Explantatie Loeloe door dr. Kappel
Implantaten = Perthese
Hoi,
Ik ben Loeloe en vandaag vindt mijn explantatie plaats bij de Kappel... na een jaar te hebben getwijfeld sta ik er volledig achter!
Ik heb in 2004 siliconen gekregen bij de kliniek Linea in Brussel. Inmiddels is de kliniek failliet en weet ik totaal niet wat er in mijn borsten zit. Misschien wel PIP..... ze zijn niet voor niks failliet zou je denken?!?
Ik twijfel nog aan lipofilling tijdens de explantatie, maar dat wordt vanmiddag besloten. ligt een beetje aan het resultaat.
Ik had een kleine A, hopelijk is er iets meet over na mn drie zwangerschappen.
Gr Loeloe
Hoi,
Ik ben Loeloe en vandaag vindt mijn explantatie plaats bij de Kappel... na een jaar te hebben getwijfeld sta ik er volledig achter!
Ik heb in 2004 siliconen gekregen bij de kliniek Linea in Brussel. Inmiddels is de kliniek failliet en weet ik totaal niet wat er in mijn borsten zit. Misschien wel PIP..... ze zijn niet voor niks failliet zou je denken?!?
Ik twijfel nog aan lipofilling tijdens de explantatie, maar dat wordt vanmiddag besloten. ligt een beetje aan het resultaat.
Ik had een kleine A, hopelijk is er iets meet over na mn drie zwangerschappen.
Gr Loeloe
hi Loeloe,
ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan vandaag! Hopelijk goed. Spannend hoor, ik was vandaag ook bij Annatommie, voor het pre-operatieve onderzoek. Vrijdag de 16e ben ik aan de beurt.. Bij mij wilde dr Kappel niet meteen lipofilling doen trouwens, ze raadde aan om eerst 3 tot 6 maanden te wachten en dan te kijken hoe het er uit ziet.
Ik wens je een voorspoedig herstel!
Liefs Anna
ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan vandaag! Hopelijk goed. Spannend hoor, ik was vandaag ook bij Annatommie, voor het pre-operatieve onderzoek. Vrijdag de 16e ben ik aan de beurt.. Bij mij wilde dr Kappel niet meteen lipofilling doen trouwens, ze raadde aan om eerst 3 tot 6 maanden te wachten en dan te kijken hoe het er uit ziet.
Ik wens je een voorspoedig herstel!
Liefs Anna
Hi Anna77 en alle andere !
De operatie viel me 100%mee.
Het ging heel snel en tot nu toe weinig pijn.
Ik heb geen lipofilling.
Er zaten 300cc Pertheses in. Helemaal intact en ik had weinig kapsels en dat na 13 jaar.
Zeer goed nieuws dus!
Ik lijk nu op een strijkplank met dat strakke topje, ik ben wel bang voor t resultaat eerlijk gezegd. Heb al wat traantjes gelaten.... Even een paar dagen geduld tot de drains eruit zijn. Hopelijk valt t mee
Succes Anne77, ik houd jullue op de hoogte.
Gr Loeloe
De operatie viel me 100%mee.
Het ging heel snel en tot nu toe weinig pijn.
Ik heb geen lipofilling.
Er zaten 300cc Pertheses in. Helemaal intact en ik had weinig kapsels en dat na 13 jaar.
Zeer goed nieuws dus!
Ik lijk nu op een strijkplank met dat strakke topje, ik ben wel bang voor t resultaat eerlijk gezegd. Heb al wat traantjes gelaten.... Even een paar dagen geduld tot de drains eruit zijn. Hopelijk valt t mee
Succes Anne77, ik houd jullue op de hoogte.
Gr Loeloe
Aaah pop, zo blij dat het goed ging!
Wat een bikkel ben je toch dat je nog vlak voor je operatie met me schreef en daarna ook weer meteen op het forum kwam. +Thumbs+Up+
Ben heel blij dat het voorbij is. En ik begrijp je heel goed dat het even wennen is en heel erg moeilijk is om nu plat te zijn. Maar wie weet valt het allemaal wel mee en je kunt nog lipofilling doen toch? Ik weet zeker dat je dat nog wel kunt doen, want ik zag je foto en je bent heus niet te mager of zo. En ik denk ook dat het wel meevalt met je borsten. Ik denk dat je meer hebt dan je verwachtte. Alleen zit alles nu strak om je borsten gewikkeld dus.
Heel veel sterkte verder mop!
