Super dat het zo goed gegaan is! Geeft goede moed hihi. Nu goed herstellen maar. Veel rusten.
Geeft dr Kappel nog adviezen omtrent het herstel? Qua voeding en supplementen.
Ik heb vandaag op mijn facebook bekend gemaakt dat ik een explantatie krijg. Heel spannend en mooie reacties gekregen. Ik zit op een aantal Amerikaanse breast implantation illness groepen en daar noemen ze elkaar breasties, vandaar
Dit is het bericht:
Ik zal het maar gewoon zeggen... zonder omhaal, op de vrouw af, recht voor zijn raap...
Ik ben een breastie!
Een wat?
Een BREASTIE!
Ooit was ik lid van de doperwtjesgilde. Meer dan 25 jaar geleden. En op een dag kreeg ik gezelschap. Onafscheidelijk zijn we sindsdien.
Waren we.
Want onze wegen zullen binnenkort scheiden. Ons zilveren huwelijk zal nooit een gouden worden.
En ik voel me opgelucht. Lichter. Nu al. Het leven gaat nu beginnen. Mijn leven. Ons leven. In verbinding. Met mezelf. En met anderen. Alle ballast van me af schudden, letterlijk. Een transformatie van buiten. En bovenal van binnen.
Ik vind het doodeng. Het stemmetje van mijn ego dat zegt dat ik er vreselijk zal uitzien. Geen kledingstuk me meer zal staan. Ik me geen vrouw meer zal voelen. Er van alles kan misgaan.
En toch is nu de tijd gekomen. Mijn hart voelt dat het goed is. Voelt zelfs dat het móet. Dat mijn gezondheid boven alles gaat. En dat deze verbintenis van toen niet meer in het plaatje past. Dus ik ga er voor. Begin december gaat het gebeuren.
Nog één ding wil ik jullie zeggen voordat ik afscheid neem. Ik ben enorm dankbaar dat ik met jullie in deze vorm drie jaar lang ons kindje heb kunnen voeden. Dat is niet elke vrouw gegund.
Hail hail to my fellow breasties on Facebook! In a short while I'll be member of the itty bitty titty committee too! ... again ❤