Ongelezen bericht
06 nov 2019 09:01
Twee weken na operatie
Energie level nog redelijk laag. Na huishoudelijke dingen gedaan te hebben na twee uurtjes best moe en lichaam gaat pijn aangeven rondom buik.
Gisteren tijdens aantal keren bukken erge steken in buik, zeker rond de navel zat een harde brede bobbel, was vocht.
Gisteravond zachtjes geprobeerd te wrijven, masseren, dit gaf wat verlichting.
Afgelopen nacht ongesteld geworden, vanmorgen voelde buik zachter aan, was ook veel vocht vast gehouden door menstruatie !
Pas nog steeds mijn oude bh maat 80 D, maar dat zal nog wel kleiner worden vermoed ik.
Huid van gezicht enorm opgeknapt, gister twee pukkeltjes maar ben nu ongesteld dus de huid is dan altijd 2 dagen wat vetter.
Mijn gezichtshuid was in twee jaar enorm verouderd, mede daar het enorm droog was en ik van alles allergische reactie kreeg.
Nu kan ik al vier verschillende crème,s smeren zonder er reactie op te krijgen.......
Zo blij dat dit nu verbeterd is, ik werd er zo zenuwachtig van en ik wist zeker dat dit door de monobloc kwam. Ook die droge ogen en droge keel, het leek wel of die dingen gigantisch vocht deden onttrekken van mijn lichaam!
Borsten zien er goed uit, litteken erg rustig en in de plooi vd borst dus niet te zien.
Blauwe plekken amper gehad op borsten eerder wat gelig, en die zijn nu bijna verdwenen.
Alleen rond de navel nog soort donkerpaarse bloeduitorting/ blauwe plek.
Over vier dagen voor het eerste gaan werken, zie er wel wat tegenop omdat ik dan 7 uren druk in de weer bent met lopen, omkleden etc.
De eerste week van deze operatie vond ik echt tegenvallen en met name het niet kunnen slapen en de pijn. Nu na week twee zou ik er denk ik weer voor kiezen om het te doen, maar zou dan wel een week lekker in vakantie huisje gaan zitten zodat je echt kunt uitrusten. Mijn dochters wisten van niets, had verteld van schouderontsteking, maar als je dan zag hoe moeilijk ik op en vanaf de bank kwam ,,,,tja dat kwam niet van mijn schouder...dat was voor mij eigenlijk het moeilijkste, niemand wist van deze operatie af..mijn ouders niet, vriendinnen niet, collega,s niet etc.
Alleen mijn man, en die heeft me echt goed geholpen met alles en nog steeds want stofzuigen en zware dingen zoals boodschappen doet hij elke x.
Controle na 1 week gehad en alles zag er keurig uit, was een andere arts dan Nio want hij was met vakantie. Ze vond dat ik van mezelf al mooie borsten had qua grootte en dat die perfect bij mijn lichaamsbouw paste. Alles was goed met de controle.
Draag nog wel een elastische corrigerende buikwand voor de stevigheid, zonder voelt mijn buik nog raar aan dus deze houd ik tot week zes maar netjes aan. Tot zover even mijn update!