Groot volume lipofilling

Deel je ervaringen en foto's.
abc199011

Ongelezen bericht 07 aug 2026 17:48

Hallo allemaal,

Ik ben heel benieuwd wie er een groot volume lipofilling heeft gehad. Het grootst wat ik tot nu toe vond op internet was 390 cc per kant bij de Mooi kliniek. En hier op het forum iemand 430 cc per kant bij Mittsu kliniek.

Ik ben benieuwd of iemand van jullie een grote lipofilling heeft gehad, hoeveel cc en bij welk ziekenhuis of kliniek.

Op internet is er helaas weinig over te vinden.

Het (kort) reageren op mijn vraag wordt heel erg gewaardeerd. Bedankt alvast 😊
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 aug 2026 11:35

abc199011 schreef:
07 aug 2026 17:48
Hallo allemaal,

Ik ben heel benieuwd wie er een groot volume lipofilling heeft gehad. Het grootst wat ik tot nu toe vond op internet was 390 cc per kant bij de Mooi kliniek. En hier op het forum iemand 430 cc per kant bij Mittsu kliniek.

Ik ben benieuwd of iemand van jullie een grote lipofilling heeft gehad, hoeveel cc en bij welk ziekenhuis of kliniek.

Op internet is er helaas weinig over te vinden.

Het (kort) reageren op mijn vraag wordt heel erg gewaardeerd. Bedankt alvast 😊
Hoi lieve meid,

Besef wel dat een grote hoeveelheid niet perse beter is, omdat dit juist ook ervoor kan zorgen dat er meer vet afsterft en je cysten overhoudt. De hoeveelheid die in de borsten gedaan kan worden hangt af van je eigen volume. In dit topic lees je uitgebreide info:
https://forum.meldpuntklachtensiliconen ... 289&t=2044

Succes!☀️🙏😘
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”