gemaakt en mij laten zien, en kapsel is blijven zitten verder. B
Nu zijn mijn borsten plat en leeg en wat breder als ze waren, ben benieuwd of en hoe lang het duurt of ze nog bijtrekken. Dit was mijn verhaal eerst even.
Hi Snoes,
Wat fijn dat het achter de rug is en alles zo snel is gegaan. Qua medicatie kan ik je geen advies geven.
Ik neem zelf eigenlijk nooit pijnstilling in, maar als ik straks heel veel pijn heb..ga ik wel paracetemol innemen. Als de pijn te doen is, neem ik niets in. Heeft de arts niets meegegeven qua advies wat je het beste kan doen?
Wat fijn dat het achter de rug is en alles zo snel is gegaan. Qua medicatie kan ik je geen advies geven.
Ik neem zelf eigenlijk nooit pijnstilling in, maar als ik straks heel veel pijn heb..ga ik wel paracetemol innemen. Als de pijn te doen is, neem ik niets in. Heeft de arts niets meegegeven qua advies wat je het beste kan doen?
Ja advies was kijken wat je zelf nodig hebt en naar je lichaam luisteren. Heb sowieso veel minder pijn als toen de protheses erin gingen.
Toch einde vd middag 2 paracetamol genomen vanwege lichte gevoel in hoofd en wat steken rond de hechtingen.
Toch einde vd middag 2 paracetamol genomen vanwege lichte gevoel in hoofd en wat steken rond de hechtingen.
Ik heb een post operatieve bh ‘Anna’ erbij gekregen met rits voor en van elastisch materiaal. Maar m, mijn onder opvang is 75 en daar hoorde m bij. Heb hem gisteren en vannacht gedragen, maar vind dat hij wat op de hechting pleisters drukt, dus heb hem uit gedaan en nu alleen een strakker hemd aan. Dat mocht ook van de pc als de bh niet fijn zat. Maakt voor het herstel niet uit zei hij.
Ben ook nog wat licht in mijn hoofd, ik heb ook sinds een paar maanden een trage schildklier en slik daar tabletjes voor en dat heb ik daardoor ook geregeld, maar lijkt wel of het door de narcose weer wat extra getriggerd is.
Ben jij er al bijna klaar voor ?
Ben ook nog wat licht in mijn hoofd, ik heb ook sinds een paar maanden een trage schildklier en slik daar tabletjes voor en dat heb ik daardoor ook geregeld, maar lijkt wel of het door de narcose weer wat extra getriggerd is.
De narcose is ook niet niks, dat duurt ook altijd eventjes voordat dat helemaal uit je lijf is.Snoes schreef: ↑03 feb 2024 11:08Ik heb een post operatieve bh ‘Anna’ erbij gekregen met rits voor en van elastisch materiaal. Maar m, mijn onder opvang is 75 en daar hoorde m bij. Heb hem gisteren en vannacht gedragen, maar vind dat hij wat op de hechting pleisters drukt, dus heb hem uit gedaan en nu alleen een strakker hemd aan. Dat mocht ook van de pc als de bh niet fijn zat. Maakt voor het herstel niet uit zei hij.
Sinds gisteren ben ik ineens niet lekker, hoofdpijn, verkouden en keelpijn. Al maanden zijn steeds mensen om mij heen ziek en tot nu toe lukte het om niet aangestoken te worden en dan precies nu krijg ik dit. Gelukkig heb ik nog een paar dagen om hier vanaf te komen. Lijkt mij niet fijn om "stront" verkouden te zijn als je onder narcose moet.
Van een strakke hemd had ik al vaker gehoord dat dat ook goed zou zijn. Las hier ook op de forum van Inge dat ze een goede herstel beha had en die winkel ga ik dinsdag even bellen voor de maat. Deze sportbeha is wat langer aan de onderkant en dan heb je met je littekens er geen last van.
Hopelijk voel je je snel iets beter.
Er zitten nog 3 hele dagen tussen om op te knappen, ik wens je veel beterschap en hoop dat je de 7e er klaar voor bent.
Ik voel me al redelijk goed nu. Heb alleen vanochtend paracetamol gebruikt en daarna helemaal niks meer omdat het niet nodig is.
Heb nu na het douchen vanavond een sport top van Hema aan gedaan en die heeft een bredere elastieken band en lijkt redelijk goed te zitten. Ff kijken als ik hem een paar uur aan heb of het nog steeds zo voelt
Ik voel me al redelijk goed nu. Heb alleen vanochtend paracetamol gebruikt en daarna helemaal niks meer omdat het niet nodig is.
Heb nu na het douchen vanavond een sport top van Hema aan gedaan en die heeft een bredere elastieken band en lijkt redelijk goed te zitten. Ff kijken als ik hem een paar uur aan heb of het nog steeds zo voelt
Dank je! Wat goed dat je al hebt kunnen douchen. Ben je er al een beetje aan gewend je nieuwe borsten?Snoes schreef: ↑03 feb 2024 20:23Er zitten nog 3 hele dagen tussen om op te knappen, ik wens je veel beterschap en hoop dat je de 7e er klaar voor bent.
