Even voorstellen: Lena, mijn explantatieverhaal (operatie door dr. Loenen)

Deel je ervaringen en foto's
Laurie

Ongelezen bericht 11 aug 2012 10:35

Ik heb even je verhaal gelezen en het is als of het mijn eigen verhaal is. Ik kon ook echt niet meer op of om van de vermoeidheid en dit heeft psychisch veel met me gedaan en nog steeds, maar het lijkt echt of ik al aan het opknappen ben en heb verbetering in mijn klachten.

Wat je schrijft over je alternatieve arts. Ik weet heel zeker dat dit het is. Je lichaam is echt aan het vechten. Mijn uitslagen van de kapsels geven dit aan en dat gaf Kingma ook toe, mijn lichaam heeft jarenlang in vechtstand gestaan. In mijn kapsels zaten chronische ontstekingen en siliconen de cellen dat er in zijn aangetroffen worden ook aangemaakt als je aids hebt. Wat Luna al schrijft je hele imuumsyteem ligt op z'n gat. Lymfocyten en histiocyten dit zijn echt aanvallers tegen iets wat lichaamsvreemd is dus niet zo raar dat we doodmoe zijn.

Hopelijk komt het goed. Het is allemaal onzeker, maar we moeten echt vertrouwen hebben. Als ik het verhaal van Wendy en Luna lees qua energie dan kan het niet anders dat we echt een verschil gaan merken in energie straks.

Liefs,

Laurie
Lena

Ongelezen bericht 11 aug 2012 13:44

Wat goed van je dat je de kapsels hebt laten onderzoeken, ik heb daar helemaal niet aan gedacht. Het geeft je wat bewijsmateriaal dat er toch zeker wel lichamelijk iets aan de hand is. Zo sta je zekerder bij toekomstige artsen etc.

Inmiddels ben ik ook zeker dat mijn lichaam zo aan het vechten is. Er is inmiddels een nieuw topic gemaakt over Ziekte en werk, daar heb ik mijn verhaal verteld hoe het mij vergaat op het werk. zie http://klachtensilicon.forum2go.nl/werk ... -t539.html

Ik ben benieuwd hoe dat bij jou is. Het is wel fijn om even te horen dat je zo veel herkenning ziet in mijn verhaal. Wat goed dat je nu al verbetering voelt. Ik had dit ook even maar heb nu toch wel een flinke terugslag. Dit hebben andere dames ook gehad en misschien moet ik me er inderdaad maar bij neerleggen dat het best nog wel een tijdje kan duren voordat ik meer energie krijg. Maar het kan toch niet anders dat nu die stressbommen uit ons lichaam zijn, dat het beter moet gaan. Geduld hebben is inmiddels een soort mantra voor me geworden gedurende dit gehele proces. Geduld, geduld en geduld hebben.

Liefs
Lena
Lena

Ongelezen bericht 09 sep 2012 11:24

Het is nu 8 weken na mijn explantatie. En ik moet zeggen voel me nog erg beroerd. Ik heb een soort griepachtig gevoel in mijn lichaam, het maakt me erg moe. En soms zijn er periodes dat ik heel weinig eetlust heb, me continu vol voel. Ik moet heel erg op mijn gewicht letten. Door het afvallen voel ik me dan nog zwakker. Ik denk dat mijn lichaam uit zichzelf aan het ontgiften is. Ik gebruik geen chlorella, daar werd ik ook nog erg depressief van, naast het griepgevoel. Ik hou me maar vast aan de dames die hier zeggen dat je je nog zeker een half jaar aardig ziek kunt voelen na de explantatie, maar dat ze daarna toch echt opknapten. Op 5 oktober heb ik een afspraak in het VU ziekenhuis bij het zogenaamde siliconenspreekuur. Ik ben benieuwd wat daar uit komt. Het blijft al met al toch wel een lijdensweg, de periode voor de explantatie en nu de herstelperiode na de explantatie. Wel zijn mijn borsten goed genezen, heb er amper nog last van. Dat is wel een opsteker.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 sep 2012 11:21

Lieve Lena,
In gedachten geef ik je een Hug
Sterkte lieverd.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 nov 2012 08:53

Lieve Lena, hoop dat je nu helemaal hersteld bent.
Heel veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”