Geen blauwe plekken liposuctie ervaring

Lees informatie of stel vragen.
loes

Ongelezen bericht 18 okt 2021 18:59

Hallo dames

Afgelopen weekend heb ik lipofulling gehad
Totaal 350ml vet weggezogen
Alles is gelukkig goed gegaan

Meerdere delen vet is uit mij buik en flanken weggehaald en een beetje uit bovenbenen.
Ik heb vandaag voor eerst mij buik gezien want heb liposuctie pak aan.
Ik zie nauwelijks blauwe plekken op mij buik en flanken.
Maar op mij benen wel een beetje.

Is dit normaal? Dokter heeft gezegd dat er meerdere deel vet echt uit je buik is weggehaald en ik voel ook buikpijn, maar ik zie nauwelijks bloeduitstorting of blauwe plekken op mij buik.

Is dit normaal? Hebben meer dames liposuctie gehad en geen blauwe plekken overgehouden?
Essi

Ongelezen bericht 18 okt 2021 19:05

Hallo Loes,
Er gaat niet meteen een bel bij me rinkelen bij het lezen van jou bericht. Zou het kunnen dat ik jou voorstel topic heb gemist?
Als je nog geen bericht hebt geplaatst om je voor te stellen, wil ik je vragen dat nog te doen.
Er zal vast gereageerd worden die ervaring hebben met lipo. Ik zelf niet, kan je er dus niets over vertellen. Ik wens je al vast een goed herstel.
Liefs essi
J-I-L

Ongelezen bericht 19 okt 2021 08:17

Herkenbaar!
Mijn benen waren behoorlijk blauw, maar mijn buik was niks aan te zien.
Wel pijnlijk en gevoelig, nu na 2.5 week nog een klein beetje beurs.
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 okt 2021 09:12

Dat het niet blauw is, wil niet zeggen dat er weinig is verwijderd meiden. Soms krijg je veel blauwe plekken en soms niet en dit kan per plek enorm verschillen.
Blauwe plekken ontstaan overigens vaak pas later en nemen in het begin toe en daarna nemen ze af. Tegen die tijd zijn ze ook van kleur veranderd. No worries!

Alles komt goed! Lipo kan bij sommige vrouwen en op sommige plekken echt heel nare, wijdverspreide blauwe plekken geven en bij andere vrouwen of plekken niet.

Overigens is buikvet heel goed, omdat daar meer stamcellen in zitten. Dit komt de overleving van het verplaatste vet ten goede👍

😘
Plaats reactie

Terug naar “Informatie en vragen lipofilling”