Goede-morgen dames ,
Ik ben gisteren op nacontrolle geweest en het ziet er allemaal goed uit ,mijn borsten zien er volgens Dr Kappel goed uit voor wat ze allemaal heeft aangetroffen in mijn lichaam .....ben er zelf ook best tevreden mee .
Ik heb nog het een en ander over de operatie gevraagd ,ik wilde dus weten of het buiten het kapsel en pocket was gegaan en ze zei dus dat ik daar wel van moest uitgaan ,ze heeft zoveel mogelijk schoongemaakt en gespoeld .........ze kwam zelfs bij mijn intacte prothese oude vloeibare silicone resten tegen ,want ze kon moeilijk geloven dat deze nog intact was

dat verklaart ook dat ik al 2jaar niet meer op mijn rechterkant kan slapen en van die kant ook het meeste last heb .......
Ben vandaag begonnen met omega 3 ze raadde me ook aan om de 1ste maand 8capsules te pakken ,de chlorella is besteld en die moest ik langzaam opbouwen .......de reuma pijnen zijn wel erger geworden ,maar ik weet ook dat de weg naar herstel lang kan duren ,maar ik ga er helemaal voor SUCCES!
Ga wel mijn oude operatie verslagen in het Orbis ziekenhuis opvragen en wil daarmee naar de plastic chirurg terug gaan en vragen waarom hij dit verzwegen heeft ,gewoon voor mijn eigen gemoedstoestand .......ben gewoon teleurgesteld op hem !
Liefs ildiko