Explantatie Sexy Love dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
soluna

Ongelezen bericht 30 okt 2016 23:30

Is ook mijn schrik, dat het nog minder dan niks is straks. Dan bedenk ik me maar dat ik liever plat en gezond(er) ben en blijf dan die dingen in mijn lijf. Een vriendin zei eergisteren: je borsten maken je niet tot wie je bent. En schoonheid is iets dat je uitstraalt. Daar heeft je cupmaat niks mee te maken.. En ze heeft gelijk. Alleen blijft mijn ego het er best moeilijk mee hebben.

Zet m op morgen!
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 okt 2016 09:53

Het wordt zeker nog iets beter dan het is. Alles komt wat meer op zijn plek en dan ziet het er gelijk veel beter uit.
Sterkte met de drains :shock:
sexy-love

Ongelezen bericht 31 okt 2016 14:49

Oei die drains eruit halen is het meest gekke gevoel ooit !!
Never again haha

Vriend net borsten laten zien, hij had het erger verwacht. Meer thee zakjes haha
Ik vind het echt zo ontzettend plat, slap ..
Vraag me af of ik die 'bolling' ooit nog terug krijg van voor implantaten
Heeft dat veel tijd nodig??

Ik maak me nu al druk over straks kleren aan doen
Heb binnenkort een feestje.. wat kan ik uberhaupt nog aan doen? :o
Het gaat absoluut mensen opvallen.. straks gaan ze dingen vragen en wat moet je dan zeggen?!
Zucht :(

Ook heb ik weer geen gevoel aan de onderzijde van mijn borsten, had ik na de eerste operatie ook.
Is wel beter geworden maar nooit normaal. Ben benieuwd hoe dat nu wordt in een aantal maanden tijd.

Wordt ik ooit weer mezelf meiden? Zeg maar dat gevoel van dat je nog 'iets' vrouw bent..
Wordt er depri van, moet het positief bekijken. Mijn lichaam hoeft niet meer te vechten
Mijn lichaam kan rusten en met de pijn gaat het echt goed.
En om eerlijk te zijn, ziet het er niet eens slecht uit!!

Xx
soluna

Ongelezen bericht 31 okt 2016 15:03

Oooh lieverd. Het belangrijkste is je gezondheid. En er wordt nog steeds van je gehouden, met of zonder borsten. Ik ga proberen rechtop te blijven staan. Rug recht, trots zijn op mezelf. Who needs tits?! Ik ben straks nog steeds vrouw! Ik ben nu 44 jaar en besef me dat hoe je je voelt voor een heel groot voortkomt uit hoe je denkt (over jezelf). Positieve gedachten dus. Genieten van wat ik wél heb. Mijn ego zal er best moeite mee hebben maar die ga ik de kop indrukken. We kunnen het, meis!

Knuffel!

_Omhelzing _Omhelzing _Omhelzing
sexy-love

Ongelezen bericht 31 okt 2016 17:57

soluna schreef:Oooh lieverd. Het belangrijkste is je gezondheid. En er wordt nog steeds van je gehouden, met of zonder borsten. Ik ga proberen rechtop te blijven staan. Rug recht, trots zijn op mezelf. Who needs tits?! Ik ben straks nog steeds vrouw! Ik ben nu 44 jaar en besef me dat hoe je je voelt voor een heel groot voortkomt uit hoe je denkt (over jezelf). Positieve gedachten dus. Genieten van wat ik wél heb. Mijn ego zal er best moeite mee hebben maar die ga ik de kop indrukken. We kunnen het, meis!

Knuffel!

_Omhelzing _Omhelzing _Omhelzing
Dankjewel lieverd!! Je bent een topper Party time
We gaan er samen voor. Rechtop lopen is nog best lastig na de operatie haha
Onbewust loop je wat meer gebogen.
Maar ik ga mij proberen zo trots mogelijk te zijn! :oops:
Liefs
Tientje

Ongelezen bericht 03 nov 2016 11:54

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag 1 november 2016 samen met mijn man bij Dr Kappel geweest, liefdevol ontvangen. Gesprek van anderhalf uur geweest. Hoe fijn is het om erkenning te krijgen dat de klachten en symptomen echt van de siliconen komen.
Wel een hoop informatie, maar goed dat mijn man mee was want ik kan het bijna niet na vertellen. WEL een voordeel dat de implantaten boven de borstspier zitten. 16 december wordt ik geopereerd vind het zo spannend allemaal, zou willen slapen tot die dag. Maandag 7 november wordt er nog een echo gemaakt van mijn borsten om te kijken of ze niet lek of gescheurd zijn, heeft ook te maken weer met de verzekering. Dr Kappel vertelde ook dat mochten ze niet lek of gescheurd zijn en ze komt tijdens de operatie gekke dingen tegen dat ze direct tijdens de operatie foto,S gaat maken als bewijs voor de verzekering. Maar dat wordt een proces als ik weer opgeknapt ben. HET kan toch niet zo zijn dat de PC'S maar doorgaan met die sluip moordenaars te implanteren.. Verder ben ik Door mijn eigen HA Door gestuurd naar een PC in Hoorn het Dr Kuypers Kliniek, die bekend is met implantaten. Dr Kappel vertelde dat ik daar evengoed naar toe moet gaan al is het alleen maar om te luisteren wat zij te vertellen hebben en of ze ook die erkenning geven of de klachten/symptomen van de siliconen komen. Heb wel gekeken op hun website en zij implanteren nog steeds de Mcghan zij noemen het de Rolls Royce onder de prothesen. Ze vertellen erbij dat ze niet om de 10 jaar vervangen hoeven te worden. IK zelf heb de Mcghan 410 ST-FM 395 g
Met een garantiebewijs tot 2023.....geplaatst door Dr van der Weij in kliniek klein Rosendael, waar hij niet meer werkzaam is. Hij werkt in Boerhaave kliniek, daar vertellen ze mij dat ze niet werken met de garantie kaart. maar dat ik moet wezen bij de fabrikant Allergan. Pfff al dat uitzoekerij. Weten jullie waar ik moet wezen om dit aan te kunnen pakken ...desnoods met meerdere dames....Want dit moet toch stoppen. Anno 2016 lijkt het wel een hype onder de jeugd ze willen allemaal grotere borsten maar beseffen niet wat ze hun lichaam aan doen.... voor zover even een update....en begin al behoorlijk in te kakken en het is pas tegen 12en. DUS ga ff uurtje weer liggen. En vergeet niet dames we zijn mooi zoals we zijn van binnen en van buiten. 🌷😚
sexy-love

Ongelezen bericht 07 nov 2016 11:30

Dames een vraag..

Afgelopen dagen krijg ik meer pijn (beurs gevoel idee) aan de zijkanten van mijn borsten.
Hoogte van mijn ribben.
Gisteravond voelde ik een enorme bult aan de linkerkant op 1 van die ribben, ook waar drain is verwijderd.
Is dit normaal?? Hebben jullie dit ook gehad?
Rib is misschien enorm gekneusd maar er kan ook wat anders aan de hand zijn..

Ik kan er ook gewoon niet aankomen, zo'n pijn doet het. Kan daarom ook niet top op mijn linker zij liggen, rechts wel.

Liefs xx
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 nov 2016 11:57

Het hoeft niets ernstigs te zijn. Het is denk ik gewoon een zwelling van het weefsel, omdat daar de drain zat en toch wel met wat "geweld" eruit moet worden gehaald.
Maar waarom bel je dr. Kappel niet even of stuur haar een mail. Dan kan ze je geruststellen.

Heel veel sterkte lieverd!

KUS+
sexy-love

Ongelezen bericht 24 nov 2016 10:18

Dames een dringende vraag!

Toen ik mijn protheses had, kon ik mijn borsten omhoog duwen. Dan trok de borst spier onderaan omhoog.
Na de explantatie had ik dit niet, nu ineens weer wel !!! :O
Ik krijg een enorme deuk als ik mijn handen tegen elkaar aan zet en naar binnen duw ...
Vooral rechts trekt mijn borst dan helemaal omhoog, ik heb ook een rare deuk aan de onderkant zitten.
Alsof er helemaal geen borst weefsel zit zeg maar.

Kent iemand dit? Is dit normaal ??
Ik dacht dat dit weg zou gaan omdat alle spieren vast zitten.. ze zijn alleen aan de zijkanten vast gemaakt, daar zaten ze al vast. Kan iemand mij helpen ??!!

Ik kan ook niet sporten, krijg gelijk last van de spier die is vastgehecht.
Dr Kappel zei dat ik kon sporten, maar mijn eigen sport kan ik niet. Is eenzijdig..

Please help ! :( :(
soluna

Ongelezen bericht 24 nov 2016 10:50

Ik wilde je juist een berichtje sturen om te vragen hoe het gaat, Sexy-love!
Het is voor jou nu 4 weken geleden, toch, de explantatie?

Wat vervelend dat je zo'n last hebt. De pijn en het beurse gevoel is wel weg nu?

Voelt het echt als een spier die zich aanspant? Kan het zijn dat het onderhuidse weefsel zich terugtrekt omdat het de weg van de minste weerstand volgt. Ik bedoel daarmee dat het de neiging heeft het ontstane 'gat' te vullen. Het wil zich weer settelen tegen je borstkas aan. Ik ben lid van verschillende facebookgroepen (Amerikaans) en heb soortgelijke dingen eerder gelezen en gezien (er staan veel foto's op van voor, vlak erna en later). Wat ik zo gelezen heb is het belangrijk het weefsel te masseren. Eerst voorzichtig en dan steeds steviger. Het lijkt bij die vrouwen een soort vaccuum wat opgeheven moet worden. Misschien is dit herkenbaar.

Tijdens je consult met mw Kappel 2 weken na de operatie was dit nog niet? Heb je haar gebeld? Kun je er foto's van maken en naar haar mailen? Misschien kan zij advies geven. Ook over een eventuele massage.

Het is nog maar zo kort geleden. Je lijf en borsten hebben 3 tot 6 maanden nodig om hiervan bij te komen. En in die periode zal er heel veel kunnen veranderen aan de vorm en hoe ze aanvoelen.

Ik hoop dat je antwoorden krijgt op je vragen en je snel weer kunt sporten.

Ik 'mag' me volgende week vrijdag overgeven aan de handen van mw Kappel.

Heb je facebook? Ik zou het fijn vinden als we een geheime groep zouden opstarten. Waar meiden die explantatie gaan doen of hebben gehad, elkaar kunnen ondersteunen. Ik vind dat makkelijker praten dan hier. Als je wilt, stuur me dan je fb-naam via pb. Dan maak ik een groep aan.

Ook voor de andere meiden hier... als je behoefte hebt aan een geheime fb groep over onze explantatie ervaringen, stuur me je fb-naam.

Liefs,
Irene
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 nov 2016 12:38

Hoi lieve sexy love,

Helaas zal je dit wel blijven houden. De spier is aan de binnenkant vastgehecht en altijd als je de spieren spant vervormen de borsten dan. Ik heb dat ook en veel meer vrouwen hebben dat.
De pijn in je borstspier wordt wel veel minder, alleen moet je dat gewoon veel tijd geven. Het kan echt een jaar duren voordat borstklachten helemaal weg zijn.

@ Soluna, hier kunnen we ook een geheime groep maken hoor. Maar wij vinden het juist heel belangrijk dat informatie openbaar is, zodat andere vrouwen daar ook wat aan hebben. Juist door onze inzet is er zoveel op gang gekomen en zeker niet door de "geheime" facebookgroep.

Als er behoefte is aan een besloten groep, kan dat op het forum gerealiseerd worden, dus als jullie dat graag willen hoor ik het wel. Maar het liefste hebben we alle ervaringen openbaar, zodat iedereen ze kan bekijken. Je bent gewoon anoniem, dus niemand kan weten dat het over jou gaat. Wil je toch meer kwijt wat je anonimiteit in gevaar brengt, dan kan ik dus een groepje maken. Die kan alleen gezien worden door de dames die bij de groep horen.

Laat maar weten of je dat wilt.

