Ruthie explantatie sept 2012 in het vlietland ziekenhuis
hallo allemaal en bedankt voor de bemoedigende woorden voor de operatie
nu hier mijn verhaal
moest afgelopen donderdag om half 8 aanwezig zijn was nr.2
kwam op tijd aan en hoorde dat ik eerste was omdat nr.1 naar huis was gestuurd omdat zei gegeten had en niet geopereerd kon worden
en dat na zoveel goede voorlichting beetje dom.
nu ik dacht o.k kan maar gebeurd zijn ik vond het niet erg.
de zusters waren erg lief .en voor de operatie kwam de p.c nog even langs om te vertellen wat hij ging doen en even gerust te stellen
nu alles eigenlijk meegevallen .was niet misselijk.
de proteses waren allebei lek .ik ging uit van eentje dus niet
en hij heb alles spic en span schoongemaakt zei de verpleegster
ik moet a.s woensdag terug komen . ben blij dat ze eruit zijn kan nooit goed zijn voor je lichaam ben het helemaal met jullie eens.
wanneer kun je nu weer alles doen na de operatie i.v.m de wonden.littekens enz.nu mag je niet tillen enz.
en een sport b.h heb ik niet zat te strak op de littekens .heb mijn eigen b.h aan zonder beugels is toch ook goed? anders doet het te veel pijn. het hoeft toch niet heel strak te zitten? groet ruthie
nu hier mijn verhaal
moest afgelopen donderdag om half 8 aanwezig zijn was nr.2
kwam op tijd aan en hoorde dat ik eerste was omdat nr.1 naar huis was gestuurd omdat zei gegeten had en niet geopereerd kon worden
en dat na zoveel goede voorlichting beetje dom.
nu ik dacht o.k kan maar gebeurd zijn ik vond het niet erg.
de zusters waren erg lief .en voor de operatie kwam de p.c nog even langs om te vertellen wat hij ging doen en even gerust te stellen
nu alles eigenlijk meegevallen .was niet misselijk.
de proteses waren allebei lek .ik ging uit van eentje dus niet
en hij heb alles spic en span schoongemaakt zei de verpleegster
ik moet a.s woensdag terug komen . ben blij dat ze eruit zijn kan nooit goed zijn voor je lichaam ben het helemaal met jullie eens.
wanneer kun je nu weer alles doen na de operatie i.v.m de wonden.littekens enz.nu mag je niet tillen enz.
en een sport b.h heb ik niet zat te strak op de littekens .heb mijn eigen b.h aan zonder beugels is toch ook goed? anders doet het te veel pijn. het hoeft toch niet heel strak te zitten? groet ruthie
ruthie

Party time Party Time!
Hier lees je meer over het herstellen na de operatie:
http://klachtensilicon.forum2go.nl/hers ... -t562.html
En hier over bh's, drukverband enz:
http://klachtensilicon.forum2go.nl/over ... -t318.html
Je moet gewon doen wat bij jou het lekkerst aanvoelt. Iedereen is verschillend. Het moet een beetje strak zitten, maar zeker niet superstrak hoor.
Rust goed uit!
Heel veel liefs,
Luna
Ps. Misschien heb je nog wat aan onze littenkencreme tips:
http://klachtensilicon.forum2go.nl/tips ... -t156.html
Lees hier meer over van alles na de operatie zoals klachten die kunnen ontstaan ed:
http://klachtensilicon.forum2go.nl/info ... e-f37.html
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Welkom terug Ruthie! Fijn dat alles goed verlopen is. Wel shocking om te weten dat ze allebei lek waren
, wat een opluchting dat die rommel eruit is zeg!
Rust goed uit, zeker 6 weken geen zwaar werk doen en niet rekken boven je hoofd. Je voelt vanzelf wel aan wanneer iets wel/niet kan, probeer zo veel mogelijk rust te nemen.
Ik vond het zelf wel fijn om een strakke sport bh aan te hebben. Ik deed wel gaasverband dubbel en legde dit op de littekens voordat ik de sport bh aan deed, dat voelde veel prettiger. Heb je geen drukverband gekregen?
xxx Wendy

Rust goed uit, zeker 6 weken geen zwaar werk doen en niet rekken boven je hoofd. Je voelt vanzelf wel aan wanneer iets wel/niet kan, probeer zo veel mogelijk rust te nemen.
