Explantatie. Ildiko. door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
ildiko

Ongelezen bericht 24 jul 2014 11:57

Thanx dames KUSJE ,
Mik je hoeft je niet te verontschuldigen gekkie KUSJE
Heb dat topic gelezen Luna, wij hebben net 5jaar geleden een nieuwe boxspring aangeschaft ,denk niet dat deze pijnen daarvan komen .

Dag 8:begin nu te merken dat er veel is gebeurt in mijn lichaam ,heb wat vocht in mijn linkerborst :? en nog steeds wel last van die vaatontsteking in mijn arm verder :cry: spierpijn spierpijn en nog eens spierpijn ,en ik doe echt bijna niks behalve beetje opruimen gelukkig hebben mijn 2pubers ook vakantie die doen de zwaardere dingen ......
Maar alles heeft zijn tijd nodig dus gewoon geduldig afwachten wat de dag brengt Flower2 .
Veel liefs ildiko
Janneke

Ongelezen bericht 24 jul 2014 12:23

Hoi hoi ,laat ze maar werken ,die pubers van je ;) Spierpijn ,ja ,vergeet niet dat ze je alle kanten op buigen tijdens de operatie ! XXX Janneke
San

Ongelezen bericht 24 jul 2014 13:11

Hoi ildiko
Vervelend hoor spierpijn hoort erbij denk ik gelukkig zelf geen last van gehad houd je rustig met de arm aan de kant waar wondvocht zit heb er na 3weken nu nog last van wil maar niet weg misschien ook door de warmte fijn dat je kinderen goed helpen die van mij mag ik niks van verwachten autisten denken vaak alleen aan zich zelf zijn 1 dag (uurtje)extra lief en
Dan is het in hun ogen klaar ze hebben toch hun best gedaan ze kunnen zich helaas niet inleven mijn man heeft net een nieuwe baan met wisseldiensten pffff... Wennen hoor hij is dus ook moe en kan niet veel overnemen en de hulp is met vakantie lekker dus mag weer niet ziek zijn en me even lekker laten verwennen gelukkig heb ik beide ouders nog en die zijn wel lief hoor maar even lekker klagen is ook een opluchting trouwens je zal maar alleenstaand zijn nog erger respect voor de mensen dat ze het volhouden zijn er op dit forum trouwens niet veel mensen die er alleen voor staan?
DIKKE pluim aan jullie allen zorg goed voor jullie zelf respect hoor weet niet of ik dit zou kunnen +Vlinder+
En alle anderen natuurlijk ook veel sterkte en succes gewenst CYBERKISS san
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 jul 2014 18:13

Lieverd, geloof me, ik had eerst ook een goed bed, maar het is een enorm verschil. Neem anders alleen een kussen. Rug nek en schouderklachten ontstaan ook doordat deze niet goed worden ondersteund. Dit staat allemaal los van de siliconen hoor, maar het is wel zo dat we gewoon kwetsbaarder zijn om pijnen in het bewegingsapparaat te krijgen hierdoor.
Het kussen is wel duur hoor, maar oooh wat je een verschil. Werd vaak wakker gemaakt met heel veel pijn en dat is nu veel minder.
XXX
Ginny

Ongelezen bericht 24 jul 2014 19:13

Hoi Ildiko,

was nieuwsgierig naar jou verhaal en lees dat je de operatie nog maar net achter de rug hebt.
Succes met je herstel, het kan vanaf nu alleen maar beter gaan ;)
IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
San

Ongelezen bericht 25 jul 2014 02:06

Kwantum heeft nu ook heerlijk kussen met cool foam ook soort traag schuim lijkt me heerlijk 40 euro misschien is dat wat hoop dat het vandaag weer ietsjes beter gaat CYBERKISS San
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 jul 2014 08:37

San helaas zijn er wel een hoop vrouwen die er alleen voor staan. Zielig he?

Het kussen dat ik heb is niet voorgevormd hoor. Nee, daar valt echt niet op te slapen vind ik zelf. Ik heb alle kussens van Tempur geprobeerd hahahahahah wat een verschrikking. Alleen Ombracio deed het voor me. Wel erg duur, maar echt al het geld waard!! Party time
Hier is hij goedkoper: http://www.slaapkennerfidder.nl/tempur- ... tAod_z8ANw

Ik had zelf 169,- betaald :( maar dat komt omdat ik hem in een echte Tempur winkel kocht waar ik meedeed met het testprogramma van Tempur. Het is namelijk wel belangrijk dat je eerst het kussen uittest voordat je het koopt, anders ben je een hoop geld kwijt. Zo had ik eerst een Silvana kussen gekocht bij Beter bed voor 99,- Nou wat een weggegooid geld was dat echt zonde!!! Kussen lag vreselijk en kreeg alleen maar meer klachten. Toen radeloos naar Tempur gegaan en weken kussens uitgetest en met Ombracio meteen raak!