Dikke X
soluna

Ongelezen bericht 24 nov 2016 12:44

Hoi Luna, ik zit dagelijks op facebook en het werkt voor mij zoveel fijner dan het forum, dus vandaar dat ik het voorstelde. Ik heb geen behoefte het hier te doen. Ik vind het te omslachtig. Ik stelde een geheime groep voor omdat meiden zich dan net als hier kunnen verschuilen. Maar besloten (vindbaar door anderen) vind ik ook prima. Ik heb weinig te verbergen ;)
sexy-love

Ongelezen bericht 24 nov 2016 13:47

Het is echt mijn spier die aanspant. Het gaat er meer om dat ik dit twee weken geleden dus niet meer had.
Dat de borst zo vreselijk vervormt.. en nu heb ik het dus wel
Krijg ook meer pijntjes als ik nu die spieren gebruik. Heb eerder het idee dat je juist weer 'los' zijn gegaan ofzo.

Ik vind die vervorming echt lelijk.. sorry dat ik het zeg
Ik heb nu ook (dus sinds de borst vervormd) een rare deuk over de onderkant van mijn rechter borst
Bijna over de hele breedte

Ik vond mijn borsten mooi, nu ziet het er niet meer mooi uit
Deuken, vervorming, niet meer rond....
En ze zijn ook ineens weer kleiner geworden, waar ik ook niks van snap. Bh's pas ik nu al niet meer die ik nieuw had gekocht in cupje A, pff :(

Ik wil gewoon normaal zijn en kunnen sporten.. ik moet ook bijna weer werken.. straks krijg ik daar ook last van
Ik heb intensief werk. Jezus, had ik maar nooit siliconen genomen. Waarom kon ik niet tevreden zijn met wat ik had? :(

Ah ja, zeur modus uit. Kappel is deze week weer weg, dus krijg volgende week pas antwoord
Ze is wel vaak weg helaas. Maar ja wacht het wel af. Toch niks aan de doen denk ik, dus ik ga maar leven met deze on dingen

Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 nov 2016 15:30

Hoi lieve sexy love,
Ik begrijp je angst en verdriet heel erg goed. Helaas weet ik van mezelf dat die vervorming wel een beetje blijft. Ik weet niet of je nog wat vet hebt ergens, want misschien ben je dan een goede kandidaat voor lipofilling. Daar kan dr. Kappel je vorm een beetje mee corrigeren, maar dat vervormen met het aanspannen van je spier zal wel blijven vrees ik. Veel vrouwen hebben dit, maar hebben daar verder niet zoveel problemen mee. De kracht in je spier kan wel verminderd zijn, maar je kunt deze wel weer trainen maar nu zeker nog niet. Ik zou echt nog geen zware sporten doen hoor. Lichte sport is prima verder, maar als het pijn doet stoppen. Alles moet nog genezen vanbinnen. Het kan wel een jaar duren voor littekenweefsel af is. Deze genezing kan pijnklachten geven, veel vrouwen hebben dat nog maanden na explantatie.

Dr. Kappel moet vaak weg op congres, dus vandaar dat ze nu weer weg is.

Wees gerust er komt vast een goede oplossing hoor! Met de tijd krijgen je borsten wat vorm, het is nog zo pas geleden joh. Dat ze iets kleiner zijn nu is omdat de zwellingen weg zijn. Vrouwen moeten nooit zo snel een nieuwe bh kopen, omdat je de eerste paar weken zwelling hebt.

Ik hoop dat je straks tevreden kunt zijn en anders hoop ik dat je lipofiling kunt doen. En dan word je vast zeker wel tevreden.

Sterkte lieverd!!!!!!

KUS+ + Hug

@Soluna: ik snap het hoor! Start gewoon een groepje dan komen de vrouwen vanzelf denk ik. Je mag hier best een link plaatsen hoor.
Vergeet niet dat niet iedereen facebook heeft hè. Ik heb geen facebook, omdat ik dat niet fijn vind. De gedachte dat anderen mij kunnen vinden en volgen enz. Nee, dat vind ik echt niets!

CYBERKISS
sexy-love

Ongelezen bericht 24 nov 2016 16:37

Bedankt lieverd, doet mij even goed.

En trust me, ik heb zat vet zitten hahaha
Genoeg op mijn buik en zeker de benen.
Maar of ik dat wel wil weet ik niet

Daar is ook vrij weinig over bekend wat dat teweeg kan brengen
Misschien krijg je daar ook last van
Misschien krijg je ook wel gekke vage klachten
I don't know. Maar nu zit ik er niet op te wachten.

Ik blaas maar wat vaker op me duim (grapje). :D
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”