Ik vond het zelf wel fijn om een strakke sport bh aan te hebben. Ik deed wel gaasverband dubbel en legde dit op de littekens voordat ik de sport bh aan deed, dat voelde veel prettiger. Heb je geen drukverband gekregen?
xxx Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Wat een opluchting, Ruthie, dat ze er uit zijn, helemaal nu je weet dat ze toch lekten. Wat een rommel is het toch. Doe het rustig aan. Je merkt op gegeven moment zelf wel wat je wel en niet kunt, zo ging dat bij mij ook. De eerste weken na de operatie was ik zelf ook erg aan het zoeken naar een bh die lekker zat en toch steun bood. Uiteindelijk vond ik het in een rekverband met daaronder een strak hemdje van de Hema, maar bij iedereen is dat weer verschillend. Heel veel sterkte bij het herstel.
hallo allemaal hier een woordje van mij
ik ben gisteren naar de p.c.geweest alles was goed
zoals ik al had gezegd waren ze allebij lek de arts zei ze waren beide nat
maar er zat een klein laagje kapsel vorming omheen maar ze gingen er heel goed uit en verder heeft hij alles schoongemaakt en zag het er goed uit. ik denk dat de lekkage pas is gekomen na de mammo dus een paar jaar geleden volgens de arts kan dat omdat ze ook oud waren.en dan worden ze poreus
maar nu. ik dacht dat ik er al was ha ha nog geen eens een week geleden dus teveel gedaan leek goed te gaan dus nu een terug slag
ben opgestaan helemaal kapot nu middags nog steeds koud - bibberig-slaperig -dizzy moe
hoe lang duurde dat bij jullie en hoe gingen jullie hier mee om
wil dit graag horen van jullie ik heb altijd zoiets van komop stel je niet aan alles gaat gewoon door wil ook mijn man ontlasten dus wil er zo snel mogelijk weer tegen aan
nu hoor graag jullie ervaringen met het herstel ruthie
ik ben gisteren naar de p.c.geweest alles was goed
zoals ik al had gezegd waren ze allebij lek de arts zei ze waren beide nat
maar er zat een klein laagje kapsel vorming omheen maar ze gingen er heel goed uit en verder heeft hij alles schoongemaakt en zag het er goed uit. ik denk dat de lekkage pas is gekomen na de mammo dus een paar jaar geleden volgens de arts kan dat omdat ze ook oud waren.en dan worden ze poreus
maar nu. ik dacht dat ik er al was ha ha nog geen eens een week geleden dus teveel gedaan leek goed te gaan dus nu een terug slag
ben opgestaan helemaal kapot nu middags nog steeds koud - bibberig-slaperig -dizzy moe
hoe lang duurde dat bij jullie en hoe gingen jullie hier mee om
wil dit graag horen van jullie ik heb altijd zoiets van komop stel je niet aan alles gaat gewoon door wil ook mijn man ontlasten dus wil er zo snel mogelijk weer tegen aan
nu hoor graag jullie ervaringen met het herstel ruthie
ruthie
Hoi Ruthie,
Helaas Ruthie ik ben nog steeds aan het herstellen van de operatie van 12 juli. Je moet echt je tijd er voor nemen. De eerste weken na de operatie was ik nog niet tot veel in staat. Na 3 weken probeerde ik te gaan werken, maar dat was geen goede beslissing. Ik werk nu nog steeds niet. Ik begrijp wel je gevoel er weer tegen aan te gaan. Er komt zoveel opluchting vrij na de operatie, na maanden in angst zitten, valt dit weg. Maar je lichaam moet helen. Ik merk ook dat mijn lichaam aan het ontgiften is en daar word ik ook heel moe van. Dus wees geduldig, je zult het vanzelf voelen wanneer je te veel doet. Je lichaam heeft veel rust nodig.
Veel sterkte ermee, want ik weet het is moeilijk om geduld te hebben.
Liefs
Lena
Helaas Ruthie ik ben nog steeds aan het herstellen van de operatie van 12 juli. Je moet echt je tijd er voor nemen. De eerste weken na de operatie was ik nog niet tot veel in staat. Na 3 weken probeerde ik te gaan werken, maar dat was geen goede beslissing. Ik werk nu nog steeds niet. Ik begrijp wel je gevoel er weer tegen aan te gaan. Er komt zoveel opluchting vrij na de operatie, na maanden in angst zitten, valt dit weg. Maar je lichaam moet helen. Ik merk ook dat mijn lichaam aan het ontgiften is en daar word ik ook heel moe van. Dus wees geduldig, je zult het vanzelf voelen wanneer je te veel doet. Je lichaam heeft veel rust nodig.
