Explantatie AnnemiekdeJ - Dr. Kappel
-
AnnemiekedeJ
Voorsteltopic-->AnnemiekedeJ
Zo, mijn operatie is achter de rug! Ik moest mij gisterochtend om 7.30u melden in Amsterdam en werd daarna ook snel opgehaald. Dr. Kappel kwam even langs om foto’s te maken en nog wat vragen te stellen over mijn klachten. Verder werd ik goed verzorgd. Rond 8.15u mocht ik naar de operatiekamer lopen en werd ik in slaap gebracht. Om 10.15u deed ik mijn ogen weer open. Dat was even een onprettig gevoel. Alsof er heel veel onrust in mijn lijf zat. Bidden geeft mij altijd rust en gelukkig ook in dit geval. Toen ik eenmaal wakker was ging het heel snel. Even iets eten, naar de wc en om 12.15u kwam mijn man al. Dr. Kappel kwam langs om de prothese en kapsels te laten zien. Het zien van de prothesen was even schrikken. Een was een beetje gescheurd, de ander leek wel compleet vergaan! Dr. Kappel gaat dit nu aanmelden bij de verzekering zodat de operatie alsnog vergoed wordt. Om 12.30u ging ik met een beetje draaierig gevoel naar huis. Alles gaat zeer snel en efficiënt. Dat is mijn hele ervaring met dr. Kappel. Als ze belt moet je alert zijn om je vragen te stellen, anders is het gesprek alweer voorbij...Ze is wel heel betrokken en kundig. Ze belt mij nu 2x per dag. Ze geeft alleen info die op dat moment nodig is, dus mijn vragen over autorijden enz. moet ik nog even mee wachten. 1 stap tegelijk is haar leus.
Ik heb vannacht wat rechtop in kussens geslapen. De pijn is prima te doen. Mijn borsten doen zeer aan de onder- en zijkant, maar wel draaglijk. Heel blij dat de grootste troep uit mijn lijf is! Nu nog herstellen en daarna detoxen. Mijn ene prothese was 35 gram lichter dan de andere. Ik ga er vanuit dat er bij de operatie ook wel wat weggezogen is, maar er zullen zeker siliconen in mijn lijf zitten. Tot zover mijn update!
Zo, mijn operatie is achter de rug! Ik moest mij gisterochtend om 7.30u melden in Amsterdam en werd daarna ook snel opgehaald. Dr. Kappel kwam even langs om foto’s te maken en nog wat vragen te stellen over mijn klachten. Verder werd ik goed verzorgd. Rond 8.15u mocht ik naar de operatiekamer lopen en werd ik in slaap gebracht. Om 10.15u deed ik mijn ogen weer open. Dat was even een onprettig gevoel. Alsof er heel veel onrust in mijn lijf zat. Bidden geeft mij altijd rust en gelukkig ook in dit geval. Toen ik eenmaal wakker was ging het heel snel. Even iets eten, naar de wc en om 12.15u kwam mijn man al. Dr. Kappel kwam langs om de prothese en kapsels te laten zien. Het zien van de prothesen was even schrikken. Een was een beetje gescheurd, de ander leek wel compleet vergaan! Dr. Kappel gaat dit nu aanmelden bij de verzekering zodat de operatie alsnog vergoed wordt. Om 12.30u ging ik met een beetje draaierig gevoel naar huis. Alles gaat zeer snel en efficiënt. Dat is mijn hele ervaring met dr. Kappel. Als ze belt moet je alert zijn om je vragen te stellen, anders is het gesprek alweer voorbij...Ze is wel heel betrokken en kundig. Ze belt mij nu 2x per dag. Ze geeft alleen info die op dat moment nodig is, dus mijn vragen over autorijden enz. moet ik nog even mee wachten. 1 stap tegelijk is haar leus.
Ik heb vannacht wat rechtop in kussens geslapen. De pijn is prima te doen. Mijn borsten doen zeer aan de onder- en zijkant, maar wel draaglijk. Heel blij dat de grootste troep uit mijn lijf is! Nu nog herstellen en daarna detoxen. Mijn ene prothese was 35 gram lichter dan de andere. Ik ga er vanuit dat er bij de operatie ook wel wat weggezogen is, maar er zullen zeker siliconen in mijn lijf zitten. Tot zover mijn update!
Gelukkig, het is achter de rug. Wat erg dat de protheses zo slecht waren. Hopelijk krijg je nu alles vergoed.
Nu goed opknappen en hopelijk is de meeste rotzooi uit je lichaam nu.
Beterschap.
Liefs Mieke
Nu goed opknappen en hopelijk is de meeste rotzooi uit je lichaam nu.
Beterschap.
Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin

Explantatie 2 september 2020
2022 diagnose non hodgkin
Hoi Annemieke,
Wat fijn om te lezen dat alles goed verliep En dat de pijn dragelijk is. Mijn ervaring is dat de eerste 3 dagen, de pittige dagen zijn; daarna begin je snel beter te voelen
Ik wens je veel rust en een fijne herstel!

Wat fijn om te lezen dat alles goed verliep En dat de pijn dragelijk is. Mijn ervaring is dat de eerste 3 dagen, de pittige dagen zijn; daarna begin je snel beter te voelen
Ik wens je veel rust en een fijne herstel!
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Heerlijk meid dat het achter de rug is. Wel even schrikken van je protheses zeg.
Gelukkig zijn ze er uit. Nu de tijd nemen om goed te herstellen.
Gelukkig zijn ze er uit. Nu de tijd nemen om goed te herstellen.
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms
Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Hoi Annemieke, wat fijn dat de operatie goed is gegaan en zal wel schrikken zijn geweest om te merken dat er 1 lek was. Fijn dat dr Kappel alkes weg heeft kunnen halen en wat fantastisch dat ze contact met je houdt om te vragen hoe het gaat. Ik hoop dat je snel opknapt en niet al te veel pijn hebt. Ik slaap nog steeds met zo een bevallingskussen wellicht heb je er ook wat aan? Dan kan je makkelijker liggen zonder dat je borst zeer doet. Liefs Estelle
Wat fijn dat het achter de rug is! Kan me voorstellen dat het wel even schrikken was dat er 1 kapot was. Hoelang heb je ze gehad?
Succes met het herstel!
Succes met het herstel!
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.
-
AnnemiekedeJ
Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb de implantaten 12 jaar gehad en tot vorig jaar okt. nooit ergens last van gehad. Ze zouden levenslang mee kunnen. Nou, niet dus!
Ik heb de implantaten 12 jaar gehad en tot vorig jaar okt. nooit ergens last van gehad. Ze zouden levenslang mee kunnen. Nou, niet dus!
Wat fijn dat het achter de rug is lieverd! En bedankt voor je ervaring!❤
Sorry ik ben zo moe dat ik je berichtje niet zag...
Ik ga vanaf vandaag ook zoveel mogelijk aan de meiden overlaten omdat ik niet meer kan
Heel veel kusjes en liefs,
Luna

Sorry ik ben zo moe dat ik je berichtje niet zag...
Ik ga vanaf vandaag ook zoveel mogelijk aan de meiden overlaten omdat ik niet meer kan
Heel veel kusjes en liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Annemiek ik heb een link naar je voorsteltopic gezet in je eerste bericht.
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms