Overgeven na de narcose
Luna, en andere lieve meiden... Ik ben nog in ontkenning, maar ben 24 maart bij niessen aan de beurt. Als ik nog durf, mn mamsie is vanmorgen geopereerd en die is heel slecht door de narcose gegaan. 6x gespuugd, draaierig, niet kunnen praten of bewegen, maar wel iedereen kunnen horen (na de operatie). Ow mèn...wat is dit?!
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
-
Was dit bij Niessen?Mami-M schreef: ↑25 feb 2020 21:46Luna, en andere lieve meiden... Ik ben nog in ontkenning, maar ben 24 maart bij niessen aan de beurt. Als ik nog durf, mn mamsie is vanmorgen geopereerd en die is heel slecht door de narcose gegaan. 6x gespuugd, draaierig, niet kunnen praten of bewegen, maar wel iedereen kunnen horen (na de operatie). Ow mèn...wat is dit?!
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
bloempje70 schreef: ↑25 feb 2020 22:16Was dit bij Niessen?Mami-M schreef: ↑25 feb 2020 21:46Luna, en andere lieve meiden... Ik ben nog in ontkenning, maar ben 24 maart bij niessen aan de beurt. Als ik nog durf, mn mamsie is vanmorgen geopereerd en die is heel slecht door de narcose gegaan. 6x gespuugd, draaierig, niet kunnen praten of bewegen, maar wel iedereen kunnen horen (na de operatie). Ow mèn...wat is dit?!
Ja!
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
-
Ik vraag dit omdat ik nu het idee ga krijgen dat er best veel mensen misselijk en naar zijn vd narcose daar in Amstelveen. Degene voor mij had meerdere malen gespuugd. Ik heb zelf een aantal wegtrekkers gehad de dag vd operatie en in de avond gespuugd en volgens mij heb ik hier op het forum ook nog een aantal gevallen gelezen. Ik heb het trouwens op de eerste nacontrole gemeld bij Niessen en hij vroeg mij of ik nog wist wie de anesthesist was. Kennelijk had ik alleen de naam onthouden vd assistent dus ik weet niet wie het bij mij was.Mami-M schreef: ↑26 feb 2020 10:13bloempje70 schreef: ↑25 feb 2020 22:16Was dit bij Niessen?Mami-M schreef: ↑25 feb 2020 21:46Luna, en andere lieve meiden... Ik ben nog in ontkenning, maar ben 24 maart bij niessen aan de beurt. Als ik nog durf, mn mamsie is vanmorgen geopereerd en die is heel slecht door de narcose gegaan. 6x gespuugd, draaierig, niet kunnen praten of bewegen, maar wel iedereen kunnen horen (na de operatie). Ow mèn...wat is dit?!
Ja!
Heeft je moeder het aangegeven? Overigens werd ook wel oké wakker uit de narcose maar kreeg ik later een reactie. Heb ook efidrine gehad omdat mijn bloeddruk daalde (ik ging zweten, werd duizelig en misselijk door de dalende bloeddruk en heb dat op weg naar huis en thuis ook nog meerdere malen gehad).
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
Gefeliciteerd met je datum Mami-M! 
Snap je angst. Ik zou dit met de anesthesist bespreken wanneer je het pre operatieve consult hebt daar. Dit is wel heel belangrijk! Vraag wat ze geven ter voorkoming van de misselijkheid.
Dr. Niessen hoort dit ook te overleggen met zijn team, als er veel mensen waren bij wie dat is gebeurd. Ik ga ervan uit dat hij dit doet na al die meldingen van vrouwen.
Dames geef het aan!
Hoe dan ook niet angstig worden hierdoor. Alles komt goed hoor, echt!!!🥰
Snap je angst. Ik zou dit met de anesthesist bespreken wanneer je het pre operatieve consult hebt daar. Dit is wel heel belangrijk! Vraag wat ze geven ter voorkoming van de misselijkheid.
Dr. Niessen hoort dit ook te overleggen met zijn team, als er veel mensen waren bij wie dat is gebeurd. Ik ga ervan uit dat hij dit doet na al die meldingen van vrouwen.
Dames geef het aan!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Het was een vrouw bij mn moeder. Ik zal een man krijgen...ppff te eng allemaalbloempje70 schreef: ↑26 feb 2020 10:21Ik vraag dit omdat ik nu het idee ga krijgen dat er best veel mensen misselijk en naar zijn vd narcose daar in Amstelveen. Degene voor mij had meerdere malen gespuugd. Ik heb zelf een aantal wegtrekkers gehad de dag vd operatie en in de avond gespuugd en volgens mij heb ik hier op het forum ook nog een aantal gevallen gelezen. Ik heb het trouwens op de eerste nacontrole gemeld bij Niessen en hij vroeg mij of ik nog wist wie de anesthesist was. Kennelijk had ik alleen de naam onthouden vd assistent dus ik weet niet wie het bij mij was.
Heeft je moeder het aangegeven? Overigens werd ook wel oké wakker uit de narcose maar kreeg ik later een reactie. Heb ook efidrine gehad omdat mijn bloeddruk daalde (ik ging zweten, werd duizelig en misselijk door de dalende bloeddruk en heb dat op weg naar huis en thuis ook nog meerdere malen gehad).
Mijn moeder had een dubbele dosis tegen de misselijkheid gekregen en toch nog...Luna schreef: ↑26 feb 2020 10:40Gefeliciteerd met je datum Mami-M!
Dames geef het aan!
-
Dat verklaart misschien waarom Niessen bij mij vroeg of het een vrouw was
. Dat was overigens niet zo. Ik had een man maar vraag me niet meer hoe hij eruit zag
. Door alle stress zou ik het niet meer weten 
Lieve Mami-M,Mami-M schreef: ↑25 feb 2020 21:46Luna, en andere lieve meiden... Ik ben nog in ontkenning, maar ben 24 maart bij niessen aan de beurt. Als ik nog durf, mn mamsie is vanmorgen geopereerd en die is heel slecht door de narcose gegaan. 6x gespuugd, draaierig, niet kunnen praten of bewegen, maar wel iedereen kunnen horen (na de operatie). Ow mèn...wat is dit?!
Ik denk dat ik schuin t.o jouw moeder lag.
Daar lag een vrouw die ook explantatie had gedaan en heel veel moest spugen. Tussen 14 en 16 uur zo ongeveer.
Hoewel er geen bezoek mag komen werd haar partner (denk ik) gebeld om haar te ondersteunen.
Klopt het dat zij hadden aangeven je moeder met de ambulance te willen vervoeren naar huis ivm de ellende?
Gaat het nu weer?
Ik heb nadat vermoedelijk je moeder weg ging om half 5 iets gespuugd. Mijn beschuitje kwam eruit en bij thuis komst ook nog iets.
In 2020 bevrijd na 20 jaar 
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Niet iedereen reageert hetzelfde natuurlijk.
Naar dat je moeder er zo ziek van was, hoop dat het beter gaat inmiddels.
Snap dat jou dat angstig maakt. Geef het aan bij ze en laat ze je ondersteunen.
De een word misselijk van de narcose, de ander niet. Het is best heftig voor een lichaam. Zeker voor een lichaam die al ziek is van de siliconen. Maar je weet waarvoor je het doet, uiteindelijk om beter te worden.
Laat je niet sturen door angst, vertrouw op de kundigheid van Niessen en zijn team. Er zijn ook heel veel dames hier die wel hele goede ervaringen hebben bij hem en zijn team.
Vertel je angsten aan hun en laat je begeleiden door ze.
Probeer je angst te voelen en geef het daarna een plekje, het mag er zijn maar hoeft niet te overheersen.
(Makkelijk gezegd, weet ik maar oefening baart kunst)
Je hebt geen controle over hoe het straks zal gaan maar wel over hoe je de komende maand gaat doen.
Ik stuur je liefde en kracht om je te helpen rustiger te worden.
Het komt allemaal goed
Naar dat je moeder er zo ziek van was, hoop dat het beter gaat inmiddels.
Snap dat jou dat angstig maakt. Geef het aan bij ze en laat ze je ondersteunen.
De een word misselijk van de narcose, de ander niet. Het is best heftig voor een lichaam. Zeker voor een lichaam die al ziek is van de siliconen. Maar je weet waarvoor je het doet, uiteindelijk om beter te worden.
Laat je niet sturen door angst, vertrouw op de kundigheid van Niessen en zijn team. Er zijn ook heel veel dames hier die wel hele goede ervaringen hebben bij hem en zijn team.
Vertel je angsten aan hun en laat je begeleiden door ze.
Probeer je angst te voelen en geef het daarna een plekje, het mag er zijn maar hoeft niet te overheersen.
(Makkelijk gezegd, weet ik maar oefening baart kunst)
Je hebt geen controle over hoe het straks zal gaan maar wel over hoe je de komende maand gaat doen.
Ik stuur je liefde en kracht om je te helpen rustiger te worden.
Het komt allemaal goed
Dr. Niessen weet toch wel welke anesthesist hem geassisteerd heeft tijdens de operaties? Hoezo moeten jullie dat weten?
In ieder geval altijd doorgeven dat je snel misselijk wordt. Dan krijg je extra medicijnen.
Naar misselijkheid, weet er alles van
Sterkte meiden!
In ieder geval altijd doorgeven dat je snel misselijk wordt. Dan krijg je extra medicijnen.
Naar misselijkheid, weet er alles van
Sterkte meiden!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik ben altijd misselijk en kom slecht bij na een narcose.
Deze keer bij van Selms echt geen centje pijn gehad.
Ik stond echt zo weer op straat na de operatie.
Was echt verbazingwekkend. Ik heb nog niemand voorbij zien komen die bij het Jan van Goyen geholpen was misselijk was na de operatie.
Deze keer bij van Selms echt geen centje pijn gehad.
Ik stond echt zo weer op straat na de operatie.
Was echt verbazingwekkend. Ik heb nog niemand voorbij zien komen die bij het Jan van Goyen geholpen was misselijk was na de operatie.
-
Ik meldde het op de nacontrole na 2 weken. Ik denk niet dat hij dan nog uit zijn hoofd weet wie de anesthesist was
Hey Zusss, ja klopt! Haar vriend mocht idd naar boven komen. Het gaat nu weer wat beter met haar, maar dit heeft 2 dagen geduurd. Ze gaat nu wel EMDR doen voor deze traumatische ervaring.Zusss schreef: ↑27 feb 2020 07:15Lieve Mami-M,Mami-M schreef: ↑25 feb 2020 21:46Luna, en andere lieve meiden... Ik ben nog in ontkenning, maar ben 24 maart bij niessen aan de beurt. Als ik nog durf, mn mamsie is vanmorgen geopereerd en die is heel slecht door de narcose gegaan. 6x gespuugd, draaierig, niet kunnen praten of bewegen, maar wel iedereen kunnen horen (na de operatie). Ow mèn...wat is dit?!
Ik denk dat ik schuin t.o jouw moeder lag.
Daar lag een vrouw die ook explantatie had gedaan en heel veel moest spugen. Tussen 14 en 16 uur zo ongeveer.
Hoewel er geen bezoek mag komen werd haar partner (denk ik) gebeld om haar te ondersteunen.
Klopt het dat zij hadden aangeven je moeder met de ambulance te willen vervoeren naar huis ivm de ellende?
Gaat het nu weer?
Ik heb nadat vermoedelijk je moeder weg ging om half 5 iets gespuugd. Mijn beschuitje kwam eruit en bij thuis komst ook nog iets.
Wat super naar dat jij ook misselijk bent geworden later!
Ik zelf heb t nog niet meegemaakt. Maar 1 ding weet ik wel. Ik was al aan t twijfelen, dat weet iedereen die mn bericht heeft gelezen. Ben er bijna over uit dat ik toch voor Kanhai ga, ik slaap het het weekend over en dan neem ik een definitieve beslissing.
Dank je voor je berichtje ♡