Laura explantatie 22-05-2012 dr. Kingma
+ Hoe gaat het met je astma? Heb je nog veel last ervan? Merk je al verschil zonder implantaten?
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Slik je de chlorella? Hoogste dosering? Wel doe he Laura.
Goed van je dat je dit met de longarts gaat bespreken. Hoop zo voor je dat je ook van de ellendige medicijnen af kunt. Maar geef niet op als het niet meteen kan lieve Laura. Herstel kan heel lang duren hoor. Echt heel lang.
Sterkte verder! Komt goed hoor!
Heel veel liefs,
Luna
Goed van je dat je dit met de longarts gaat bespreken. Hoop zo voor je dat je ook van de ellendige medicijnen af kunt. Maar geef niet op als het niet meteen kan lieve Laura. Herstel kan heel lang duren hoor. Echt heel lang.
Sterkte verder! Komt goed hoor!
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Sufferd! Neem chlorella!!!!! 1maand is nevernooit genoeg!!!!!!!
Je hebt jarenlang open kranen waar gifwater uit stroomde in je lijf gehad!
Dat zit allemaal in je weefsels opgeslagen en gaat echt niet in 1 maand weg.
Gewoon weer chlorella gebruiken lieverd. Kom op, anders krijg je billekoek!
Je hebt jarenlang open kranen waar gifwater uit stroomde in je lijf gehad!
Dat zit allemaal in je weefsels opgeslagen en gaat echt niet in 1 maand weg.
Gewoon weer chlorella gebruiken lieverd. Kom op, anders krijg je billekoek!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Kom even zwaaien.
Hier gaat alles goed. Nooit psychische klacht gehad om te wennen aan mijn borsten. Ben zielsgelukkig met ze
Rechts is nog steeds licht ingedeukt maar het wordt steeds en steeds minder.
Moeheid is er nog steeds maar komt omdat ik nog volop astmamedicatie slikt en die maken mij moe. Maar longarts is al rustig bezig met afbouwen en straks weer kijken voor mijn longfunctie.
Hier gaat alles goed. Nooit psychische klacht gehad om te wennen aan mijn borsten. Ben zielsgelukkig met ze
Rechts is nog steeds licht ingedeukt maar het wordt steeds en steeds minder.
Moeheid is er nog steeds maar komt omdat ik nog volop astmamedicatie slikt en die maken mij moe. Maar longarts is al rustig bezig met afbouwen en straks weer kijken voor mijn longfunctie.
En chlorella???
Of moet je weer billekoek van me krijgen?
Of moet je weer billekoek van me krijgen?
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Monique, je vraag staat nu hier, want Laura komt niet meer zo veel op het forum!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi sorry kom hier eigenlijk niet meer omdat voor mij hoofdstuk is afgesloten en ik niet zoveel weet inhoudelijk als Luna
Nee ik slik niks meer genoeg dat ik al moet innemen. Ik eet gezond, sport, rook niet dus mijn lichaam moet zichzelf wel genezen.
Een ding wat mij erg opvalt, is dat mijn nagels groeien. Voorheen hoefde ik echt nooit mijn nagels te knippen omdat ze amper groeide of afscheurden. En nu heb ik voor mijn doen lange nagels
Borsten zijn steeds beter aan het opvullen van de voorkant maar zijwaarts is rechts nog steeds meer naar binnen ingedeukt maar dat wordt ook steeds minder.
Nee ik slik niks meer genoeg dat ik al moet innemen. Ik eet gezond, sport, rook niet dus mijn lichaam moet zichzelf wel genezen.
Een ding wat mij erg opvalt, is dat mijn nagels groeien. Voorheen hoefde ik echt nooit mijn nagels te knippen omdat ze amper groeide of afscheurden. En nu heb ik voor mijn doen lange nagels
Borsten zijn steeds beter aan het opvullen van de voorkant maar zijwaarts is rechts nog steeds meer naar binnen ingedeukt maar dat wordt ook steeds minder.