+beterschap+
KUS+ _Omhelzing
Luna
Wat een bikkel ben je toch dat je nog vlak voor je operatie met me schreef en daarna ook weer meteen op het forum kwam. +Thumbs+Up+
Ben heel blij dat het voorbij is. En ik begrijp je heel goed dat het even wennen is en heel erg moeilijk is om nu plat te zijn. Maar wie weet valt het allemaal wel mee en je kunt nog lipofilling doen toch? Ik weet zeker dat je dat nog wel kunt doen, want ik zag je foto en je bent heus niet te mager of zo. En ik denk ook dat het wel meevalt met je borsten. Ik denk dat je meer hebt dan je verwachtte. Alleen zit alles nu strak om je borsten gewikkeld dus.
Heel veel sterkte verder mop!
+beterschap+
KUS+ _Omhelzing
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ha Luna
Wil je nou zeggen dat ik dik ben ?
Een drain is gaan lekken, maar schijnt niet erg te zijn volgend dr Kapel. Heb er een washandje tussen gedaan.
Verder heb ik helemaal geen pijn .
Emotioneel ben ik een wrak en voel me echt lelijk

Maar blijf hoopvol.
Luna, misschien moet je mijn topic verplaatsen naar explantatie?
groeten Loeloe
Wil je nou zeggen dat ik dik ben ?
Een drain is gaan lekken, maar schijnt niet erg te zijn volgend dr Kapel. Heb er een washandje tussen gedaan.
Verder heb ik helemaal geen pijn .
Emotioneel ben ik een wrak en voel me echt lelijk
Maar blijf hoopvol.
Luna, misschien moet je mijn topic verplaatsen naar explantatie?
groeten Loeloe
Nee, lieverd, natuurlijk ben je niet dik!!! Je bent normaal!!! Ik zei het omdat sommige vrouwen soms te mager zijn. Ik bijvoorbeeld woog voor mijn explantatie nog geen 51 kilo (en dat dus met protheses!!) en bij een lengte van bijna 173!! Ik was dus echt te dun! Ik heb zelfs periodes gehad dat ik onder de 50 woog. Op momenten dat ik echt heel ziek en beroerd was, ging ik tot ver onder de 50 kilo!!! Met implantaten kon ik gewoon niet aankomen en viel regelmatig heel veel af. Nu weeg ik tussen de 53 en 54 kilo maar dit is wel na meer dan 5 jaar explantatie en ik moet nog steeds me best doen om niet af te vallen. Het heeft echt een paar jaar geduurd voor me gewicht weer stabieler werd. Maar ik zie er wel goed uit hoor en zeker niet te mager gelukkig. Ben wel erg fragiel gebouwd, maar zeker geen anorexiapatiëntje meer
Dat bedoelde ik eigenlijk en echt niet dat jij dik bent gekkie!!!!
Ik zal je topic verplaatsen.
X Luna

Ik zal je topic verplaatsen.
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
De drains zijn er net uitgehaald door de huisarts. Zag er allemaal netjes uit.
Nu kan ik weer rondlopen sonder die rare bekers
Ik voel me goed, helemaal geen pijn.
Ik zou zo weer kunnen gaan werken.
Heb echt nergens last van. Helemaal geen pijnstillers genomen.
Alleen emotineel is het af en toe net een Achtbaan, maar ik weet dat ik 100% zeker de juiste beslissing heb genomen. Nu moet ik mezelf nog gaan accepteren soals ik ben (en eigenlijk was)
Ik ga mijn foto's plaatsen bij het topic foto's....
Groet loeloe
Alleen emotineel is het af en toe net een Achtbaan, maar ik weet dat ik 100% zeker de juiste beslissing heb genomen. Nu moet ik mezelf nog gaan accepteren soals ik ben (en eigenlijk was)
Groet loeloe
Ben heel trots op je lieve Loeloe!
Wat is nou schoonheid zonder gezondheid?En wie zegt dat kleine borsten lelijk zijn?En als je echt niets hebt, is er altijd nog lipofilling.
Ben blij dat die 2 flesjes ook al weg zijn. Zitten alleen maar in de weg en geven kans op gedoe.
Luna
Wat is nou schoonheid zonder gezondheid?En wie zegt dat kleine borsten lelijk zijn?En als je echt niets hebt, is er altijd nog lipofilling.
Ben blij dat die 2 flesjes ook al weg zijn. Zitten alleen maar in de weg en geven kans op gedoe.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hier ook hoor! Het trekt wel veel bij nog maar je blijft zien dat aan de bovenkant minder volume zit.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Loeloe schreef:De drains zijn er net uitgehaald door de huisarts. Zag er allemaal netjes uit.
Groet loeloe
Fijn dat het is mee gevallen. En heel veel sterkte met het herstellen
Ik denk dat ik er emotioneel ook heel moeilijk zal hebben maar als je straks merkt dat alles beter gaat zal dat ook helpen
Liefs wenneke