3 dagen na de operatie

Deel je ervaringen en foto's
Fame

Ongelezen bericht 19 nov 2022 20:40

Hoi lieve mensen,

Het is nu 3 dagen na de operatie, en ik voel mij eigenlijk wel oke eerlijk gezegd.
Vanmiddag even alleen naar de supermarkt gelopen...dat was wel even zwaar...toch wel. Haha. Maar ik ben eigenwijs...en alleen, dus ik moest er even uit.
Weinig pijn, en ik slaap goed. Ik voel mij zoveel lichter, alsof ik beter kan ademen.
Dieper kan adem halen...ook werd ik de afgelopen jaren iedere keer snachts wakker van "slapende" handen.
Sinds de operatie geen last meer van gehad.
Maar, dat kan ook toeval zijn.

Uiteraard heb ik in de spiegel gekeken...tja, ik vond het meevallen.
Met protheses waren mijn borsten ook niet echt mooi, dus er is, buiten de "opvulling" die weg is, niet veel veranderd.
Er zijn nog wel wat dingen die mij in het traject vreselijk hebben geïrriteerd.
1 van de dingen is dat de PC die mij geopereerd heeft, en begrijp mij niet verkeerd, ik vond haar heel aardig, niet de moeite heeft genomen om mij vlak na de operatie even te bezoeken, en te vertellen hoe het allemaal gegaan is. Wat ze verwijderd heeft, hoe lang de operatie heeft geduurd..gewoon de basis info die je wil weten na een operatie.

Maar, dan ben ik wel ineens assertief, ik heb haar toen ik in het ziekenhuis was, laten opbellen. Ja ga haar maar bellen dan, want ze was al naar huis volgens de verpleegkundige.
Ze hebben haar inderdaad opgebeld op haar 06, en heb haar toen gesproken.
Maar ik moet wel zeggen dat ik het bijna een soort trend vind worden tegenwoordig, de vreselijke ongeïnteresseerdheid van dokters.
Het irriteert mij mateloos...

Maar, ze zijn eruit...ik ben blij.
Nu herstellen en hopen dat ik ook van mijn andere klachten verlost ben straks.
Of, vermindering van de klachten zou ik al heel heel blij mee zijn.

Tot zover mijn verslag voor nu.
Fijne avond nog allemaal!

Liefs Fame
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 nov 2022 09:17

Hé lieverd,

Goed dag je je ervaring ook nog hier deelt, zodat de anderen er ook iets aan hebben.

Ik had je ene bericht met collega gedeeld. Ook zij vindt dat je een melding moet doen. Natuurlijk dat laatste niet melden wat je eergisteren zei, maar wel hoe jij je behandeld voelt. Kijk maar even.

Wat je nu vertelt over de opererende arts is ook niet de bedoeling. Een arts hoort een patiënt te vertellen hoe het gegaan is. Goed dat je voor jezelf opkwam 💪 Ik zou laten weten dat dit niet de bedoeling is.

Herstel maar goed 💐💞🙏😘
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”