Explantatie Sexy Love dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
sexy-love

Ongelezen bericht 28 okt 2016 15:10

Hallo lieve mensen, I'm back! :D
Ben nu thuis, alles is goed gegaan en voel mij prima. Wat druk en steken aan de zijkanten van mijn borsten.
Kan zijn door de drains en dat mijn borstspieren weer vast zijn gemaakt.
Implantaten zijn heel en erg is vrij weinig uit gezweet. 3cc maar, had eerlijk gezegd meer verwacht.
Maar goed, beter zo dan heel veel denk ik dan maar.

Ik lig nu lekker op bedje, diclofenac is ingenomen en komende tijd goed een spiegel opbouwen met ook paracetamol.
Vanavond belt dr Kappel mij en morgenochtend en dan hopelijk maandag die drains eruit.
Ik ben echt perfect behandeld en verzorgd in annatommie. Top mensen!!
Morgen start ik ook met alle vitamines etc. Ben benieuwd naar de nacht

Liefs en jullie horen van mij xx
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 okt 2016 15:28

FEESTJE

We're Happy!

Herstel maar gauw van de operatie en de rest natuurlijk!

+beterschap+

X Luna
soluna

Ongelezen bericht 28 okt 2016 15:48

Super dat het zo goed gegaan is! Geeft goede moed hihi. Nu goed herstellen maar. Veel rusten.
Geeft dr Kappel nog adviezen omtrent het herstel? Qua voeding en supplementen.

Ik heb vandaag op mijn facebook bekend gemaakt dat ik een explantatie krijg. Heel spannend en mooie reacties gekregen. Ik zit op een aantal Amerikaanse breast implantation illness groepen en daar noemen ze elkaar breasties, vandaar ;)

Dit is het bericht:

Ik zal het maar gewoon zeggen... zonder omhaal, op de vrouw af, recht voor zijn raap...

Ik ben een breastie!

Een wat?

Een BREASTIE!

Ooit was ik lid van de doperwtjesgilde. Meer dan 25 jaar geleden. En op een dag kreeg ik gezelschap. Onafscheidelijk zijn we sindsdien.

Waren we.

Want onze wegen zullen binnenkort scheiden. Ons zilveren huwelijk zal nooit een gouden worden.

En ik voel me opgelucht. Lichter. Nu al. Het leven gaat nu beginnen. Mijn leven. Ons leven. In verbinding. Met mezelf. En met anderen. Alle ballast van me af schudden, letterlijk. Een transformatie van buiten. En bovenal van binnen.

Ik vind het doodeng. Het stemmetje van mijn ego dat zegt dat ik er vreselijk zal uitzien. Geen kledingstuk me meer zal staan. Ik me geen vrouw meer zal voelen. Er van alles kan misgaan.

En toch is nu de tijd gekomen. Mijn hart voelt dat het goed is. Voelt zelfs dat het móet. Dat mijn gezondheid boven alles gaat. En dat deze verbintenis van toen niet meer in het plaatje past. Dus ik ga er voor. Begin december gaat het gebeuren.

Nog één ding wil ik jullie zeggen voordat ik afscheid neem. Ik ben enorm dankbaar dat ik met jullie in deze vorm drie jaar lang ons kindje heb kunnen voeden. Dat is niet elke vrouw gegund.

Hail hail to my fellow breasties on Facebook! In a short while I'll be member of the itty bitty titty committee too! ... again ❤
sexy-love

Ongelezen bericht 28 okt 2016 16:33

Wauw wat dapper dat je het op Facebook hebt gezet. Ik zou dat nooit durven haha.
Het gaat allemaal helemaal goed komen met jou en met iedereen.
Zo lang je er achter staat en positief bent dan komt alles goed, zeker weten.

Dr Kappel heeft het verder niet over supplementen gehad of iets dergelijks.
Heb het zelf gevonden hier op de site dus ik gooi er gewoon extra vitamine in.
Even mijn lichaam een boost geven voor maand/ander halve maand.

Liefs xx en dankjewel voor jullie berichten. thanks
Biianca

Ongelezen bericht 28 okt 2016 16:44

Hoi allemaal,

Ik heb jullie post gelezen, erg fijn. Wat zal het spannend zijn geweest voor jullie allemaal om geopereerd te worden. En voor jou sexy - love is het nog maar net gebeurd. Hoe voel je je nu?

