Mijn explantatieverhaal (operatie door???)
Dank je Luna voor al je info en aandacht!
Het is nu zoals het is en ik heb gisteren aangegeven dat ik er van baal dat de kapsels niet verwijdert zijn!
Bij klachten kan ik terugkomen tja...
Ik voel mij op dit moment heel goed de branderige pijn is weg uit mijn borsten en ben zeer opgelucht!
Ik ga ervan uit dat ik wel op tijd ben geweest...
Ik heb nog even nagezocht waar dat stond dat Dr Kappel zelf ook een keer dunne kapsels heeft laten zitten bij een explantatie en dat was op het borstenforum.
Kan door Chlorella en omega 3 de evt siliresten verdwijnen uit je lichaam?
En je had het over een onderzoek om te kijken of je lichaam belast is staat dit ergens beschreven op dit forum?
groetjes,eef
Het is nu zoals het is en ik heb gisteren aangegeven dat ik er van baal dat de kapsels niet verwijdert zijn!
Bij klachten kan ik terugkomen tja...
Ik voel mij op dit moment heel goed de branderige pijn is weg uit mijn borsten en ben zeer opgelucht!
Ik ga ervan uit dat ik wel op tijd ben geweest...
Ik heb nog even nagezocht waar dat stond dat Dr Kappel zelf ook een keer dunne kapsels heeft laten zitten bij een explantatie en dat was op het borstenforum.
Kan door Chlorella en omega 3 de evt siliresten verdwijnen uit je lichaam?
En je had het over een onderzoek om te kijken of je lichaam belast is staat dit ergens beschreven op dit forum?
groetjes,eef
Door chlorella kun je je lichaam ondersteunen om zoveel mogelijk giftige stoffen uit de implantaten te verwijderen. Omega3 beschermd de cellen tegen ontstekingen verder zijn extra vitaminen echt heel erg hard nodig!!!
Belangrijke vitaminen die worden opgemaakt door de giffen in je lijf en echt aangevuld moeten worden tijdens het ontgiften zijn in ieder geval de vit C, de B complex en D. Ook vit E (antioxidant net als C) is heel goed.
Ik had dat gezien van Kappel. Ik snap zelf niet zo goed waarom ze dat deed. Misschien dat die dame geen klachten had. Dr. Kappel is de eerste die zegt dat kapsels er echt uit moeten want anders heeft explanteren geen nut. Dat zei ze ook tegen mij.
In het UMCU doen ze heel goed onderzoek naar resten siliconen in de borsten en klieren door middel van MRI.
+LOVE+ Luna
Belangrijke vitaminen die worden opgemaakt door de giffen in je lijf en echt aangevuld moeten worden tijdens het ontgiften zijn in ieder geval de vit C, de B complex en D. Ook vit E (antioxidant net als C) is heel goed.
Ik had dat gezien van Kappel. Ik snap zelf niet zo goed waarom ze dat deed. Misschien dat die dame geen klachten had. Dr. Kappel is de eerste die zegt dat kapsels er echt uit moeten want anders heeft explanteren geen nut. Dat zei ze ook tegen mij.
In het UMCU doen ze heel goed onderzoek naar resten siliconen in de borsten en klieren door middel van MRI.
+LOVE+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dank je Luna voor de info!
Ik ga er achteraan als ik mij wat beter voel!
Ik voel mij al dagen beroerd! en dat is begonnen na opbouw van de chlorella vermoed ik..
Ik ben al terug naar 3 x 2 tabletten maar dat wil nog niet helpen...
Ik voelde mij zo goed pfff niet fijn.
Ik heb gelezen dat dit vaker voorkomt maar krijg de neiging te stoppen met de chlorella.
Daarnaast zijn na het verwijderen van de hechtingknoopjes wondjes ontstaan terwijl het eigenlijk al dicht was.
Valt allemaal even tegen...
Lees wel dat bijna iedereen een terugval heeft dus het zal er wel bij horen
Ik ga er achteraan als ik mij wat beter voel!
