hallo dames. ik ben al een aardig tijdje aan het rondneuzen om deze mooie site, ik ben niet zo'n schrijver ,daarom nog niet eerder gereageerd.
ik heb veel aan jullie site nu vooral aan de tips van Cynthia voor explantatie en lipofilling .
mijn verhaal in het kort...na verschillende keren veranderd te zijn van borstinplanten 3 keer na 1 jaar( teruggeroepen) na 10 jaar(ingekapseld) na 5 jaar ( nu dus) veel pijn
en last van Asia (eindelijk ontdekt ) veel plooien waaronder 1 hele grote die zeer pijnlijk was.
nu geen protheses meer voor mij( als ik dit jaren geleden had geweten was ik er nimmer nooit aan begonnen)
Nu geholpen door dr Niessen explantatie en lipofilling dit was 28 jan. 2015 .
ben erg blij dat ze er uit zijn, ze zien er goed uit nu nog hetzelfde formaat als met prothese een D maar dit wordt kleiner er is per borst 200 cc vet ingespoten .
ik heb er foto's van die laat ik jullie over een paar maanden zien .dan weet ik het hoe ze er uit gaan zien.
net als Cyntia heb ik de eerste 3 dagen geslapen .zal wel een combie zijn van narcose en medicijnen.
nu smorgens het meeste last .omdat ik een buikslaper ben en dit dus niet kan nu .en ook geen goed idee is. dus slaap slecht en heb bij het opstaan het meeste pijn.
dit komt ook omdat ik s'nachts geen medicijnen inneem en die dus de volgende morgen zijn uitgewerkt. na ontbijt meteen aan de paracetamol .dit nu 3x2 per dag
ben er moe en pijn bij het opstaan.maar moet er maar aan toegeven .dacht even snel de was op te hangen....nou nee dus zo'n zware armen ...moeilijk hoor om dingen uit handen te geven
ik hoop dat ik snel herstel .ik hou jullie op de hoogte.
Groet Marjan
explantatie en lipofilling door dr. Niessen
Oh spannend Marjan. Bij mij was het ook heel mooi maar helaas na 3 maanden waren mijn borsten even klein als eerst
De deuk is iets gevuld maar ik zie nu rechts dat het weer rimpelt. Zou eigenlijk nog een tweede keer moeten maar ik ben bang dat het niet veel zal uitmaken en dus amper verschil. Jammer had wel meer gehoopt. In USA zie je echt hele mooie resultaten ook na 1 jaar.