Hallo Jedaja,
ik ben juist iemand die altijd heel erg open is geweest over alles (dus ook over dat ik ze heb laten vergroten). Ik maak me dus ook helemaal niet druk over het feit dat het rondgaat in het dorp waar ik woon.
Toen ik 2 jaar terug mijn borstvergroting had laten uitvoeren was het juist mijn zoon (van toen 5 jaar) die de klas in kwam stormen en schreeuwde tegen de juf dat hij zo trots op me was want mama had nieuwe borsten gekocht haha
Ik denk dat iedereen even niet wist hoe ermee om te gaan maar ik heb geen enkel moment van schaamte gehad. Ik deed het voor mezelf en niet voor anderen dus vond het ook niet erg wat anderen ervan vonden.
Nu met het verwijderen van de implantaten ben ik tegen iedereen ook eerlijk geweest en vooral ook tegen mijn kinderen (nu 7 en 4). Ik heb uitgelegd dat mama gewoon best wel ziek wordt van de opvulling in haar borsten en dat ze eruit moeten. Hopelijk word ik daarna weer beter en kunnen we weer leuke dingen samen gaan doen. Op dit moment was ik al een jaar lang erg ziek dus we hadden al veel in moeten leveren.
Ze snapten het volledig en vroegen natuurlijk wel van hoe gaat het eruit zien en hoe gaat dat dan. Daarin ben ik (wel in kindertaal) eerlijk geweest en heb ik gewoon gezegd dat ik naar de dokter ga, daar ga slapen en dat ze het er dan uit gaan halen. Dat ik daarna even een tijdje voorzichtig moet zijn en dat mama er na de tijd hetzelfde als hun en papa uit gaat zien maar dan zonder het borsthaar van papa (een geintje tussendoor maakt het juist goed lijkt mij).
Na de operatie wouden ze het eigenlijk beide direct zien..daar heb ik toch 3 dagen mee gewacht tot het ergste er een beetje vanaf was en daarna was het ook direct klaar. De implantaten vonden ze trouwens ook erg interessant om gewoon even te voelen en te bekijken.
Nu hebben ze het er helemaal niet meer over en is mama weer gewoon mama maar dan zonder borsten..en dan hopelijk binnenkort een gezonde mama