Explantatie en lipofilling

Deel je ervaringen en foto's.
Wegermee

Ongelezen bericht 11 feb 2016 15:19

Luna schreef:Ben heel blij voor je dat het achter de rug is.
Sorry nog dat ik je niet meer foto's had gestuurd via de mail, maar ik zit met heel veel dingen nu.
Ik probeer zo snel mogelijk de foto's te sturen ok.

Herstel maar snel.
Dikke X
Sorry voor mijn late reactie, ook dingen aan deze kant van het scherm. Die foto's zijn nog welkom hoor, mocht je tijd hebben.

Het is nu 3 weken geleden. Wat gaat de tijd snel! Maar niet snel genoeg. Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat.
Het herstel gaat goed, mijn borsten zien er wel HEEL anders uit natuurlijk, maar ik kan er wel aan wennen. Blij dat het gif eruit is. Qua looks zie ik over een tijdje wel. Nog een hele droge opmerking van de chirurg direct na de operatie: "Het is allemaal gelukt, je bent alleen wel een stuk platter." JOH hahaha! :roll: Het valt mij alles mee, ik had het veel erger verwacht allemaal. Had echt nachtmerries over hangende vellen, maar tot nu toe zijn het gewoon kleine borstjes. En niet dat onnatuurlijke volume aan de bovenkant (dat ga ik misschien wel een beetje missen soms hoor!)

Weet iemand wanneer je weer een gewone beugel bh of nog beter: een push up BH aan kan na explantatie met lipofilling?

Nu maar geduldig afwachten. Nog 1 week en dan mag het super irritante broekje (voor de lipo op mijn benen) uit. Ik denk dat ik die ritueel ga verbranden :lol:
De littekens van mijn borsten jeuken, maar dat is van het herstel schijnt. Ze zijn ook nog wat bobbelig op sommige plekken, maar ook dat gaat weer weg schijnbaar. Mijn benen zijn nog bont en blauw ondanks de arnica, hopelijk trekt dat binnenkort weg.

Dat was het voor nu.
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 feb 2016 17:26

Nog geen push up dragen hoor! Ik zou daar echt 3 maanden mee wachten als ik jou was.
Sowieso geen strakke bh aan doen zelfs de sportbh mag niet strak zitten.
De eerste 6 weken zijn het allerbelangrijkst, maar daarna moet je voorzichtig blijven doen. Zo mag je het eerste halfjaar bijvoorbeeld ook geen mammografie. Het vet is nog erg kwetsbaar. Een push up bh kan behoorlijk strak zitten, ik zou het niet doen. Je zou een sportbh met een lichte vulling kunnen dragen dat geeft ook iets meer volume en anders een voorgevormde bh die geven ook ietsjes meer, als het maar niet te strak zit. Bij lipofilling is het echt heel belangrijk dat het niet te strak zit!!

Hier lees je meer tips ook de bh tip: http://klachtensilicon.forum2go.nl/tips ... t1158.html

Sterkte met je verdere herstel meis!

KUS+ Luna
Wegermee

Ongelezen bericht 16 feb 2016 21:04

Luna schreef:Nog geen push up dragen hoor! Ik zou daar echt 3 maanden mee wachten als ik jou was.
Sowieso geen strakke bh aan doen zelfs de sportbh mag niet strak zitten.
De eerste 6 weken zijn het allerbelangrijkst, maar daarna moet je voorzichtig blijven doen. Zo mag je het eerste halfjaar bijvoorbeeld ook geen mammografie. Het vet is nog erg kwetsbaar. Een push up bh kan behoorlijk strak zitten, ik zou het niet doen. Je zou een sportbh met een lichte vulling kunnen dragen dat geeft ook iets meer volume en anders een voorgevormde bh die geven ook ietsjes meer, als het maar niet te strak zit. Bij lipofilling is het echt heel belangrijk dat het niet te strak zit!!

Hier lees je meer tips ook de bh tip: http://klachtensilicon.forum2go.nl/tips ... t1158.html

Sterkte met je verdere herstel meis!

KUS+ Luna
ah super, bedankt voor de tips Luna. Ik had het BH gedeelte gelezen inderdaad, maar vroeg me dit nog specifiek af.
Volgens Dr. Niessen kon ik na de eerste controle alles al dragen als het lekker zat, maar dat leek mij wat snel.
Ik loop nu nog in een sport Bh, maar ben blij als die 3 maanden over zijn. Dan kan alles dus weer denk jij?
Morgen mag ik de lip broek EINDELIJK uit. Er stond 4 weken op mijn brief en die zijn dan voorbij .Hoeraa!
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 feb 2016 10:03

Ja, na drie maanden wel hoor. Neem aan dat je geen keiharde push ups draagt
Fijn dat die broek uit mag, heerlijk voor je!
Dikke X
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”