Sorry voor mijn late reactie, ook dingen aan deze kant van het scherm. Die foto's zijn nog welkom hoor, mocht je tijd hebben.Luna schreef:Ben heel blij voor je dat het achter de rug is.
Sorry nog dat ik je niet meer foto's had gestuurd via de mail, maar ik zit met heel veel dingen nu.
Ik probeer zo snel mogelijk de foto's te sturen ok.
Herstel maar snel.
Dikke X
Het is nu 3 weken geleden. Wat gaat de tijd snel! Maar niet snel genoeg. Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat.
Het herstel gaat goed, mijn borsten zien er wel HEEL anders uit natuurlijk, maar ik kan er wel aan wennen. Blij dat het gif eruit is. Qua looks zie ik over een tijdje wel. Nog een hele droge opmerking van de chirurg direct na de operatie: "Het is allemaal gelukt, je bent alleen wel een stuk platter." JOH hahaha!

Weet iemand wanneer je weer een gewone beugel bh of nog beter: een push up BH aan kan na explantatie met lipofilling?
Nu maar geduldig afwachten. Nog 1 week en dan mag het super irritante broekje (voor de lipo op mijn benen) uit. Ik denk dat ik die ritueel ga verbranden

De littekens van mijn borsten jeuken, maar dat is van het herstel schijnt. Ze zijn ook nog wat bobbelig op sommige plekken, maar ook dat gaat weer weg schijnbaar. Mijn benen zijn nog bont en blauw ondanks de arnica, hopelijk trekt dat binnenkort weg.
Dat was het voor nu.