Explantatie Wendy1986 - 12 juli door van Loenen

Deel ervaringen en foto's.
Wendy1986

Ongelezen bericht 14 jul 2012 17:18

Hallo Lieve iedereen!
Mijn explantatie zit erop gelukkig, wat was ik vreselijk zenuwachtig!

Ik moest om 10 uur in het ziekenhuis zijn en we waren ruim optijd.
Dus nog best lang wachten en dat met die zenuwen.
Toen kreeg ik mn pilletjes en een bed en mocht een super sexy operatiehemd aan ;) Ik lag naast een hele gezellige vrouw, veel gekletst en toen was het zover.
Ik werd naar beneden gereden, het was er best druk, kreeg mn infuus en toen zag ik een bekent gezicht; Dr van Loenen!
Ze zou het aftekenen op de OK dus daar werd ik heen gereden.
Ik zat te trillen van de zenuwen maar wat was Dr. van Loenen lief voor me en ze heeft het allemaal heel precies afgetekent. Toen kreeg ik een kapje met zuurstof, even goed ademen en toen kreeg ik de narcose. Denk maar aan iets leuks, welterusten!
En toen werd ik langzaam wakker en ik veel steeds ook weer weg.
Ik kwam heel moeilijk uit de narcose, ze hadden 1,5 uur voor mij geplant en het heeft 2,5 uur geduurd!
Ik mocht terug naar boven en daar was mijn vriend en mijn vader, wat fijn om hun te zien, Dr van Loenen kwam ook meteen nog naar me toe maar wat er allemaal was gezegd ging meer langs me heen omdat ik nog zo suf en moe was.
Toen kreeg ik wat eten en drinken en daar knapte ik best van op.
Het ging langzaam steeds iets beter en ik keek even onder het strakke ding dat ik aan had, jeetje dat was best wel schrikken.. maar toch viel het me ook wel mee, heel dubbel eigelijk.
Ik moest vanwege de lift een nachtje blijven en het was best gezellig met de 2 dames die op dezelfde kamer lagen, ik had maar heel kort geslapen, van half 2 tot half 5.
De dag erna zou Dr. van Loenen rond 9 uur komen en ik zou als het goed was rond 10 uur naar huis mogen.
En daar was ze, we hebben samen gekeken en ze vertelde dat ze zich flink in het zweet heeft gewerkt voor me. Ze waren wat ongelijk en dat heeft ze geprobeerd wat gelijk te maken en ze hadden behoorlijk gezweet dus ze is flink aan het spoelen geweest. Ook heeft ze voor mij de keuze gemaakt tijdens de operatie om de lift toch alleen via de tepel te doen dus niet nog een litteken erbij van boven naar beneden. Ze dacht dat, dat niet zo mooi zou zijn op een kleinere borst. Ze zei dat ze het altijd nog wil doen als ik het zo niet strak genoeg vind. Ik kijk aan hoe het in de loop van tijd bij gaat trekken maar denk dat ik het lekker zo laat, liever iets slapper dan nog een litteken extra! Dus ik ben haar dankbaar dat ze die keuze voor mij heeft gemaakt.
Toen heeft ze mij geholpen om mijn bh aan te doen.
En een half uurtje later kwamen mijn vriend en mijn kleine meid me ophalen, wat was ik blij ze te zien!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de goede zorgen en naar huis!! :)

En nu lekker thuis, ik ben blij dat ze eruit zijn dat is een opluchting maar ik moet nog heeel erg wennen maar dat is logisch.
Ben benieuwd hoe ze er over een paar maanden uitzien.
Nu in een shirtje en een strakke sportbh is het gewoon niet veel, maar wel puur natuur en gezond!!

Ik ben zeer tevreden over Dr. van Loenen, ze heeft hartstikke haar best gedaan en ze is een ontzettend lieve vrouw!

Ik ga nu nog even lekker op de bank liggen, nog even bijkomen.

