Ervaring met BEST

Deel je ervaringen en foto's.
anna77

Ongelezen bericht 31 mei 2017 11:32

Lieve Laura en Luna en anderen,
dankjewel voor het delen van jouw ervaringen, Laura. Ik kan me voorstellen dat dat frustrerend is.
Dr Kappel heeft bij mij ook benadrukt dat deze methode niet altijd het effect heeft wat je zou willen, ik weet dus dat dit onzeker is.
Toch ga ik het doen. Spannend en onzeker dus, maar ik ga er voor.
Ik heb nog contact gehad met dr Kappel over de zuigcups, zij raadde me aan om er mee door te gaan. Alleen ik kan het gewoon niet.. Het doet zo ontzettend veel pijn.... :shock: Bovendien wordt alles blauw en gisteren voelde ik ineens een hard stukje weefsel onder mijn tepel. Daar word ik dus echt heel nerveus van. Ik ga er mee naar de huisarts voor de zekerheid. Wat een gedoe allemaal.
Nou, ik hou jullie op de hoogte.
Liefs en nogmaals bedankt voor het meelezen en de reacties!
x Anna
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 mei 2017 20:13

Hè wat naar!
Laat maar weten wat de huisarts zei. Misschien kun je het ook tegen dr. Kappel zeggen. Stuur haar een mailtje anders.

Sterkte!!!!!

X
Laura

Ongelezen bericht 03 jun 2017 13:17

Luna: nee heb geen foto's gezien van Elle

Weet je ik probeer het te accepteren (wat heel moeilijk is) maar weer een operatie pff ik vind het wel heftig weer. Eerst bv, dan explantatie en dan 2 x lipofilling.

Ik moet ook binnenkort mammo laten doen want ik voelde paar dagen terug ook een knobbel :cry
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 jun 2017 18:48

Lieve Laura,

Maak je niet al te veel druk hoor, veel vrouwen voelen knobbels en 9 van de 10 keer is er niets aan de hand.
Het zou best een cyste kunnen zijn wat wel vaker voorkomt bij vrouwen die lipofilling hebben gehad.
Dr. Niessen had de eerste keer 200CC per borst erin gedaan en het meeste ervan stierf af. Cellen die het niet overleven worden omgezet in olie waarna er cysten ontstaan. Meestal ruimt het lichaam dit wel op, maar als ze groot zijn dan niet zou het verwijderd moeten worden. maar of verwijdering echt noodzakelijk is weet ik niet precies.
Heel vervelend dr. Niessen had gewoon nooit zoveel vet in 1 keer moeten spuiten.
Maak je geen zorgen lieve schat, het gaat goed komen hoor!!!

Sterkte mop en laat snel weten als je meer hoort. Duidelijk aangeven dat je 2 keer lipofilling hebt gehad, want de radioloog moet goed kijken anders gaan ze nog denken dat je kanker hebt terwijl dat niet zo is. De borsten van vrouwen die lipofilling hebben gehad, kunnen verkalkingen hebben die erg op kanker lijken, maar een goede radioloog moet het onderscheid makkelijk kunnen maken hoor. Maar wel duidelijk aangeven!!

Xjes en liefs,

Luna
Laura

Ongelezen bericht 03 jun 2017 22:10

Ja dank je lieve Luna. Ik ga het zeker vermelden. Niessen had dat ook gezegd inderdaad
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 jun 2017 11:28

Weet je al meer lieve Laura?
Laura

Ongelezen bericht 11 jun 2017 22:40

Moet morgen middag :?
Laura

Ongelezen bericht 12 jun 2017 18:05

Was gelukkig maar een cyste :D

Anna jij al geweesrt?
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 jun 2017 19:13

Zo blij voor je Laura!!!! :D :D :D
Mijn gevoel zei ook al: het komt wel goed. JOEPIE!!!!
anna77

Ongelezen bericht 15 jun 2017 07:33

Wat fijn Laura!! Wat een opluchting!

