Explantatie en lipofilling 8 oktober Niessen
8 oktober word ik geopereerd!
Ik ben erg blij dat ik op advies van Luna zelf 2 keer naar de CZ heb gebeld ,want dat heeft alles versneld.Ik wil ook iedereen adviseren om dit te doen en Luna bedankt!!!!
Had ik dit niet gedaan dan had het langer geduurd, want ik lag op de stapel en het zou nog wel 2 weken duren.
Na persoonlijke uitleg aan de med. adviseur van de. CZ waarbij ik eerlijk gezegd vrij emotioneel werd, gaf ze aan om te proberen het die dag met een arts te overleggen.Na een uurtje belde ze dat ik toestemming kreeg.
Ik heb gelijk de kliniek gebeld en men kon mij gelijk inplannen.
Ik heb besloten om direct de lipofilling te doen zodat mijn borsten zo gelijk mogelijk zijn(dit wordt niet vergoed de explantatie wel)
Ik vind het erg spannend maar ben zo blij.
Sandra
Ik ben erg blij dat ik op advies van Luna zelf 2 keer naar de CZ heb gebeld ,want dat heeft alles versneld.Ik wil ook iedereen adviseren om dit te doen en Luna bedankt!!!!
Had ik dit niet gedaan dan had het langer geduurd, want ik lag op de stapel en het zou nog wel 2 weken duren.
Na persoonlijke uitleg aan de med. adviseur van de. CZ waarbij ik eerlijk gezegd vrij emotioneel werd, gaf ze aan om te proberen het die dag met een arts te overleggen.Na een uurtje belde ze dat ik toestemming kreeg.
Ik heb gelijk de kliniek gebeld en men kon mij gelijk inplannen.
Ik heb besloten om direct de lipofilling te doen zodat mijn borsten zo gelijk mogelijk zijn(dit wordt niet vergoed de explantatie wel)
Ik vind het erg spannend maar ben zo blij.
Sandra
Jeetje Party time joepie!!!
Aftellen maar!
DIKKE X
Aftellen maar!
DIKKE X
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Bedankt nog een paar dagen....
Zit alleen er in over het slapen op mijn rug, kan ik heel slecht ivm slijtage tussen twee wervels.
Weet dat als ik slecht slaap ,me erg slecht voel.
Hoop dus dat het een beetje zal gaan.
Luna ik wil wel foto's sturen hoe en op wel forum kan dat het beste?
Zit alleen er in over het slapen op mijn rug, kan ik heel slecht ivm slijtage tussen twee wervels.
misschien zelf melatonine halen of bij de huisarts een slaaptabletje?sandra schreef:Bedankt nog een paar dagen....
Lieve Sandra morgen ben je al aan de beurt!!!! Spannend!!!! Yeah!
Ik wil je alvast ontzettend veel sterkte toewensen. Alles zal goed gaan je bent in goede handen.
We zijn morgen allemaal bij je hoor als je stil bent hoor je ons fluisteren +IK WENS+
Succes pop en ik hoop heel erg dat het zal meevallen met je rug en nek!!! Ik slaap ook alleen maar op de rug en het kussen dat ik heb steunt de rug, schouders en nek heel erg goed. Een duur kussen (Ombracio van Tempur), maar zo geweldig!!!
All my +LOVE+
Luna
Ik wil je alvast ontzettend veel sterkte toewensen. Alles zal goed gaan je bent in goede handen.
We zijn morgen allemaal bij je hoor als je stil bent hoor je ons fluisteren +IK WENS+
Succes pop en ik hoop heel erg dat het zal meevallen met je rug en nek!!! Ik slaap ook alleen maar op de rug en het kussen dat ik heb steunt de rug, schouders en nek heel erg goed. Een duur kussen (Ombracio van Tempur), maar zo geweldig!!!
All my +LOVE+
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik ben nu onderweg ivm afstand overnachting vlakbij Amsterdam.Ik moet morgen 11.45 aanwezig zijn.
Jullie horen ervan.
Luna ik slaap al jaren op een tempur kussen volgens mij de sonate,ik moet eigenlijk een nieuwe na 5 jaar zijn ze versleten helaas, ik heb hem nu bij ; ik neem altijd mijn kussen mee.
Dikke kus Sandra
Jullie horen ervan.
Luna ik slaap al jaren op een tempur kussen volgens mij de sonate,ik moet eigenlijk een nieuwe na 5 jaar zijn ze versleten helaas, ik heb hem nu bij ; ik neem altijd mijn kussen mee.
Dikke kus Sandra
Oh ja, sonate had ik ook geprobeerd. Die vond ik wel een van de betere beter dan de andere kussens. Wat ik alleen zo jammer vind is dat je de hoogte ervan niet zelf kunt bepalen en dat kan met de Ombracio wel. Die ligt zooooo lekker!!! Misschien kun je als je straks een nieuwe koopt een weekje testen? Helpt heel goed bij rug, nek en schouderklachten maar wel in combinatie met een goed matras. Ik heb er 1 van traagschuim jij ook vast.
Mijn kussen gaat ook overal mee naartoe hahahaha zelfs mijn oplegmatras erg toch? Anders verga ik van de pijn niet normaal.
Sterkte pop zo meteen, het zal allemaal niet meevallen zo lang in 1 positie liggen. Hoop dat je snel hersteld!
Denk aan je SUCCES! KNUFF
Mijn kussen gaat ook overal mee naartoe hahahaha zelfs mijn oplegmatras erg toch? Anders verga ik van de pijn niet normaal.
Sterkte pop zo meteen, het zal allemaal niet meevallen zo lang in 1 positie liggen. Hoop dat je snel hersteld!
Denk aan je SUCCES! KNUFF
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik ben nu op weg naar huis,lange rit van ruim 2 uur.Alles is super gegaan 100% meegevallen.
In de van goyen kliniek waren ze super.Dr.Niessen neemt alle tijd en legt alles goed uit.
Wat een verschil met het plaatsen.Ben zo blij!!!!!!
Borsten voelen nu al beter aan.
Nu herstellen en hopelijk snel opknappen.Prothese hebben niet gelekt,wel rare plekjes te zien.Ga ze thuis wegen om te kijken of ze hebben gezweten.Jullie horen ervan.
Dikke kus San Party time
In de van goyen kliniek waren ze super.Dr.Niessen neemt alle tijd en legt alles goed uit.
Wat een verschil met het plaatsen.Ben zo blij!!!!!!
Borsten voelen nu al beter aan.
Nu herstellen en hopelijk snel opknappen.Prothese hebben niet gelekt,wel rare plekjes te zien.Ga ze thuis wegen om te kijken of ze hebben gezweten.Jullie horen ervan.
Dikke kus San Party time