Heey Lilly,
Hoe gaat het met je? Trek je het een beetje met die warmte? Pfff, de hele tijd die warme compressiekleding aan valt me wel zwaar.
Is je ene borst nog steeds opgezet?
Sterkte met herstellen verder
X Odysis
Explantatie Lilly dr Schmidbauer ZGT Hengelo/Almelo
Hi Odysis,
Herstellen gaat eigenlijk heel goed!
Er zit nog steeds vocht maar de harde bal lijkt wel kleiner te worden dus de spanning is er iets af. De hechtingen zijn helemaal gesloten en helen echt keurig, mijn pc is een tovenares.
Gisteren was ik 4 weken na operatie en heb wel al gesport, weer begonnen met cardio en een dubbele sport bh aangedaan. Het ging goed, nergens last van gehad.
Springen en krachttraining moet nog even wachten.
Inmiddels ben ik zo gewend aan de strakke bh dat ik er geen last meer van heb, we hebben een airco in de slaapkamer dus slapen is geen probleem.
Al met al ben ik heel positief, voel me ook fijn. Heb het gevoel alsof er een grauwe sluier is weggehaald.
Over 2 weken ga ik heeeeeel langzaam uren opbouwen op het werk.
Nu nog even genieten van het weer, al mag het een tandje minder van mij.
Zo nu ga ik alle updates even bijlezen.
Groetjes allemaal.
Lilly
Herstellen gaat eigenlijk heel goed!
Er zit nog steeds vocht maar de harde bal lijkt wel kleiner te worden dus de spanning is er iets af. De hechtingen zijn helemaal gesloten en helen echt keurig, mijn pc is een tovenares.
Gisteren was ik 4 weken na operatie en heb wel al gesport, weer begonnen met cardio en een dubbele sport bh aangedaan. Het ging goed, nergens last van gehad.
Springen en krachttraining moet nog even wachten.
Inmiddels ben ik zo gewend aan de strakke bh dat ik er geen last meer van heb, we hebben een airco in de slaapkamer dus slapen is geen probleem.
Al met al ben ik heel positief, voel me ook fijn. Heb het gevoel alsof er een grauwe sluier is weggehaald.
Over 2 weken ga ik heeeeeel langzaam uren opbouwen op het werk.
Nu nog even genieten van het weer, al mag het een tandje minder van mij.
Zo nu ga ik alle updates even bijlezen.
Groetjes allemaal.
Lilly
Hoi Lily
Wat fijn dat ze eruit zijn. Lindebloesemthee is ook vochtafdrijvend.
En anders een homeopaat die ook KPNI therapeut is? Kan ook helpen?
Heel veel sterkte met herstel, en niet te snel weer wat doen he; je hebt toch een operatie gehad.
Lieve groetjes
Diana
Wat fijn dat ze eruit zijn. Lindebloesemthee is ook vochtafdrijvend.
En anders een homeopaat die ook KPNI therapeut is? Kan ook helpen?
Heel veel sterkte met herstel, en niet te snel weer wat doen he; je hebt toch een operatie gehad.
Lieve groetjes
Diana
Blij dat het zo goed gaat lieverd!!!
X Luna
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"