Mijn explantatie zit erop gelukkig, wat was ik vreselijk zenuwachtig!
Ik moest om 10 uur in het ziekenhuis zijn en we waren ruim optijd.
Dus nog best lang wachten en dat met die zenuwen.
Toen kreeg ik mn pilletjes en een bed en mocht een super sexy operatiehemd aan

Ik werd naar beneden gereden, het was er best druk, kreeg mn infuus en toen zag ik een bekent gezicht; Dr van Loenen!
Ze zou het aftekenen op de OK dus daar werd ik heen gereden.
Ik zat te trillen van de zenuwen maar wat was Dr. van Loenen lief voor me en ze heeft het allemaal heel precies afgetekent. Toen kreeg ik een kapje met zuurstof, even goed ademen en toen kreeg ik de narcose. Denk maar aan iets leuks, welterusten!
En toen werd ik langzaam wakker en ik veel steeds ook weer weg.
Ik kwam heel moeilijk uit de narcose, ze hadden 1,5 uur voor mij geplant en het heeft 2,5 uur geduurd!
Ik mocht terug naar boven en daar was mijn vriend en mijn vader, wat fijn om hun te zien, Dr van Loenen kwam ook meteen nog naar me toe maar wat er allemaal was gezegd ging meer langs me heen omdat ik nog zo suf en moe was.
Toen kreeg ik wat eten en drinken en daar knapte ik best van op.
Het ging langzaam steeds iets beter en ik keek even onder het strakke ding dat ik aan had, jeetje dat was best wel schrikken.. maar toch viel het me ook wel mee, heel dubbel eigelijk.
Ik moest vanwege de lift een nachtje blijven en het was best gezellig met de 2 dames die op dezelfde kamer lagen, ik had maar heel kort geslapen, van half 2 tot half 5.
De dag erna zou Dr. van Loenen rond 9 uur komen en ik zou als het goed was rond 10 uur naar huis mogen.
En daar was ze, we hebben samen gekeken en ze vertelde dat ze zich flink in het zweet heeft gewerkt voor me. Ze waren wat ongelijk en dat heeft ze geprobeerd wat gelijk te maken en ze hadden behoorlijk gezweet dus ze is flink aan het spoelen geweest. Ook heeft ze voor mij de keuze gemaakt tijdens de operatie om de lift toch alleen via de tepel te doen dus niet nog een litteken erbij van boven naar beneden. Ze dacht dat, dat niet zo mooi zou zijn op een kleinere borst. Ze zei dat ze het altijd nog wil doen als ik het zo niet strak genoeg vind. Ik kijk aan hoe het in de loop van tijd bij gaat trekken maar denk dat ik het lekker zo laat, liever iets slapper dan nog een litteken extra! Dus ik ben haar dankbaar dat ze die keuze voor mij heeft gemaakt.
Toen heeft ze mij geholpen om mijn bh aan te doen.
En een half uurtje later kwamen mijn vriend en mijn kleine meid me ophalen, wat was ik blij ze te zien!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de goede zorgen en naar huis!!

En nu lekker thuis, ik ben blij dat ze eruit zijn dat is een opluchting maar ik moet nog heeel erg wennen maar dat is logisch.
Ben benieuwd hoe ze er over een paar maanden uitzien.
Nu in een shirtje en een strakke sportbh is het gewoon niet veel, maar wel puur natuur en gezond!!
Ik ben zeer tevreden over Dr. van Loenen, ze heeft hartstikke haar best gedaan en ze is een ontzettend lieve vrouw!
Ik ga nu nog even lekker op de bank liggen, nog even bijkomen.
Liefs Wendy