Heb nu na het douchen vanavond een sport top van Hema aan gedaan en die heeft een bredere elastieken band en lijkt redelijk goed te zitten. Ff kijken als ik hem een paar uur aan heb of het nog steeds zo voelt![]()
Hoe voel je je nu ?
Ik ben er nog niet aan gewend, ze hangen een beetje leeg en slapjes naar beneden en zijn nog wat gevoelig. En als ik naar beneden kijk met kleding aan zit er niet zoveel meer. Maar dat went vast wel weer. Ik moet nu van mijn kleine borsten gaan houden en de knop moet ff om dat kleiner niet mooi is. Maar ik kies nu voor mijn gezondheid en niet meer voor mooi. Ik heb diverse klachten waarvan ik ze niet kon verklaren en artsen ook niet, dus wijt ik ze hier maar aan. Plus mijn linkerborst deed eigenlijk al vanaf de eerste week dat ze erin zaten toen wat pijn bij bewegen en dat is helaas gebleven. Hoop dat dat nu ook weg gaat.
Daarnaast heb ik een trage schildklier gekregen en ben ik vorig jaar doof geworden aan 1 oor met tinnitus erbij en dat kan ook door ziekte, stress, infectie of iets dergelijks, maar bij mij onverklaarbaar gebleven na diverse onderzoeken en mri van het hoofd. Het voelde gewoon niet goed meer om protheses te houden omdat ik bang ben dat ik nog meer klachten krijg in de toekomst. Internist voor schildklier en huisarts weten het ook niet. Je kunt moeilijk siliconen klachten toewijzen. Dus daarom zelf gekozen voor eruit en dan maar zelf betalen en niet nog langer wachten op onderzoeken. Dat gaf mij ook stress. Hoop dat ik nu meer rust in mijn hoofd krijg. Ik heb ook vaak keelklachten en hoofdpijn. Hoop dat het vanaf nu beter gaat worden.
Ik ben er nog niet aan gewend, ze hangen een beetje leeg en slapjes naar beneden en zijn nog wat gevoelig. En als ik naar beneden kijk met kleding aan zit er niet zoveel meer. Maar dat went vast wel weer. Ik moet nu van mijn kleine borsten gaan houden en de knop moet ff om dat kleiner niet mooi is. Maar ik kies nu voor mijn gezondheid en niet meer voor mooi. Ik heb diverse klachten waarvan ik ze niet kon verklaren en artsen ook niet, dus wijt ik ze hier maar aan. Plus mijn linkerborst deed eigenlijk al vanaf de eerste week dat ze erin zaten toen wat pijn bij bewegen en dat is helaas gebleven. Hoop dat dat nu ook weg gaat.
Daarnaast heb ik een trage schildklier gekregen en ben ik vorig jaar doof geworden aan 1 oor met tinnitus erbij en dat kan ook door ziekte, stress, infectie of iets dergelijks, maar bij mij onverklaarbaar gebleven na diverse onderzoeken en mri van het hoofd. Het voelde gewoon niet goed meer om protheses te houden omdat ik bang ben dat ik nog meer klachten krijg in de toekomst. Internist voor schildklier en huisarts weten het ook niet. Je kunt moeilijk siliconen klachten toewijzen. Dus daarom zelf gekozen voor eruit en dan maar zelf betalen en niet nog langer wachten op onderzoeken. Dat gaf mij ook stress. Hoop dat ik nu meer rust in mijn hoofd krijg. Ik heb ook vaak keelklachten en hoofdpijn. Hoop dat het vanaf nu beter gaat worden.
Hi Snoes,
Het kan dat je klachten van de implantaten zijn gekomen. Hopelijk merk je straks verbetering, dat zou echt heel fijn zijn!
Het wennen eraan is ook een heel proces waar je doorheen moet. Wij vrouwen kunnen best kritisch zijn op onszelf.
Mn keelpijn heb ik onder controle gelukkig, heb mij gek gedronken aan verse tijmthee. Nu nog mn verkoudheid weg en mn hoofdpijn. Heb nog 2 volle dagen om beter te worden. Vandaag nog lichte verhoging gehad, morgen is dat hopelijk ook weg. Als jij nog tips hebt om van een snotneus af te komen? Drink al kamille thee en smeer vicks en eet nog meer groentes als wat ik al deed
. Het is lastig qua eten, want ik heb totaal geen trek of honger....maar het moet.
Het kan dat je klachten van de implantaten zijn gekomen. Hopelijk merk je straks verbetering, dat zou echt heel fijn zijn!
Het wennen eraan is ook een heel proces waar je doorheen moet. Wij vrouwen kunnen best kritisch zijn op onszelf.
Mn keelpijn heb ik onder controle gelukkig, heb mij gek gedronken aan verse tijmthee. Nu nog mn verkoudheid weg en mn hoofdpijn. Heb nog 2 volle dagen om beter te worden. Vandaag nog lichte verhoging gehad, morgen is dat hopelijk ook weg. Als jij nog tips hebt om van een snotneus af te komen? Drink al kamille thee en smeer vicks en eet nog meer groentes als wat ik al deed
Gefeliciteerd met je bevrijding Snoes! 
Ik heb even een eigen topic voor je gemaakt.
Herstel maar goed!

Luna
Ik heb even een eigen topic voor je gemaakt.
Herstel maar goed!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~