Explantatie en borstlift Maggie door dr. Kappel
Hoi Luna
Ja het zal wel allemaal zijn tijd nodig hebben.
Ben net gebeld door Dr.Kappel met de uitslag van de verharde gele plek in het kapsel, het was een duidelijk ontsteking reactie veroorzaaktt door de siliconen, gelukkig geen fibrose.
Binnenkort krijg ik het officiele papier dus dan zal ik het wel even over typen wat er precies staat.
Liefs Maggie
Ja het zal wel allemaal zijn tijd nodig hebben.
Ben net gebeld door Dr.Kappel met de uitslag van de verharde gele plek in het kapsel, het was een duidelijk ontsteking reactie veroorzaaktt door de siliconen, gelukkig geen fibrose.
Binnenkort krijg ik het officiele papier dus dan zal ik het wel even over typen wat er precies staat.
Liefs Maggie
Oke, dank je wel!
Mogen we geen kopie van het origineel van je hebben? Je kunt dan je persoonlijke gegevens bedekken bij het inscannen.
Ik weet nou niet meer of je het vergoed had gekregen. Zo niet, dien een bezwaarschrift in en stuur het rapport op, want dit is een duidelijk bewijs dat dit een medische noodzaak was.
Wel fijn dat niet nóg ernstiger is dan het al is!
KUS+ Luna
Mogen we geen kopie van het origineel van je hebben? Je kunt dan je persoonlijke gegevens bedekken bij het inscannen.
Ik weet nou niet meer of je het vergoed had gekregen. Zo niet, dien een bezwaarschrift in en stuur het rapport op, want dit is een duidelijk bewijs dat dit een medische noodzaak was.
Wel fijn dat niet nóg ernstiger is dan het al is!
KUS+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo Luna
Jullie mogen best een kopie ervan hebben hoor, ik ga de 24e weer naar Dr.Kappel en dan zal ik hem even inscannen.
Ik heb het vergoed gehad gelukkig, behalve de borstlift natuurlijk.
Maggie Flower2
Jullie mogen best een kopie ervan hebben hoor, ik ga de 24e weer naar Dr.Kappel en dan zal ik hem even inscannen.
Ik heb het vergoed gehad gelukkig, behalve de borstlift natuurlijk.
Maggie Flower2
-Tank-You
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Luna
Ik heb het onderzoekverslag via pb naar je verstuurd.
Wil je even laten weten of je het in goede orde hebt ontvangen.
Groet Maggie
Ik heb het onderzoekverslag via pb naar je verstuurd.
Wil je even laten weten of je het in goede orde hebt ontvangen.
Groet Maggie
Ik heb het ontvangen lieve Maggie en ben er erg blij mee!
Het is waardevol bewijs!!!
Andere dames, stuur ons zoveel mogelijk bewijzen op, want dat is belangrijk in onze strijd!!
-Tank-You
*LOVE* Luna
Het is waardevol bewijs!!!
Andere dames, stuur ons zoveel mogelijk bewijzen op, want dat is belangrijk in onze strijd!!
-Tank-You
*LOVE* Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo
Ik heb een vraagje, ik weet niet of iemand er antwoord op heeft maar ik probeer het gewoon want kan er niets over vinden.
Ik zat net even de protheses te bekijken en nu zie ik dat een prothese een grote luchtbel heeft op die plek is ook de inhoud gescheiden van de envelop, ik vraag me af of er dan iets uit is of dat er alleen lucht inzit, en dan vraag ik mezelf natuurlijk ook weer af hoe komt die lucht erin??
Groetjes Maggie
Ik heb een vraagje, ik weet niet of iemand er antwoord op heeft maar ik probeer het gewoon want kan er niets over vinden.
Ik zat net even de protheses te bekijken en nu zie ik dat een prothese een grote luchtbel heeft op die plek is ook de inhoud gescheiden van de envelop, ik vraag me af of er dan iets uit is of dat er alleen lucht inzit, en dan vraag ik mezelf natuurlijk ook weer af hoe komt die lucht erin??
Groetjes Maggie