Na dual plane: borst beweegt nog?

Stel hier je vragen.
Tina

Ongelezen bericht 02 aug 2019 12:34

Hi dames,

Ik ben supertevreden met mijn kleine borstjes weer, maar merk soms nog dat ze gek bewegen. Ik had dit met implantaten nog erger, omdat ze dual plane geplaatst waren. Ze bewogen dan als ik mn spier aanspande, heel naar vond ik dat. De implantaten zijn er nu natuurlijk uit, maar dat gevoel heb ik soms nog steeds een beetje. Wel minder dan met implantaten, maar af en toe verschuift het nog bij bepaalde bewegingen. Is dat normaal? Gaat het nog weg 😅?

Xx
Tina

Ongelezen bericht 02 aug 2019 12:35

En dan bedoel ik dus de spier beweging en een soort verschuiving/ vertrekking, niet het bewegen van de borsten zelf.
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 aug 2019 14:49

Ik denk niet dat nog weggaat. Dit komt omdat de spier en de borst zijn gehecht. Ik heb er zelf ook nog last van als ik de spieren aanspan. Dan krijgen mijn borsten een heel rare vorm. Ze verplaatsen zich inderdaad wat omhoog. Er kan wel wat aan gedaan worden, zodat het minder wordt, maar ik vind het niet nodig en zou het ook echt niet willen! Nog meer gesnij in mijn borsten of borstspieren. Nee denk je wel😉
Het gevoel is straks wel minder lieve schat. Nu ben je net geopereerd alles is misschien nog wat stroef. Na een tijdje boeit het niet langer. Wacht maar af.
Lekker laten masseren door manlief🤣

💋💕
Tina

Ongelezen bericht 02 aug 2019 20:30

Luna schreef:
02 aug 2019 14:49
Ik denk niet dat nog weggaat. Dit komt omdat de spier en de borst zijn gehecht. Ik heb er zelf ook nog last van als ik de spieren aanspan. Dan krijgen mijn borsten een heel rare vorm. Ze verplaatsen zich inderdaad wat omhoog. Er kan wel wat aan gedaan worden, zodat het minder wordt, maar ik vind het niet nodig en zou het ook echt niet willen! Nog meer gesnij in mijn borsten of borstspieren. Nee denk je wel😉
Het gevoel is straks wel minder lieve schat. Nu ben je net geopereerd alles is misschien nog wat stroef. Na een tijdje boeit het niet langer. Wacht maar af.
Lekker laten masseren door manlief🤣

💋💕
nee dat ben ik met je eens! Geen gesnij meer aub☹️ Hoop dat het iets beter wordt inderdaad. Ik ben vooral bang dat ik daardoor iets kapot maak oid.
Hahah manlief zou ze denk ik maar al te graag masseren haha de afgelopen maanden mocht ie er bijna niet aanzitten😂
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 aug 2019 21:04

Bij mij is het wel minder geworden dan in de periode vlak na de operatie. Het is niet volledig weg, maar het is niet storend meer vind ik zelf.
Snoes

Ongelezen bericht 11 feb 2024 13:55

Vraag: wat gebeurd er met de holte na verwijdering van de protheses bij dual plane plaatsing ?
Mijn protheses waren dual plane geplaatst en 2 febr jo. verwijderd. Groeien de delen in de borst die open ‘gesneden’ zijn om de protheses tussen te plaatsen, weer aan elkaar als de protheses er nu uit zijn ? Ik vroeg dit aan de assistente en zij wist het antwoord niet. Wie weet het antwoord wel ? En hoe lang duurt dit proces.
Groetjes Snoes.
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 feb 2024 15:50

Snoes schreef:
11 feb 2024 13:55
Vraag: wat gebeurd er met de holte na verwijdering van de protheses bij dual plane plaatsing ?
Mijn protheses waren dual plane geplaatst en 2 febr jo. verwijderd. Groeien de delen in de borst die open ‘gesneden’ zijn om de protheses tussen te plaatsen, weer aan elkaar als de protheses er nu uit zijn ? Ik vroeg dit aan de assistente en zij wist het antwoord niet. Wie weet het antwoord wel ? En hoe lang duurt dit proces.
Groetjes Snoes.
Als de kapsels zijn verwijderd groeit het weer aan elkaar. Wanneer artsen de kapsels laten zitten, dan maken ze soms inkepingen in het kapsel, zodat de holte dichtgroeit.
Snoes

Ongelezen bericht 11 feb 2024 19:24

De kapsels zijn niet verwijderd omdat ze volgens de pc erg dun waren en er goed uit zagen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 feb 2024 09:59

Snoes schreef:
11 feb 2024 19:24
De kapsels zijn niet verwijderd omdat ze volgens de pc erg dun waren en er goed uit zagen.
Dan heeft de arts waarschijnlijk hier en daar in het kapsel gesneden. Of ze dit allemaal doen weet ik niet... Maar dit is wel een procedure die ze vaak hanteren.
Artsen gaan ervan uit dat het lichaam het kapsel vanzelf opruimt, maar helaas hebben wij in de literatuur gezien dat dit niet altijd het geval is.

Ik kan je alleen vertellen dat er meer vrouwen waren bij wie de dunne kapsels bleven zitten en het uiteindelijk goed is gekomen. Houd daar aan vast oke?

Dikke kus!😘
Snoes

Ongelezen bericht 12 feb 2024 11:38

Dankjewel Luna :)
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 feb 2024 09:45

Snoes schreef:
12 feb 2024 11:38
Dankjewel Luna :)
💖
Plaats reactie

Terug naar “Esthetisch resultaat”