https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3058
Donderdag was het dan mijn dag. Ik moest mij om 11 uur melden. Werd om 10 uur gebeld door operatiecentrum dus had even schrik dat het niet doorging. Gelukkig vroegen ze of het lukte er iets eerder te zijn.
Bij binnenkomst meteen handen desinfecteren, mondkapje en polsbandje en door naar boven. Daar omkleden, operatiespullen aan en infuus werd geprikt en plakkers werden opgeplakt. Anesthesist kwam langs en Niessen. Niessen heeft afgetekend en naar mijn gevoel moest ik toen erg lang wachten en ik was zo zenuwachtig... Rond 11.30 uur de OK in en waren ze erg lief en probeerden ze mij wel rustig te krijgen. Gelukkig toen al snel narcose via infuus en kapje en was ik weg...
Rond 13.15 uur werd ik weer wakker en alles was goed gegaan gelukkig. Had het vreselijk koud maar met warmtepomp ging het al snel beter. Ik heb problemen met ontstekingen in mijn mondslijmvles (mede de reden dat ik ze eruit wilde). Hier hielden ze veel rekening mee met de narcose. Ik ging daarom ook niet in buikligging maar in rugligging onder narcose.
Donderdagmiddag/avond viel de pijn erg mee.
De eerste nacht was wel zwaar. Pijn en veel hartkloppingen. Gelukkig ging de 2e nacht al stuk beter. Vandaag ook weer wezen douchen. De blauwe plekken vallen nog mee maar voel mij wel bont en blauw
Dr Niessen heeft 190 cc weten te oogsten. Ze zijn al wel iets afgenomen. Hopelijk blijven ze nu zo !
De silliconen waren intact na 16 jaar maar wel korrelig en plakkerig.
Zo blij dat die troep uit mijn lijf is!!