Liefs Wendy
Lena

Ongelezen bericht 14 jul 2012 17:47

hallo wendy,
We hebben elkaar even kort ontmoet op de afdeling in het Slotervaartziekenhuis op 12 juli, alwaar ik ook mijn explantatie door dr. Loenen heb laten doen. Ik was al benieuwd hoe je alles ervaren hebt. Ik heb mij ook net aangemeld op het forum en mij voorgesteld en mijn verhaal geschreven. Wat fijn he dat het achter de rug is, ik ben ook zo opgelucht, moet mezelf wel steeds even knijpen 'ze zijn er echt uit'. Ben jij ook nog zo slap, nog niet echt in staat om veel te doen. Wel heftig bij jou dat er meerdere littekens zijn, ik hoop dat ze goed herstellen. Ik schrok zelf wel even van mijn borsten toen ik ze voor het eerst zag. Maar ik merk dat ze steeds meer bijtrekken. En ik vind het helemaal prima zoals ze er uit zien. Ik las ook verder op het forum dat je ook behoorlijk in angst en onzekerheid hebt gezeten. Ik ben door hetzelfde gegaan en ik ben ook zo blij dat dr. Van Loenen echt een aardige vrouw is en ons zo goed geholpen heeft. Wens je veel sterkte met het herstel.
Pia

Ongelezen bericht 14 jul 2012 18:32

Hey weer tevreden vanLoenenLadies erbij.
(de andere pc's zijn ook heel goed hoor zoals Kappel, Kingma etc maar ik ben ook door van Loenen geholpen vandaar dat ik het zo opschrijf).

Wendy chapeau voor je strakke boobybevrijdingsactie meid!
En wat top van Van Loenen dat ze zo meedacht en je littekens wilde beperken.

Is toch superfijn dat het gezweet van de sili's een halt toegeroepen is?
Puur natuur is toch het beste.

Er lopen een hoop vrouwen rond met zwetende sili's, wij horen daar gelukkig niet meer bij! Oh de vrijheid!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Wendy

Ongelezen bericht 14 jul 2012 20:08

Joehoeee iemand bevrijd van de siliconen! Fijn om te horen dat het allemaal zo goed ging en dat je zo tevreden bent over dr van Loenen.
Heb je de implantaten ook meegekregen naar huis of gezien ofzo? Ben daar wel even benieuwd naar. Wat een opluchting dat je van die zwetende chemicalien af bent...
Ik wens je een heeeeel voorspoedig herstel!
Groetjes Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 jul 2012 10:39

Wendy, ik had je al geschreven. Hier nog iets erbij:
Afbeelding
xxxxjes Luna

(Ps. Ik ben Luna, maar de Zon is mijn grote kracht. Hij straalt in mij. Zo jammer dat ik hem niet zo veel kan zien :) )
lisa

Ongelezen bericht 15 jul 2012 10:57

Goed te lezen dat je thuis bent en dat je opgelucht bent en tevreden!
Wendy1986

Ongelezen bericht 15 jul 2012 16:49

Bedankt voor jullie reactie's!
Ik heb ze inderdaad mee naar huis gekregen, dat had ik op de OK nog tegen haar gezegd.
Ik begin er al iets meer aan te wennen, maar toch is het nog vreemd.
Voor mijn BV was ik altijd een echte koukleum, had het altijd koud!
Het laatste half jaar had ik het altijd hartstikke warm en ik zweette me een ongeluk, en mijn zweet rook heel vreemd en vies.
Nu na de explantatie voel ik me weer zoals vroeger, ik heb gister weer lekker mn vestje gepakt en die had ik al heeeel lang niet aangehad.
Vind het alleen heel moeilijk om rustig aan te doen vooral omdat ik een kleine heb die veel aandacht vraagt en bij je wil zitten, maarja ik probeer het wel!

Liefs Wendy
Monique256

Ongelezen bericht 16 jul 2012 08:19

Sorry lieverd dat ik zo laat reageer, maar ik heb zeker aan je gedacht.Alle zenuwen voor een goed doel gehad.Gefeliciteerd hoor. Je kunt nu niet meer ziek worden van siliconen en dar dat is toch ook fijn voor dochtertje,vriend, etc.want die lijden stiekum ook als jij in de ellende zit.Neem echt voldoende tijd voor je herstel en wees voorzichtig. Viel het achteraf allemaal wel mee ?
Beterschap.
Liefs Monique256
Wendy

Ongelezen bericht 25 jul 2012 21:06

Hey hoe is het nou met je?
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 aug 2012 10:37

Lieve Wendy,
Ik weet dat je heel erg ziek was. Ik hoop dat je je nu steeds beter begint te voelen, zodat je kunt beginnen met ontgiften.
Ook voor jou een:
Afbeelding
Luna
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”