Hé wat een wijze beslissing! Ben trots op je hoor! Het is altijd beter voor je lijf om gewoon even niets te doen. Lipofilling kan altijd nog.
Op zich is lipofilling een heel mooie en velige techniek en daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Alleen dat martelapparaatje had gewoon echt niet gehoeven.
Ik vind het heel erg goed dat je je borsten gaan eren en waarderen. Heel mooi dat je dit doet!!!
Mocht je er gewoon echt mee blijven zitten na wat maanden of wat jaren, dan kun je altijd nog lipofilling overwegen, maar dan zonder brava, want dat heb je ook niet nodig. Genoeg vrouwen die zonder brava ook mooie resultaten hebben behaald. En dr. Kappel zal als het goed is nog lang niet stoppen met haar werk, omdat ze echt veel van haar werk houdt.
Die kneuzing in je borsten kan nog wel even aanhouden. Ik heb zelf ook vaak van die knobbels als ik mij stoot. Overal vooral op mijn benen heb ik daar last van. Dan kun je behoorlijk schrikken omdat de zwelling groot is en lang aanhoudt. Maar het weefsel heeft vaak weken nodig om weer normaal te worden. Het kan verder geen kwaad tenzij het echt heel lang blijft zitten dan moet je daar wel weer mee naar de dokter. Maar het komt wel goed hoor!!!
Wel pijnlijk zeg jeetje! Wat zei dokter Kappel toen je het vertelde? Sommige vrouwen zijn gewoon erg gevoelig voor kneuzingen ed. Anderen hebben geen moeite met het apparaat. En weer anderen krijgen een soort van allergische reactie. Dus zo zie je maar hoe verschillend iets kan uitpakken bij verschillende mensen.
Sterkte met alles en geniet van je eigen mooie borsten!!!!
X Luna