Josine Spitzers schreef: β02 mei 2022 08:54
Hey Santje
Jouw klachten lijken op die van mij. Ik ben nu 9 dagen geleden geopereerd. Ik wist het wel vd verergering. Zou me daar niet te druk om maken. Heb jij ook die vreselijke pijn in je been las ik? Een soort uitstraling vanuit je heup/bil? Ik ga daarvoor naar mijn fysio die die bindweefsel massage en kan het bij mij redelijk onder controle houden. Alleen toen ik de protheses nog had kwam het net zo hard terug natuurlijk, ik hoop dat het nu langzamerhand weg gaat blijven. De gewrichtspijnen had ik ook( rugpijn, tennisarm schouder en nek pijn). Die gaan volgens mij nu wat beter. Heb jij ook zoveel meer ruimte gekregen in je nek? Ik kan ineens verder draaien! Echt fijn!
Zo gaat het stap voor stap.
Mijn ogen zijn heel branderig, erger dan ervoor zeg maar. Daar slik ik nu een pilletje voor om mijn lever te ondersteunen. Hepeel h heet het. Dat helpt echt.
En ik ben nog veel moe. Ik ga gewoon iedere dag even liggen met een meditatie, echt slapen lukt niet altijd maar je ontspant wel helemaal even.
Mijn grootste winst nu is dat ik nog steeds geen offday heb gehad, ik durf het bijna niet te zeggen. En die waren echt het ergste. Je kan pijn hebben, maar als je gewoon happy bent kan je dat aan, maar met een offday en dan ook nog de pijn dan wordt het eng vind ik.
Neem de tijd meis. Ik snap dat je snel wil dat wil ik ook zo graag. Maar langzamerhand zal de troep uit je lichaam gaan en zal je beter gaan worden. Heb daar vertrouwen in!
Wat jij de laatste jaren allemaal gehad hebt is veel erger dan dit detox proces. Dus accepteer het en leef er gewoon naar.
Een hele dikke knuffel van 1 van je lotgenoten!
Lieve josine,
Dank je voor je lieve bericht
Alles klopt wat je zegt die uitstraling in been rechter is id hel heb ik al vanaf 2009 iets vinden konden ze nooit pijnbestrijding fysio alles gehad lijkt of het vanuit me heup komt zo gefrustreerd dat ik er wel is op sla .. het is bij mijn in rust ook wat je verteld over schouders nek en tennisarmen polsen alles zo herkenbaar wat je schrijft β¦ mentaal ga ik als een achtbaan zo huil ik de hele dag en de vlg dag wil ik de hele schuur leeg trekken .. slapen is een drama om de 2 uur me bed uit .. maar als ik dan lees waar alle andere dames door heen moeten denk ik stel je niet zo aan .. ik ruik helemaal chemische zegt mijn dochter urine ruikt..stink gewoon

slik vit d en omega 3 vit c ,magnesium .. en probeer heel veel water te drinken .. ik weet van Luna dat het heel lang kan duren .. ze heeft het zo goed uitgelegd .de pijn in me nek is wel minder maar heb daar ook artrose net zoals polsen en vingers klopt wat je zegt dat we al zoveel hebben moeten mee maken kwa onverklaarde pijnen .. we weten hoe het is om 24/7 met pijn te leven ik ben nu 53 en mijn moeder is fitter

ik hoop dat jij ook een spoedig herstel heb β¦ dank je voor je lieve berichtje
Liefs en een dikke knuffel Santje