verwijdering (Linda) door dr. Kappel
Heeey Linda,
Dat zou heel goed kunnen haha! Ik ga nu de 29e mei. Dit in verband met een bruiloft van een vriendin waar ik in een strapless jurk dien te verschijnen. Die zou me niet meer passen dan en aangezien alle vriendinnen dezelfde jurk aan hebben zou dat wel enorm balen zijn.
Ik ga gewoon terug, want ik woon een uur van Heerenveen vandaan en op de dag zelf gaan mijn vriend en moeder mee en die zeulen me wel mee denk ik.
Als je iemand hebt die je naar huis kan brengen zou dat misschien ook kunnen? Waarschijnlijk ben jij toch helemaal van de wereld als je in de auto zit...
Liefs CD
Dat zou heel goed kunnen haha! Ik ga nu de 29e mei. Dit in verband met een bruiloft van een vriendin waar ik in een strapless jurk dien te verschijnen. Die zou me niet meer passen dan en aangezien alle vriendinnen dezelfde jurk aan hebben zou dat wel enorm balen zijn.
Ik ga gewoon terug, want ik woon een uur van Heerenveen vandaan en op de dag zelf gaan mijn vriend en moeder mee en die zeulen me wel mee denk ik.
Als je iemand hebt die je naar huis kan brengen zou dat misschien ook kunnen? Waarschijnlijk ben jij toch helemaal van de wereld als je in de auto zit...
Liefs CD
Je bent niet verplicht dit tegen je manager te zeggen, maar wel tegen de bedrijfsarts als je wordt opgeroepen. Je kunt tegen je manager zeggen dat je wordt geopereerd, maar dat je liever niet in details wil gaan daarover en dit enkel met de bedrijfsarts wil bespreken als dit nodig is.linda schreef: Waar ik nu tegenaan loop, is dat niemand op mijn werk weet dat ik implantaten heb en er voor gekozen heb deze te verwijderen. Hoe hebben jullie dit aangepakt? Moet ik dit nu bespreekbaar maken met mijn manager?
De manager moet wel ruim van te voren van je weten wanneer je wordt geopereerd en een indicatie hebben van hoelang je afwezig zult zijn.
Je hebt mazzel dat het om een explantatie voor je gezondheid gaat. Want anders zou het vallen onder cosmetische behandeling en dat moet mooi uit je eigen zak betaald worden. Dus vakantie voor opnemen. Maar gelukkig is dat in ons geval niet zo.
Probeer goed contact met je bedrijfsarts te hebben. De bedrijfsarts is erg belangrijk nu. Misschien kun je vragen om een telefonisch consult. Dan kun je alles uitleggen en kan hij/zij doorgeven aan de manager dat het om een medische ingreep gaat zonder verder in detail te hoeven gaan. De bedrijfsarts heeft beroepsgeheim.
Gelukkig heb je niet zoveel klachten en zul je waarschijnlijk ook snel herstellen, maar wees altijd voorbereid op onvoorziene dingen oké? Je wordt wel geopereerd. Dat alleen al is heel veel.
Normaal gesproken blijven de drains 1 dagje. Kan ook langer, dat hangt van de situatie af. Reken maar gewoon op 1 nachtje. Zo lang rijden na zo'n ingreep is NIET verstandig! Echt niet.linda schreef: Ik kijk zo naar april uit,wel zal ik een aantal zaken moeten regelen, zoals een hotelovernachting, en weten jullie misschien hoeveel dagen de drains er in blijven zitten? Dan weet ik voor hoeveel dagen ik moet boeken. Om nou 200 km heen en 200 km terug te rijden zie ik niet zitten.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Heel veel sterkte Linda. En terugrijden met drains. Dat is echt niet fijn. Je moet ergens kunnen bljjven na de operatie. Waarom niet een paar dagen in het ziekenhuis? Ik mocht blijven als ik had gewild. Maar ik werd in Amsterdam geopereerd waar ik ook woon, dus ik ben na een nacht naar huis gegaan met de drains. Dat korte ritje in de auto was niet fijn. Ik was kotsmisselijk. Terwijl ik me niet zo slecht voelde na de operatie. Ik hoop dat je het anders geregeld hebt. Misschien heb ik je stukjes niet goed gelezen. En ik hoop dat je lieve mensen om je heen hebt om voor je te zorgen als je thuis komt. Neem je rust. Groet, Olga
-
linda
Eindelijk het is gebeurd, 24 april heb ik mijn explantatie gehad.
Het was een heftige operatie, had last van kapselvorming, en volgens de arts was het maar goed dat mijn tijdbommen eruit zijn gehaald. Ze zei dat het zweten was om ze eruit te krijgen zo stug was het kapsel. De prothesen waren niet lek, wel zat er een flinke deuk in. Gelukkig ben ik niet naar huis gegaan maar een hotel in gedoken en dat was maar goed ook. Ben echt twee dagen geen cent waard geweest. De dag na de operatie heb ik 20 uur geslapen. Nu ben ik aan het herstellen. De pijn wordt steeds minder en ik ben begonnen met het ontgiftigen. 9 mei terug naar Zwolle naar dr. Kappel. Trouwens een geweldig mens, heel het team in Heerenveen heeft mij er trouwens doorheen gesleept! Er stond daar echt een heel lief team klaar!
Het was een heftige operatie, had last van kapselvorming, en volgens de arts was het maar goed dat mijn tijdbommen eruit zijn gehaald. Ze zei dat het zweten was om ze eruit te krijgen zo stug was het kapsel. De prothesen waren niet lek, wel zat er een flinke deuk in. Gelukkig ben ik niet naar huis gegaan maar een hotel in gedoken en dat was maar goed ook. Ben echt twee dagen geen cent waard geweest. De dag na de operatie heb ik 20 uur geslapen. Nu ben ik aan het herstellen. De pijn wordt steeds minder en ik ben begonnen met het ontgiftigen. 9 mei terug naar Zwolle naar dr. Kappel. Trouwens een geweldig mens, heel het team in Heerenveen heeft mij er trouwens doorheen gesleept! Er stond daar echt een heel lief team klaar!
Lieve Linda,
Wat ben ik blij dat alles achter de rug is en dat je zo goed aan het herstellen bent. Weer een succesverhaal er bij! Echt heel fijn om te lezen.
Pas de komende tijd goed op jezelf en neem niet meteen teveel hooi op je vork qua werk en zo he?
Veel liefs, Luna
+ Heel veel extra punten voor dr. Kappel en het team in Heerenveen!
Wat ben ik blij dat alles achter de rug is en dat je zo goed aan het herstellen bent. Weer een succesverhaal er bij! Echt heel fijn om te lezen.
Pas de komende tijd goed op jezelf en neem niet meteen teveel hooi op je vork qua werk en zo he?
Veel liefs, Luna
+ Heel veel extra punten voor dr. Kappel en het team in Heerenveen!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Monique256
Heb weer internet, kan forum al niet meer missen. Woh, Linda ben blij voor je. Langzaan herstellen en rustig aandoen. We horen nog van je.
Bedank voor je verslagje, doet me goed dit te lezen.
Bedank voor je verslagje, doet me goed dit te lezen.