Borstlift Lily door dr.

Deel ervaringen en foto's.
Lily1971

Ongelezen bericht 26 apr 2018 07:14

Na wat vertraging in de middag geopereerd. Narcose ging super. Snel en goed bijgekomen. Absoluut niet misselijk geweest. Weinig wondvocht verlies. Slapen ging vreselijk met die drains. Hoop dat die eruit mogen zo. Pijn is dragelijk heb alleen paracetamol. Links was alles intact. Rechter zat scheurtje maar werd door kapsel tegengehouden. Geen lekkage iig en weinig kapselvorming. Alles is eruit!. Zoals t ernaar uit ziet volgens arts heb ik C cup ...zie ook als ik stiekem spiek onder drukverband dat er nog wel wat zit en niet plat eruit ziet. Maar is afwachten als ik mn bh aan ga doen. . Hoop dat ik zo naar huis mag.
- 2 maart afspraak PC
- 6 maart goedkeuring zorgverzekeraar incl borstlift :cool:
-25 april operatie :!:
Lena38

Ongelezen bericht 26 apr 2018 16:30

Heey Lily

Wat fijn dat je zo goed ervaren heb.

Ben je nu thuis?

Heel veel sterkte met je herstel

Xx
- 19 april 2018 EXPLANTATIE gehad
Lily1971

Ongelezen bericht 26 apr 2018 18:38

Ben weer thuis. Borsten voelen wel nog doffig. Geen gevoel maar dat is normaal bij borstlift schijnt. Pijn goed te verdragen met paracetamol. Hoe is het met jou Lena?
- 2 maart afspraak PC
Lena38

Ongelezen bericht 26 apr 2018 20:30

Lily1971 schreef:Ben weer thuis. Borsten voelen wel nog doffig. Geen gevoel maar dat is normaal bij borstlift schijnt. Pijn goed te verdragen met paracetamol. Hoe is het met jou Lena?
Ja dat kan dat doffige gevoel. Ze hebben je ook plaatselijke verdovingen gegeven. Denk dat het daar ook door komt.
Zijn de drains er uit? Heb je al kunnen zien hoe het er uit ziet? Of duurt dat langer met een lift?
Gelukkig kan de paracetamol je helpen met de pijn. Je heb natuurlijk wel een paar hechtingen meer dan alleen bij een explantatie.

Ja hier gaat het goed. Ik merk wel dat ik steeds duizelig en erg moe ben en echt moet gaan slapen tussendoor. Denk dat het een nasleep is van de narcose. Ik neem wel floradix misschien helpt dat. Maar verder heb ik geen last van mijn borsten of de hechtingen. Ik heb 2 dagen paracetamol gebruikt. Daarna niet meer nodig gehad. Verder slaap ik als een blok snachts. dat is echt heel lang geleden dat ik zo goed heb geslapen. :) Dus ik heb niks te klagen. Eigenlijk gaat t prima. :D

Rust lekker uit Lily en laat je verwennen.

Liefs
Lena
Lily1971

Ongelezen bericht 26 apr 2018 21:31

Drains zijn eruit. Verloor amper wondvocht. Ja hechtingen om mn tepel naar beneden en eronder. Ze zien er al prachtig uit. Volle C nu maar zal kleine C worden denku ik. Voel me super. Wel paracetamol nodig om de 6 uur. Maar voel me goed. Lekker gedoucht al. Plaatselijke verdoving? Dat hoor ik voor het eerst... volgens pc komt het doffe door zwelling. Tepel zijn op eigen bloedtoevoer etc verplaatst. Dus moet goed komen de nk ik. Ben wel moe. Narcose en rot nacht ziekenhuis. Sterkte met opknappen jij.....denk aan jezelf!
- 2 maart afspraak PC
Lena38

Ongelezen bericht 26 apr 2018 21:46

Lily1971 schreef:Drains zijn eruit. Verloor amper wondvocht. Ja hechtingen om mn tepel naar beneden en eronder. Ze zien er al prachtig uit. Volle C nu maar zal kleine C worden denku ik. Voel me super. Wel paracetamol nodig om de 6 uur. Maar voel me goed. Lekker gedoucht al. Plaatselijke verdoving? Dat hoor ik voor het eerst... volgens pc komt het doffe door zwelling. Tepel zijn op eigen bloedtoevoer etc verplaatst. Dus moet goed komen de nk ik. Ben wel moe. Narcose en rot nacht ziekenhuis. Sterkte met opknappen jij.....denk aan jezelf!
Dank je.

Oh ja weet niet of ze de plaatsenlijke verdovingen ook bij jou hebben gedaan. :oops: Bij mij wel in ieder geval Ging er eigenlijk een beetje vanuit omdat jij een lift heb gehad.

Hopenlijk kan je nu lekker slapen

Ook jij sterkte met opknappen
X
diana1967

Ongelezen bericht 27 apr 2018 18:34

Weer een explantatie, wees trots op jezelf Lily, wat goed dat je er voor bent gegaan.
Nu lekker herstellen, neem de tijd
Lieve groetjes
Diana
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 apr 2018 11:07

:D Fijn dat alles goed gaat lieve Lily en dat je nog een C over hebt! :D
Ik heb nu ook een C, maar ze zien er uit als een B hoor en zeker niet als een C. A B C zegt niks zonder omvangmaat...
Ik denk jouw borsten ogen als een echte C anders zou je arts dat niet zeggen. :D

Oh ja, wie heeft je geopereerd?? Dan zet ik het in je titel.

Herstel maar goed!

Dikke X

Luna
Lily1971

Ongelezen bericht 30 apr 2018 12:33

graag even een pb Luna.... heb een vraagje.
- 2 maart afspraak PC
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”