Ik voel mij al dagen beroerd! en dat is begonnen na opbouw van de chlorella vermoed ik..
Ik ben al terug naar 3 x 2 tabletten maar dat wil nog niet helpen...
Ik voelde mij zo goed pfff niet fijn.
Ik heb gelezen dat dit vaker voorkomt maar krijg de neiging te stoppen met de chlorella.
Daarnaast zijn na het verwijderen van de hechtingknoopjes wondjes ontstaan terwijl het eigenlijk al dicht was.
Valt allemaal even tegen...
Lees wel dat bijna iedereen een terugval heeft dus het zal er wel bij horen

Hoort er echt bij.
+beterschap+
+beterschap+
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Na 4 weken een update...
Ik ben nog steeds erg blij met mijn eerder genomen beslissing !!
Wel heb ik wat problemen gehad met de oplosbare hechtingen die bij mij niet vanzelf oplossen.
Mijn littekens zijn op verschillende plekken open gegaan door irritaties van de knoopjes van de hechtingen met als gevolg ontstekingen, niet echt fijn!
Op dit moment is alles dicht dus ik hoop dat alle hechtingen nu verwijdert zijn en het dicht blijft en de littekens toch mooi gaan genezen.
Ik heb er in ieder geval vertrouwen in!
Ik zit nu op de hoogste dosis chlorella en dat gaat goed, ik voel mij ook goed.
Het resultaat van de borstlift vind ik goed gelukt, het is klein maar fijn :-)
en de vorm is mooi het past bij mij en zo heerlijk zacht..die harde borsten zijn verleden tijd en dat voelt fijn!
Het gekke is dat als ik nu terugkijk op mijn ooit genomen beslissing voor een borstvergroting 9 jaar geleden ik mij afvraag waarom het nou zo belangrijk voor mij was om grotere borsten te willen?
Ik weet het niet meer zo goed maar misschien een stukje onzekerheid?
Eigenlijk past deze maat veel beter bij mij..
Ik ben achteraf eigenlijk blij dat het voor mijn gevoel mis is gegaan tijdens de mammografie en ik op dit forum terecht ben gekomen en de juiste beslissing heb durven maken, bedankt meiden voor al jullie verhalen!!
Dus voor een ieder die nog twijfelt zou ik zeggen doen!!
De operatie is meegevallen de pech met de hechtingen viel tegen maar lijkt erop ook goed te komen.
Dus al met al de beste beslissing ooit!!
Ik ben nog steeds erg blij met mijn eerder genomen beslissing !!
Wel heb ik wat problemen gehad met de oplosbare hechtingen die bij mij niet vanzelf oplossen.
Mijn littekens zijn op verschillende plekken open gegaan door irritaties van de knoopjes van de hechtingen met als gevolg ontstekingen, niet echt fijn!
Op dit moment is alles dicht dus ik hoop dat alle hechtingen nu verwijdert zijn en het dicht blijft en de littekens toch mooi gaan genezen.
Ik heb er in ieder geval vertrouwen in!
Ik zit nu op de hoogste dosis chlorella en dat gaat goed, ik voel mij ook goed.
Het resultaat van de borstlift vind ik goed gelukt, het is klein maar fijn :-)
en de vorm is mooi het past bij mij en zo heerlijk zacht..die harde borsten zijn verleden tijd en dat voelt fijn!
Het gekke is dat als ik nu terugkijk op mijn ooit genomen beslissing voor een borstvergroting 9 jaar geleden ik mij afvraag waarom het nou zo belangrijk voor mij was om grotere borsten te willen?
Ik weet het niet meer zo goed maar misschien een stukje onzekerheid?
Eigenlijk past deze maat veel beter bij mij..
Ik ben achteraf eigenlijk blij dat het voor mijn gevoel mis is gegaan tijdens de mammografie en ik op dit forum terecht ben gekomen en de juiste beslissing heb durven maken, bedankt meiden voor al jullie verhalen!!