Ik word 18 november geopereerd Door mvr. Kappel en vind het dood eng.

Liefs,
Liefss,
Biianca
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 okt 2016 18:09

Hé Bianca, Wat fijn dat jij ook al een datum hebt! Party time

En Soluna wat een mooi berichtje!!! *LOVE*
Je kunt je ook aan onze facebook voegen of had je dat al gedaan?

Heel veel sterkte en succes voor jullie allemaal! -BLOEM-

+LOVE+ Luna
soluna

Ongelezen bericht 28 okt 2016 18:10

Is er een facebook groep? Vertel! :)
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 okt 2016 18:11

Ja we hebben een Facebook pagina weet niet of je dat bedoeld?
soluna

Ongelezen bericht 28 okt 2016 18:14

Een pagina is openbaar toch? Denk dat ie die wel ken. Wat is de naam?
Ik dacht dat je een besloten of geheime groep bedoelde... een beetje zoals dit forum.
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 okt 2016 18:18

Nee, wij hebben geen besloten groep, maar er is wel een open groep. Wordt door iemand anders beheerd.
En dit is onze Facebook pagina.
We hebben zelf geen tijd om zo iets op te zetten namelijk. Maar misschien een idee voor 1 van jullie???
sexy-love

Ongelezen bericht 29 okt 2016 19:41

Pfff ben die drains nu al zo zat!! Haha en ze moeten nog tot sowieso maandag aaaah
Ik heb vrij weinig pijn, maar als ik het heb is het aan die dingen onder me oksel 😔
Konden ze er maar al uit. Ik weet zeker dat ik dan normaler mijn armen kan bewegen als die eruit zijn.
Morgen belt dr Kappel mij nog, als er niet meer dan 30 ml tussen vanochtend en morgenochtend zit dan maken we een afspraak. Ben benieuwd. Vind het allemaal maar eng haha. Vooral als ik ze straks zie .. weet niet of ik dat wel aan kan/durf.

Verder ben ik erg moe, maar 'anders' moe als eerst.. dit is van de operatie zelf, zo voelt het.
Ik ga nu weer even rusten op bed, wil vanavond lekker tv kijken op de bank.
Alles kost nogal wat energie, dus veel rusten doet wonderen.
Slapen is nog lastig, ligt niet lekker. Vandaag wel even op mijn zij gelegen. Prima te doen.

Groetjes aan allemaal ! X
soluna

Ongelezen bericht 29 okt 2016 20:07

Ojee ja, de drains. Niet echt iets om naar uit te kijken. Tegen mij zei ze dat de huisarts ze eruit kan halen. Dan geeft ze instructies mee. Vrijdags operatie, maandags naar huisarts, mits alles goed is natuurlijk. Ik hoop dat je er snel van verlost bent.

Lekker op de bank, tv kijken of een boek lezen. En dan in slaap vallen ;)
Gewoon toegeven aan de vermoeidheid. Alles voor een fijn herstel.

Liefs,
Irene
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 okt 2016 11:19

Wens je heel veel sterkte, nog 1 dagje volhouden!

CYBERKISS
sexy-love

Ongelezen bericht 30 okt 2016 19:05

Jaaaa morgen om 10:00 uur gaan ze eruit.
Doet dit zeer btw? Lijkt me niet, ben met de Diclofenac gestopt. Alleen nog paracetamol.
Voel me prima 👍🏻😁

Liefs xxx
sexy-love

Ongelezen bericht 30 okt 2016 21:59

Net even stiekem half gekeken onder het topje/verband. Oei het is wel heel erg plat (nog)...!!!
Veranderd dit nog?! :lol: :lol: :lol:
Ik had eerst wel meer haha en ben toch echt wel een stuk zwaarder als voor en tijdens mijn implantaten.
Goed, ik wacht het wel af haha. Morgen zal helemaal schrikken zijn als ik ze 'echt' zie.
Maar aan de andere kant ben ik ook wel soort van blij om ze zo te zien, al denk ik dat dat gevoel snel weg zal zijn als ik weer gewone kleren aan doe 😔😔 Oh zucht.

Iemand hier ervaring mee? Wordt het nog beter? Wordt het nog 'voller'??
Hopelijk ga ik het ooit accepteren dat ik er zo uit zie en dat ik mijzelf mooi ga vinden 😉

Liefs !
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”