Veel sterkte ermee, want ik weet het is moeilijk om geduld te hebben.
Liefs
Lena
hoi lena
het is zeker moeilijk om rustig te doen
want ik heb nl helemaal geen rustig leven .ben oppas oma
heb mijn verplichtingen naar mijn moeder toe zij is alleen en bijna 80
heb een broer die is alcholist en zit momenteel in een instelling
ga je ook op bezoek
dus altijd wel wat te doen
momenteel heb ik de meeste last van mijn hoofd suf- vergeetachtig- kan de hele dag slapen.hoofdpijn .
gisteren een gigantische huilbui gekregen .
en de chlorella verdraag ik niet ik ben al mnd misselijk en. van 1chlorella word het nog erger zonder de chlorella gaat het er toch ook wel uit?
zou dat allemaal van die siliconen lekkage zijn ?
of van de narcose ook al is de narcose licht?
groet aan lena en alle andere meiden hoe gaat het onder tussen met jullie laat eens wat horen ruthie
het is zeker moeilijk om rustig te doen
want ik heb nl helemaal geen rustig leven .ben oppas oma
heb mijn verplichtingen naar mijn moeder toe zij is alleen en bijna 80
heb een broer die is alcholist en zit momenteel in een instelling
ga je ook op bezoek
dus altijd wel wat te doen
momenteel heb ik de meeste last van mijn hoofd suf- vergeetachtig- kan de hele dag slapen.hoofdpijn .
gisteren een gigantische huilbui gekregen .
en de chlorella verdraag ik niet ik ben al mnd misselijk en. van 1chlorella word het nog erger zonder de chlorella gaat het er toch ook wel uit?
zou dat allemaal van die siliconen lekkage zijn ?
of van de narcose ook al is de narcose licht?
groet aan lena en alle andere meiden hoe gaat het onder tussen met jullie laat eens wat horen ruthie
ruthie
Lieve Ruthie,
Het gaat echt niet zo snel als we zouden willen. Ik ben nu een jaar verder en nu pas heb ik weer mijn leven echt terug. Het heeft bij mij heel lang geduurd. Ben ruim 3 maanden zieker dan ziek geweest. Echt zo ziek dat ik dacht dat ik het niet zou halen. Daarna ging het ietsjes beter. Iedere maand iets beter. Nu een jaar verder ben ik bijna supervrouw! Ik werk hard en houd me heel veel bezig met van alles en nog wat. Ik heb het lekker druk. Soms wel zwaar, maar het is tijdelijk. Straks zal het wel wat rustiger worden.
Ik wou dat ik je kon zeggen dat er een toverpilletje bestaat die voor jou de tijd vooruit spoelt. Helaas is dat het er niet. Het enige wat ik je kan zeggen is dat je niet moet opgeven en moet blijven geloven in je herstel hoe onwaarschijnlijk het ook lijkt nu je zo ziek bent. Geloof is de voedingsbodem voor geluk.
Heel veel sterkte lieve schat. Probeer je niet zo druk te maken. Ik weet dat het moeilijk is, maar geef jezelf tijd. Ik weet dat je door moet gaan. Maar je bent echt sterker dan je denkt.
Heel veel liefs,
Luna
Je lichaam ontgift ook zonder chlorella. Chlorella versnelt het alleen. Probeer het later dan wel te nemen. Wanneer je je wat sterker voelt. Neem wel de omega 3. Dat beschermd je lichaam tegen ontstekingen en beschadigingen.
Die huilbuien ken ik heeeel goed. Heb de laatste weken ook erg veel last ervan. Er hangt iets in de lucht!!! hahahahaha
Ik denk dat in jou geval de huilbuien veel te maken hebben met het loslaten van het oude. Vergeet niet dat huilen ook een vorm van reinigen is. We laten veel energieen los op die manier. Het hoeft niet altijd negatief te zijn.
_Omhelzing
Het gaat echt niet zo snel als we zouden willen. Ik ben nu een jaar verder en nu pas heb ik weer mijn leven echt terug. Het heeft bij mij heel lang geduurd. Ben ruim 3 maanden zieker dan ziek geweest. Echt zo ziek dat ik dacht dat ik het niet zou halen. Daarna ging het ietsjes beter. Iedere maand iets beter. Nu een jaar verder ben ik bijna supervrouw! Ik werk hard en houd me heel veel bezig met van alles en nog wat. Ik heb het lekker druk. Soms wel zwaar, maar het is tijdelijk. Straks zal het wel wat rustiger worden.