De operatie is meegevallen de pech met de hechtingen viel tegen maar lijkt erop ook goed te komen.
Mooie woorden lieverd!! Alles gebeurt met een reden, soms lijkt iets helemaal verkeerd maar heeft het toch een hele belangrijke betekenis.Eef schreef: Ik ben achteraf eigenlijk blij dat het voor mijn gevoel mis is gegaan tijdens de mammografie en ik op dit forum terecht ben gekomen en de juiste beslissing heb durven maken, bedankt meiden voor al jullie verhalen!!
Ik ben ook zo blij dat het zo goed is afgelopen met je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Party time
En nu goed herstellen met alle pilletjes en goed je lijfje in de gaten houden.
Pijn in de borsten kan trouwens heel lang duren hoor. Echt maanden tot een jaar. Met een borstlift misschien wel meer dat weet ik niet.
_Omhelzing Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Eef, hoe is het met je? Ben je goed hersteld? Heb je nog veel klachten aan je borsten of andere klachten? En de littekens alles goed aan het helen?
Zie je er iets in om foto's te maken of wil je dat liever niet? We hebben nog niet zoveel borstlift foto's.
Ik hoor het wel. 'Nee' is ook een antwoord hoor!
Heel veel liefs, Luna
Zie je er iets in om foto's te maken of wil je dat liever niet? We hebben nog niet zoveel borstlift foto's.
Ik hoor het wel. 'Nee' is ook een antwoord hoor!
Heel veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hi Luna,
Dank voor je belangstelling!!
Het is nu bijna drie maanden geleden dat ik een explantatie en borstlift heb gehad en het is terugkijkend een hele goede beslissing geweest ondanks pech met de hechtingen.
Ik heb de pech een van de weinige te zijn die allergisch is voor oplosbaar hechtdraad en dat zit onder mijn huid dus dat betekent de tijd uitzitten tot dit opgelost is met als resultaat lelijke littekens dus er volgen nog wat controles en mogelijk een correctie helaas.
Maar ondanks dat voelt het gewoon fijn weer "echt mijzelf " te zijn zonder wat in mijn lijf dat er niet hoort en dat besef je pas als ze eruit zijn!!
Ok ze zijn weer klein (en ja ik had ze liever groter :-) en de littekens zijn duidelijk aanwezig maar toch wil ik nooit meer anders..
Foto's plaatsen op dit forum vind ik te prive maar stuur mij gerust een privebericht als er vragen zijn waar je mijn ervaring bij kunt gebruiken!
Dank voor je belangstelling!!
Het is nu bijna drie maanden geleden dat ik een explantatie en borstlift heb gehad en het is terugkijkend een hele goede beslissing geweest ondanks pech met de hechtingen.
Ik heb de pech een van de weinige te zijn die allergisch is voor oplosbaar hechtdraad en dat zit onder mijn huid dus dat betekent de tijd uitzitten tot dit opgelost is met als resultaat lelijke littekens dus er volgen nog wat controles en mogelijk een correctie helaas.
Maar ondanks dat voelt het gewoon fijn weer "echt mijzelf " te zijn zonder wat in mijn lijf dat er niet hoort en dat besef je pas als ze eruit zijn!!
Ok ze zijn weer klein (en ja ik had ze liever groter :-) en de littekens zijn duidelijk aanwezig maar toch wil ik nooit meer anders..
Foto's plaatsen op dit forum vind ik te prive maar stuur mij gerust een privebericht als er vragen zijn waar je mijn ervaring bij kunt gebruiken!
Ooh, wat vervelend van de littekens zeg! Dat hoor je inderdaad niet vaak.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop heel erg dat het allemaal mee zal vallen voor je!
Heel veel liefs en _Omhelzing Luna
Ik wens je heel veel sterkte en hoop heel erg dat het allemaal mee zal vallen voor je!
Heel veel liefs en _Omhelzing Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~