Beste
Ik nickname Meesje ben afgelopen vrijdag geopereerd door dokter Bronckaerts te AZ Turnhout. Ik heb 13 jaar geleden mijn borsten door hem laten vergroten met Mc Ghan style 270cc elk borst onder de spier. Het was mooi gedaan en ik heb hier dan ook veel plezier aan beleefd! Je moet weten dat ik geen borsten had en vol complexen zat en alles wat hij of iemand zei luisterde ik niet naar in die tijd ik wou maar één ding en dat waren borsten hebben en liefst zo snel mogelijk. Ik vond ze wel niet zo natuurlijk eruitzien zo 2 harde ballen ik droeg wel vaste bloesjes maar in bikini was ik niet op mijn gemak ik had het gevoel dat ze het konden zien dat ik een BV gehad had maar ja ik was zo blij met mijn borsten he... tot na de zwangerschap van mijn zoontjes begon ik veel last te krijgen. Vooral nachtelijke zweten en ook overdag vapeurs kreeg ik en ook hield ik opeens zoveel vocht op. Ik heb een erfelijke ziekte FAP een darmziekte ik mis mijn hele dikke darm en heb een pouch (van mijn dunne darm hebben ze een dikke darm gemaakt een stuk dan toch, beetje kunstwerk van een topchirurg UZ Leuven) ik ging al tot 25 keer in de dag naar toilet hierdoor maar nog zwol ik op. Dan begon ik problemen te krijgen met mijn schildklieren ik had met momenten een gevaarlijke hoge hartslag dus naar Leuven testen gedaan ziekte van Graves en Auto immuunziekte getest positief.. ik was van de kaart hoe kan dat nu dacht ik het had niets met mijn ziekte Fap te maken dat er ook nog bij!? Jodiuimtherapie en 2 jaar medicatie verder was ik ervan verlofst. De schildklieren stonden terug goed maar nog steeds die vermoeidheid. Ik dacht nog steeds dat dit met mijn ziekte te maken heeft ik neem nl. veel medicijnen in maar die medicijnen neem ik al jaren heel mijn leven maar nu voelde ik me bejaard worden. Vergetelachtig ik kan geen enkele voornaam onthouden.. nog steeds dat zweten en vapeuraanvallen overdag waardoor ik bij de gyneacoloog belande om me te testen op overgang of pms?! Niets van dat alles was ok. Ik was verstrooid en vooral vermoeid. Ik begon ook een zeurende pijn te krijgen in borsten waardoor ik vorige week bij de HA belande en deze me vertelde dat ik de dag erna al naar het ziekenhuis kon voor een echo. De radioloog was nogal lang op een bepaalde plaats aan het kijken waar ik geen pijn had en hij haalde er een andere soort van echo machine bij die wat beter uitgerust was. Het onderzoek heeft bijna een uur geduurd!? Dezelfde vrijdag werd ik al geopereerd door mijn chirurg van de BV. Hij wond er geen doekjes om ze moesten eruit en wel dadelijk! Met een bang hartje vertrok ik richting ziekenhuis AZ Turnhout. Wat opviel supervriendelijke verpleging. Ik kreeg een kalmeerpil en moest niet lang wachten tot net voor de operatie het was daar bandwerk!? Maar ja de spanning liep op en de chirurg vroeg weer ben je zeker dat je geen vervanging wilt en enkel de implantaten laat verwijderen? Ik zei volmondig JA! Ik werd wakker met een warmtepomp in mijn bed ik ril nl. heel fel na narcose echt shaken doe ik naar het schijnt en mijn tong is superdik op bepaalde plaatsten dus zal ik ook nog even daar op gebeten hebben ik weet er in ieder geval niets meer van! Pijn had ik maar dadelijk kreeg ik een pijnstiller en ik keek voorzichtig naar beneden en zag een grote borstband met drains en het voelde goed echt! Paar uur erna terug op de kamer wederom super vriendelijke verpleging. Ik kreeg heerlijke thee yoghurt broodjes en daarna zoveel thee ik maar wou zelfs met koekje erbij thanks De chirurg kwam tegen de avond zeggen dat de drains eruit mochten en ook vertelde hij dat de rechter borst dus idd. kapot was de prothese en leeg het meest had hij eruit gezogen gekregen en schoon gemaakt!? Het was dus liquide geworden en de linkse borst deze volgens de radioloog niet kapot was maar intact en nog goed was opengeploft bij het zien van lucht zei de chirurg hij verschoot er zelf van dus weer een smurrie hij heeft de kapstel eruit gehaald en veel gekuist zei hij... verder vroeg ik waar de rest van de siliconen dan gebleven waren geen antwoord hij deed zijn handen omhoog zo van tja dat zal nog wat in de borst zitten he... binnen 2 weken moet ik terug hij zei dat ik vocht in mijn borsten heb en iets van een spuit maar daar ben ik nog niet aan toe. We zijn nu 4 dagen verder en ik voel me beter wel nog harstikke moe en veel slapen. Ik heb gekeken en ik moet zeggen ik vind mijn borstjes mooi hij heeft me weer goed geopereerd ik ben heel tevreden over de chirurg ook al heeft hij me die bv gezet ik wou het zo graag en als hij het niet deed dan ging ik naar een andere chirurg dus maar hij zei me toen wel dat er zelfs een vrachtwagen over die siliconen kon rijden dan nog scheuren die dingen nog niet... Ik heb alleen nog wat last van gezwollen bloedvaatjes onder mijn tong volgens de dokter is het normaal met mijn lage weerstand en moet ik nog goed herstellen.. Ik ga nooit nog van die siliconen zetten nooit meer het is een vergif en dank u voor deze forum het heeft mijn leven gered. Alle symptonen deze hierin stonden heb ik. Spijtig genoeg heb ik veel familieleden deze een BV hebben laten zetten ze weten het van mij en ik stuur ze nu verder naar deze informatieve forum. IK wou een wissel doen maar na dit te lezen kwam de puzzelstukjes allemaal op zijn plaats ik voel me al beter zeg! Groetjes van Meesje Party time
Explantatie meesje op 19/02/2016 dokter Bronckaerts
Ik had ook de mcghan, en de chirurg zei van tevoren dat ze natuurlijk aan zouden voelen... wat een ONZIN.
Wat een ontzettend wijs besluit om geen wissel te doen maar om die gifbommen te verwijderen definitief.
Hartstikke goed! Wat zullen je borsten zacht zijn en wat zal het een opluchting wezen!
Wat een ontzettend wijs besluit om geen wissel te doen maar om die gifbommen te verwijderen definitief.
Hartstikke goed! Wat zullen je borsten zacht zijn en wat zal het een opluchting wezen!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...