Dag allemaal,
Afgelopen dinsdag zijn na 26 jaar mijn siliconen implantaten verwijderd door dokter Kingma in het Slotervaartziekenhuis.
Ben erg tevreden over dokter Kingma en het slotervaart. De implantaten zijn nog heel, maar hebben beide wel behoorlijk gezweet, dit is ook op de weegschaal te zien.Links is zelfs 10 gram lichter dan rechts. Hoeveel er totaal uit de prothese is gelekt weet ik niet, omdat ik niet weet hoe zwaar de protheseshell precies weegt. Bronnen op internet gaan uit van 12 tot 25 gram, maar een exacte berekening heb ik voor het omhulsel niet kunnen vinden.
Vooraf heeft dokter Kingma aangegeven dat ze in mijn geval niet zeker was of zij het kapsel zou kunnen verwijderen. Gelukkig heeft ze toch 75% kunnen weghalen.
Ervaring 3 dagen na explantatie door dr. Kingma
He lieve schat,
Ik wist helemaal niet dat je geopereerd zou worden!
Ben heel blij dat het achter de rug is en dat je bij het Slotervaartziekenhuis was.
Ik hoop dat je snel hersteld van de operatie.
Houd ons op de hoogte oke?
Dikke kus,
Luna =liefs=
+beterschap+
Ik wist helemaal niet dat je geopereerd zou worden!
Ben heel blij dat het achter de rug is en dat je bij het Slotervaartziekenhuis was.
Ik hoop dat je snel hersteld van de operatie.
Houd ons op de hoogte oke?
Dikke kus,
Luna =liefs=
+beterschap+
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Dank je Luna,
Aanvankelijk wilde ik naar dokter Kappel, maar uiteindelijk toch voor Slotervaart gekozen omdat je daar ook overnacht als de kapsels worden verwijderd, in verband met kans op nabloedingen.
Ik vond dat wel een geruststellend idee.
Ben daags na de operatie om 18.00 uur ontslagen. De drains mochten er toen ook gelukkig uit. De drains waren eigenlijk het enige waar ik op gegeven moment echt last van had.
Wel vervelend dat de verzekering niet wil vergoeden, temeer omdat niet gescheurde implantaten wel degelijk siliconen lekken.
Aanvankelijk wilde ik naar dokter Kappel, maar uiteindelijk toch voor Slotervaart gekozen omdat je daar ook overnacht als de kapsels worden verwijderd, in verband met kans op nabloedingen.
Ik vond dat wel een geruststellend idee.
Ben daags na de operatie om 18.00 uur ontslagen. De drains mochten er toen ook gelukkig uit. De drains waren eigenlijk het enige waar ik op gegeven moment echt last van had.
Wel vervelend dat de verzekering niet wil vergoeden, temeer omdat niet gescheurde implantaten wel degelijk siliconen lekken.
Je moet in bezwaar gaan dat heb ik ook gedaan!
Vraag het operatieverslag op en stuur het mee. Dikke X
Lees bij het topic wat je moet doen.
Vraag het operatieverslag op en stuur het mee. Dikke X
Lees bij het topic wat je moet doen.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik ben ook in het slotenvaart geholpen en het was idd allemaal prima. Ik heb alleen niet hoeven blijven en heb ook geen drains gehad.
Hoe voel je nu?
Ik heb het zelfde probleem met de verzekering ik ben in bezwaar gegaan maar ook deze is helaas
Heel veel sterkte met het herstel
Liefst wenneke
Hoe voel je nu?
Ik heb het zelfde probleem met de verzekering ik ben in bezwaar gegaan maar ook deze is helaas
Heel veel sterkte met het herstel
Liefst wenneke