Ik vroeg me af wanneer je ten vroegste zou kunnen gaan skiën na een lipofilling?
Meer bepaald omwille van het vallen want ik ben nog een beginner :-)
en ik vroeg me ook af of je eigenlijk wel rechtstreeks op je borsten valt, als je valt..Of gewoon op je handen en armen.
Of kan "de schok" al kwaad doen?
Heb mail gestuurd naar pc maar nog geen antwoord gekregen..
Iemand ervaring of iemand die iets weet van een pc of via via..?
Wintersport na lipo
Hoi Sunny
In de meeste folders en websites staat dat je 6 weken niet mag sporten. Ik denk niet dat je op je borsten valt, maar je spant wel al je spieren aan als je valt, ik zou het risico niet nemen. Ik vond zelf de operatie behoorlijk duur en het herstel ook pijnlijk. Zonde van alle moeite als je te snel weer dingen gaat doen en dan iets zou beschadigen.
groetjes
Kaatje
In de meeste folders en websites staat dat je 6 weken niet mag sporten. Ik denk niet dat je op je borsten valt, maar je spant wel al je spieren aan als je valt, ik zou het risico niet nemen. Ik vond zelf de operatie behoorlijk duur en het herstel ook pijnlijk. Zonde van alle moeite als je te snel weer dingen gaat doen en dan iets zou beschadigen.
groetjes
Kaatje
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Lieve Sunny, ik vind het antwoord van Kaatje heel wijs. Temeer omdat jij erg met het resultaat zit en ik ben bang dat jij het jezelf moeilijk zal maken als er wel iets gebeurt...
Kusss

Kusss
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik lees ook overal 6 weken niet sporten, op sommige websites zelfs 4 weken, maar dan traag beginnen of zo.. dit heeft dan te maken met het opspannen van de spieren wellicht..? ik zou 9 of 10 weken po zijn, had ik misshien moeten bijvermelden. Of zeggen jullie om nooit meer op wintersportvakantie te gaan? Ik zit wel in met het resultaat, maar wil dat mijn leven en dat van mijn gezin zoveel mogelijk kan doorgaan, en daar hoort ook skivakantie bij :-).. De vraag is dus eerder of het aanspannen van je borstspieren kwaad kan vanaf 9 weken po.. wel afgelopen zomer heb ik na 8 weken al wat gesport, waaronder ook geplankt, omdat sporten na 6 weken mag, dus dat is ook geheel de borstpieren aanspannen.
Niemand die zelf op skivakantie is geweest x weken na lipofilling??
Er is nog niks geboekt hoor!
Niemand die zelf op skivakantie is geweest x weken na lipofilling??
Er is nog niks geboekt hoor!
De eerste periode is het voor de vet overleving vooral belangrijk dat er genoeg vaten worden gevormd. Dit gaat 2 maanden door. Dat betekent ongeveer 8-9 weken.
Misschien heb je iets aan dit topic.
viewtopic.php?f=230&t=4235

Misschien heb je iets aan dit topic.
viewtopic.php?f=230&t=4235
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op