Explantatie + lipofilling Miekje - Dr. Niessen
- Daniëlle Slingerland
Fijn om te horen, had natuurlijk even terug zitten lezen en was benieuwd of je nu wat positiever erin stond of nog hetzelfde.
Goeie tip; Ik ga zeker foto's maken want afgezien van alle issues ben ik ook een stuk zwaarder doordat mijn lijf in total fight mode is en dus alles opslaat, vocht, vet etc. Dan kan ik met de foto's iig de progressie zien want een spiegel geeft zo'n vertekend beeld.
grts, Danielle
Goeie tip; Ik ga zeker foto's maken want afgezien van alle issues ben ik ook een stuk zwaarder doordat mijn lijf in total fight mode is en dus alles opslaat, vocht, vet etc. Dan kan ik met de foto's iig de progressie zien want een spiegel geeft zo'n vertekend beeld.
grts, Danielle
Lieve miekje,
Ik ben blij met je bericht weer op jet forum.
Gaat het nog steeds iets beter met je?
Die b.h kan je aan mij niet kwijt hoor
Maar je zegt dat je 80 B hebt nu, dat is een mooie maat lijkt mij!
Ben jezelf ook al wat positiever ondertussen?
Knuffel voor jou.
Essi
Ik ben blij met je bericht weer op jet forum.
Gaat het nog steeds iets beter met je?
Die b.h kan je aan mij niet kwijt hoor
Maar je zegt dat je 80 B hebt nu, dat is een mooie maat lijkt mij!
Ben jezelf ook al wat positiever ondertussen?
Knuffel voor jou.
Essi
Zie nu het berichtje pas....Van het vet dat met lipofilling is ingebracht is bijna niks over. Mijn linker borst ziet er prima uit, maar de rechter hangt echt sterk met tepel naar beneden.
Met bh aan lijkt het wel mooi, behalve dat ik nu ook verfrommeld decolleté heb.
Even afwachten nog en anders ga ik toch ook een lift laten doen. Heb wel beetje spijt dat ik dat niet meteen gedaan heb.
Ik ben nog steeds blij dat ze eruit zijn!! En dat staat nu nog op 1.
EN ze voelen VEEL beter en fijner, dat vind ik niet alleen maar manlief is er ook blij mee. Ook fijn.☺
Even afwachten nog en anders ga ik toch ook een lift laten doen. Heb wel beetje spijt dat ik dat niet meteen gedaan heb.
EN ze voelen VEEL beter en fijner, dat vind ik niet alleen maar manlief is er ook blij mee. Ook fijn.☺
- Daniëlle Slingerland
- Daniëlle Slingerland
Jeetje wat jammer zeg, hoeveel vet had hij teruggeplaatst? Laat je het zo of ga je over een jaar weer?Miekje schreef: ↑06 mei 2019 16:55Zie nu het berichtje pas....Van het vet dat met lipofilling is ingebracht is bijna niks over. Mijn linker borst ziet er prima uit, maar de rechter hangt echt sterk met tepel naar beneden.
Hij zei bij mij je hebt genoeg haha wat ook absoluut waar was zei ik.
Mijn benen vind hij slank genoeg dus daar gaat alleen bij dat plekje, je weet wel
210cc vet per borst. Dus da's best veel. Ik moet in augustus terug voor laatste controle. Dan bekijk ik wel of ik voor een borstlift ga of dat ik er inmiddels aan gewend ben dat ze meer hangen....
(Het kan natuurlijk ook mislukken zo'n extra operatie. Of dat het resultaat minder is dan verwacht, of de tepel gaat verloren..... misschien is het sleutel woord "tevreden".
☺)
Ik zit nu bij huidtherapeut om 1 litteken los te laten masseren: die trekt nl een stukje naar binnen En om de harde stukjes van lipofilling weg te masseren
Zo blijven we bezig he....

(Het kan natuurlijk ook mislukken zo'n extra operatie. Of dat het resultaat minder is dan verwacht, of de tepel gaat verloren..... misschien is het sleutel woord "tevreden".
Ik zit nu bij huidtherapeut om 1 litteken los te laten masseren: die trekt nl een stukje naar binnen En om de harde stukjes van lipofilling weg te masseren
Zo blijven we bezig he....
- Daniëlle Slingerland
Dat is het ook een beetje he, hoe perfect moeten ze wordenMiekje schreef: ↑07 mei 2019 15:53210cc vet per borst. Dus da's best veel. Ik moet in augustus terug voor laatste controle. Dan bekijk ik wel of ik voor een borstlift ga of dat ik er inmiddels aan gewend ben dat ze meer hangen....
(Het kan natuurlijk ook mislukken zo'n extra operatie. Of dat het resultaat minder is dan verwacht, of de tepel gaat verloren..... misschien is het sleutel woord "tevreden".☺)
Zo blijven we bezig he....![]()
Ga druk in de voorbereiding nu, supplementen opzoeken die ik nog niet heb, creme maken voor littekens, creme maken voor huid om mijn borsten voor te bereiden en pijncreme maken voor de gebieden waar de lipo wordt gedaan. Want 24/5 is de datum
Dat was ook mijn uitgangspunt altijd; niet groter, alleen lege "zakjes" weer gevulder. Tis anders gelopen.....
Maar nu ben jij bijna aan de beurt: spannend! Diana heeft ook een lift gehad (met beetje lipo) en die zijn echt prachtig geworden!
Succes voor 24e alvast!!
Maar nu ben jij bijna aan de beurt: spannend! Diana heeft ook een lift gehad (met beetje lipo) en die zijn echt prachtig geworden!
Succes voor 24e alvast!!
- Daniëlle Slingerland
Oh die zou ik wel willen zien, heeft Diana ze op het forum gedeeld? Heb nog nooit zoveel borsten bekeken als de laatste 2 maanden hahaMiekje schreef: ↑10 mei 2019 12:55Dat was ook mijn uitgangspunt altijd; niet groter, alleen lege "zakjes" weer gevulder. Tis anders gelopen.....
Succes voor 24e alvast!!
Thanks ik houd jullie op de hoogte
- Daniëlle Slingerland
ik zal morgen foto's maken hoe ze nu zijn, en dan op het besloten forum laten plaatsen (of zelf doen)
Eerst van voor explantatie, dan 5 dagen na operatie, en dan nu (na 3 maanden)
Het is explantatie, lipo (120cc per borst) en lift
lieve groetjes
Diana
Eerst van voor explantatie, dan 5 dagen na operatie, en dan nu (na 3 maanden)
Het is explantatie, lipo (120cc per borst) en lift
lieve groetjes
Diana
- Daniëlle Slingerland
Ik ga eens op zoek, ben heel benieuwd!