xxx
San

Ongelezen bericht 25 jul 2014 11:27

Hoi weet niet zeker hoor of het kussen bij kwantum iets is maar ik heb er last van het altijd heet te hebben en hier zit soort koelelement in lijkt me ook heerlijk binnenkort maar uitproberen dan horen jullie wel of het voor mij wat is is voor iedereen ook anders misschien ik slaap graag omhoog met mijn hoofd sterkte .
Hoe gaat het nu ildiko na hoeveel weken ga je weer autorijden? Heb begrepen dat je er voorzichtig mee moet zijn dus ik durf nog niet maar dan ben je zo gebonden aan huis als iemand weet wanneer het mag zeg het even!
Verveel jij je ook ildiko ga je nog met vakantie of heb je alles nu even uitgesteld voor na genezing ben benieuwd hoe je de dag door komt sterkte ik hoop dat het vandaag weer 1stapje beter met je gaat CYBERKISS san
ildiko

Ongelezen bericht 29 jul 2014 09:06

Goede-morgen dames ,

Ik ben gisteren op nacontrolle geweest en het ziet er allemaal goed uit ,mijn borsten zien er volgens Dr Kappel goed uit voor wat ze allemaal heeft aangetroffen in mijn lichaam .....ben er zelf ook best tevreden mee .
Ik heb nog het een en ander over de operatie gevraagd ,ik wilde dus weten of het buiten het kapsel en pocket was gegaan en ze zei dus dat ik daar wel van moest uitgaan ,ze heeft zoveel mogelijk schoongemaakt en gespoeld .........ze kwam zelfs bij mijn intacte prothese oude vloeibare silicone resten tegen ,want ze kon moeilijk geloven dat deze nog intact was :evil: dat verklaart ook dat ik al 2jaar niet meer op mijn rechterkant kan slapen en van die kant ook het meeste last heb .......
Ben vandaag begonnen met omega 3 ze raadde me ook aan om de 1ste maand 8capsules te pakken ,de chlorella is besteld en die moest ik langzaam opbouwen .......de reuma pijnen zijn wel erger geworden ,maar ik weet ook dat de weg naar herstel lang kan duren ,maar ik ga er helemaal voor SUCCES!
Ga wel mijn oude operatie verslagen in het Orbis ziekenhuis opvragen en wil daarmee naar de plastic chirurg terug gaan en vragen waarom hij dit verzwegen heeft ,gewoon voor mijn eigen gemoedstoestand .......ben gewoon teleurgesteld op hem !

Liefs ildiko
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 jul 2014 16:18

Ach pop wat naar allemaal!
Erg he om zo het vertrouwen in artsen te verliezen.
SUCCES! Succes hiermee lieverd! Goed dat je voor jezelf opkomt en je zegje gaat doen.
Misschien kun je hier nog wat mee mocht je de kliniek aansprakelijk willen stellen. Vraag in dat geval een schriftelijke verklaring aan dr. Kappel.

+LOVE+ Luna
ildiko

Ongelezen bericht 31 jul 2014 13:55

KUS+ thanx Luna .
San

Ongelezen bericht 03 aug 2014 17:05

Hoi ildiko
Fijn dat het goed met je gaat ik ervaar ook meer pijn in mijn zenuwenklachten in benen en armen zal er wel bijhorend goed van je dat je terug gaat naar je arts zit er ook over na te denken een gesprek aan te vragen maar inderdaad eerst maar alle medische gegevens opvragen sterkte met je herstel lieverd ik reageer momenteel niet veel ivm vakantie maar blijf je volgen hoor hoop zo dat je je snel beter voelt
Groetjes san CYBERKISS
ildiko

Ongelezen bericht 27 aug 2014 11:52

Zo ........daar ben ik weer :D
Het is vandaag precies 6weken geleden dat ik bevrijd ben van mijn siliconen borsten ,en ik moet zeggen dat het nu goed met mij gaat +Thumbs+Up+ en het voelt ook zo natuurlijk ,warm en zacht aan ..... en het valt me allemaal reuze mee hoe ze eruit zien ,heb wel 1maatje cup verschil en ik vind het litteken van de rechterborst nog niet mooi helen ,maar alles heeft zijn tijd nodig !
Was na 2weken begonnen met het ontgiften en tjonge zeg!!! wat heeft dat veel met mij gedaan ik voelde me hondsberoerd en een hoofdpijn niet normaal .......maar nu gaat het allemaal beter (neem 3x daags 3 chlorella en 2xdaags 4 omega3 en dan vitamine D en voor de nacht 2lyrica ) de reuma pijnen in mijn hele lijf zijn (nog) niet verbeterd maar mijn energie-level dan weer wel :D krijg wel van veel mensen te horen dat ik er goed uitzie niet meer zo opgeblazen en getekend in het gezicht ben dan ook zo blij dat het forum er is om ons te informeren en bij te staan -BLOEM- IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM LOVE3 wil weer eens proberen om te gaan zwemmen om wat conditie te krijgen en spieropbouw ,want na 3 jaar niks te kunnen wil ik het langzaam gaan proberen !
ga strakjes weer eens inlezen en reageren hier heel veel liefs ildiko IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM .
Momo

Ongelezen bericht 27 aug 2014 12:05

Hallo Ildiko,

wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Klappen

Doe verder rustig aan. FLOWER

Liefs,

Momo
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
ildiko

Ongelezen bericht 27 aug 2014 14:58

Dankjewel Momo IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM ,
maar hoe gaat het nu met jou ?? en je ontstekingen ?? en ben je ook zo blij met je eigen boobs :oops: hihi .
Liefs ildiko
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”