Ik wou dat ik je kon zeggen dat er een toverpilletje bestaat die voor jou de tijd vooruit spoelt. Helaas is dat het er niet. Het enige wat ik je kan zeggen is dat je niet moet opgeven en moet blijven geloven in je herstel hoe onwaarschijnlijk het ook lijkt nu je zo ziek bent. Geloof is de voedingsbodem voor geluk.
Heel veel sterkte lieve schat. Probeer je niet zo druk te maken. Ik weet dat het moeilijk is, maar geef jezelf tijd. Ik weet dat je door moet gaan. Maar je bent echt sterker dan je denkt.
Heel veel liefs,
Luna
Je lichaam ontgift ook zonder chlorella. Chlorella versnelt het alleen. Probeer het later dan wel te nemen. Wanneer je je wat sterker voelt. Neem wel de omega 3. Dat beschermd je lichaam tegen ontstekingen en beschadigingen.
Die huilbuien ken ik heeeel goed. Heb de laatste weken ook erg veel last ervan. Er hangt iets in de lucht!!! hahahahaha
Ik denk dat in jou geval de huilbuien veel te maken hebben met het loslaten van het oude. Vergeet niet dat huilen ook een vorm van reinigen is. We laten veel energieen los op die manier. Het hoeft niet altijd negatief te zijn.
_Omhelzing
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
hallo allemaal hoe gaat het met jullie iedere dag een beetje beter mag ik hopen
met mij gaat het best redelijk borsten doen steeds minder pijn
alleen de littekens zijn natuurlijk nog wat pijnlijk dat is normaal
alleen mijn tepels zijn wel heel gevoelig beetje pijnlijk als je er aan komt
ben s,avonds blij dat ik die b.h uit kan
zal wel komen dat ze in die borsten hebben zitten rommelen denk ik
hebben jullie dat ook?
nu groetjes van ruthie
met mij gaat het best redelijk borsten doen steeds minder pijn
alleen de littekens zijn natuurlijk nog wat pijnlijk dat is normaal
alleen mijn tepels zijn wel heel gevoelig beetje pijnlijk als je er aan komt
ben s,avonds blij dat ik die b.h uit kan
zal wel komen dat ze in die borsten hebben zitten rommelen denk ik
hebben jullie dat ook?
nu groetjes van ruthie
ruthie
Mijn tepels waren ook erg gevoelig. Van andere dames ook hoor. Komt goed!
Fijn dat de borsten steeds minder pijn doen.
Liefs, Luna
Fijn dat de borsten steeds minder pijn doen.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
dank luna voor je reactie
zou dat komen dat ze van binnen bezig zijn geweest denk jij?
ik ben zo verschrikkelijk blij dat ik het heb laten doen
ik ben alleen nog heel emotioneel raar he naar mijn weten maakte ik me helemaal niet zo druk
ik hoop dat het met jouw ook goed gaat ruthie
zou dat komen dat ze van binnen bezig zijn geweest denk jij?
ik ben zo verschrikkelijk blij dat ik het heb laten doen
ik ben alleen nog heel emotioneel raar he naar mijn weten maakte ik me helemaal niet zo druk
ik hoop dat het met jouw ook goed gaat ruthie
ruthie
He Ruthie, ik had dat ook...tip van de pc was tijdelijk zoogcompressen gebruiken. Daar heb ik nog gaatjes in t midden geknipt, zodat de tepels daar precies in kwamen. Dan zijn ze wat beschermd. Ik kon er niets op verdragen, dus dat hielp wel wat. Eentje is nog steeds wat gevoelig maar Bh zit wel weer goed. Duurt ff en komt inderdaad doordat de druk bij de tepel weg is van een prothese en nu zakt ie wat in. Tenminste zo is mij verteld.
Lieve schat,
Je laat heel veel los nu, dus het is niet raar dat je zo emotioneel bent. Het is alleen maar goed voor je hoe zwaar het ook is. Tranen reinigen de ziel.
Heel veel sterkte poppie.
CYBERKISS Luna
Je laat heel veel los nu, dus het is niet raar dat je zo emotioneel bent. Het is alleen maar goed voor je hoe zwaar het ook is. Tranen reinigen de ziel.
Heel veel sterkte poppie.
CYBERKISS Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~