Wat fijn dat het achter de rug is!!!! Party time
Tuurlijk hebben ze gezweten maar hopelijk niet zoveel.
Herstel maar snel en laat ons foto's zien van het resultaat ben zoooo benieuwd!!!
+beterschap+
XXX Luna
Explantatie en lipofilling 8 oktober Niessen
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Alles gaat goed en valt nog steeds mee.
Slapen gaat redelijk,wel last van mijn rug.Dus omdat het korte nachtjes zijn 's middags even een power nap.
Slaap dan echt 11/2 uur en voel me beter.
Probeer veel te drinken en neem al mijn supplementen in.Naast de druppels arnica smeer ik het ook.Blauwe plekken op de benen vallen mee,linker borst onder de oksel is ook blauw.
Het verschil met de plaatsing vind ik enorm ,eigenlijk heb ik het meeste last van de lipofilling.
De rechter borst ziet er mooi uit links is zoals ik verwachtte kleiner en anders van vorm.
Afwachten wat het eind resultaat zal zijn.
Woensdag moet ik op controle.
Ik zal nog foto's nemen en alles van voor en nu doorsturen.
Dr.Niessen vertelde dat ze via het mondslijmvlies verder willen onderzoeken naar de oorzaak van het ASIA syndroom.Hopelijk komt daar in de toekomst wat uit.
XXX
Sandra
Slapen gaat redelijk,wel last van mijn rug.Dus omdat het korte nachtjes zijn 's middags even een power nap.
Slaap dan echt 11/2 uur en voel me beter.
Probeer veel te drinken en neem al mijn supplementen in.Naast de druppels arnica smeer ik het ook.Blauwe plekken op de benen vallen mee,linker borst onder de oksel is ook blauw.
Het verschil met de plaatsing vind ik enorm ,eigenlijk heb ik het meeste last van de lipofilling.
De rechter borst ziet er mooi uit links is zoals ik verwachtte kleiner en anders van vorm.
Afwachten wat het eind resultaat zal zijn.
Woensdag moet ik op controle.
Ik zal nog foto's nemen en alles van voor en nu doorsturen.
Dr.Niessen vertelde dat ze via het mondslijmvlies verder willen onderzoeken naar de oorzaak van het ASIA syndroom.Hopelijk komt daar in de toekomst wat uit.
XXX
Sandra
Hoi Sandra,
Fijn dat het nog steeds meevalt.
Ik ben nu 5 weken verder en vraag me af waar ik me druk over heb gemaakt
Die middagdutjes heb ik nog 4 weken gedaan, niks mis mee gewoon aan toegeven.
Ben benieuwd naar het resultaat van de lipofilling.
Succes met het herstel!
Liefs Ginny
FLOWER
Fijn dat het nog steeds meevalt.
Ik ben nu 5 weken verder en vraag me af waar ik me druk over heb gemaakt
Die middagdutjes heb ik nog 4 weken gedaan, niks mis mee gewoon aan toegeven.
Ben benieuwd naar het resultaat van de lipofilling.
Succes met het herstel!
Liefs Ginny
FLOWER