Ik ben ook naar de huisarts gegaan met de bobbels die ik voelde na gebruik van die zuigcups (Best systeem). Mijn huisarts zei dat mijn borstweefsel gekneusd was door de zuigkracht :shock:
Ik moest stoppen van haar met gebruik, nou dat had ik sowieso al gedaan, want ik ging door het plafond van die dingen van de pijn.
Ik heb nu besloten dat ik mijn borsten maar eens een tijd met rust ga laten. Het voelt niet goed om weer onder het mes te gaan. Ik heb dr Kappel vorige week laten weten dat ik van de lipofilling af zie voor onbepaalde tijd.
Hopelijk lukt het me om er vrede mee te krijgen dat ik kleinere/plattere borsten heb met deuken van de siliconen. Het zijn in elk geval gezonde borsten. En met een bh is het prima. Verder wil ik mijn lichaam maar eens gaan eren. Dus.. eens kijken hoe dat bevalt. Tot nu toe geeft het me rust in mijn hoofd en mijn lijf :D
Ik wens jullie allemaal veel liefs!!
Anna
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 jun 2017 12:17

Hé wat een wijze beslissing! Ben trots op je hoor! Het is altijd beter voor je lijf om gewoon even niets te doen. Lipofilling kan altijd nog.
Op zich is lipofilling een heel mooie en velige techniek en daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Alleen dat martelapparaatje had gewoon echt niet gehoeven.
Ik vind het heel erg goed dat je je borsten gaan eren en waarderen. Heel mooi dat je dit doet!!! :D
Mocht je er gewoon echt mee blijven zitten na wat maanden of wat jaren, dan kun je altijd nog lipofilling overwegen, maar dan zonder brava, want dat heb je ook niet nodig. Genoeg vrouwen die zonder brava ook mooie resultaten hebben behaald. En dr. Kappel zal als het goed is nog lang niet stoppen met haar werk, omdat ze echt veel van haar werk houdt.

Die kneuzing in je borsten kan nog wel even aanhouden. Ik heb zelf ook vaak van die knobbels als ik mij stoot. Overal vooral op mijn benen heb ik daar last van. Dan kun je behoorlijk schrikken omdat de zwelling groot is en lang aanhoudt. Maar het weefsel heeft vaak weken nodig om weer normaal te worden. Het kan verder geen kwaad tenzij het echt heel lang blijft zitten dan moet je daar wel weer mee naar de dokter. Maar het komt wel goed hoor!!!
Wel pijnlijk zeg jeetje! Wat zei dokter Kappel toen je het vertelde? Sommige vrouwen zijn gewoon erg gevoelig voor kneuzingen ed. Anderen hebben geen moeite met het apparaat. En weer anderen krijgen een soort van allergische reactie. Dus zo zie je maar hoe verschillend iets kan uitpakken bij verschillende mensen.

Sterkte met alles en geniet van je eigen mooie borsten!!!! :D

X Luna
anna77

Ongelezen bericht 16 jun 2017 11:58

Dankjewel Luna!! Lief van je.
xxx Anna
Diene

Ongelezen bericht 23 jun 2017 00:25

Hoi Anna,

Heel veel succes morgen bij dr. Kappel. Bij mij is het inmiddels 5 weken gelden en het is mij ontzettend meegevallen.

Ik hoop dat je lekker verwend kan worden dit weekend, zodat je lekker kan uitrusten!

Xx Diene
You are altogether beautiful my darling, there is no flaw in you.
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 jun 2017 11:23

Lieve Diene,

Anna heeft de operatie geannuleerd. Ze wil proberen haar borsten te accepteren.

Dikke X
Diene

Ongelezen bericht 25 jun 2017 21:54

Ai, daar heb ik overheen gelezen. Ook een goede beslissing en ook wel herkenbaar. Heel veel sterke Anna!

Xx Diene
You are altogether beautiful my darling, there is no flaw in you.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”